Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tieneke schreef:Ik heb meer discipline nodig om te gaan lopen dan om te crosstrainenBest grappig hoe het zo kan verschillen van persoon tot persoon
SSDesign schreef:Nu baal ik ervan dat ik geen tv heb, had dat 'Mijn kind is te dik' graag gezien. Erg he! Maar vind die programma's vaak wel super interessant.
Ik heb wel zelfdiscipline gelukkig, maar hou het meestal niet lang vol. Zou graag bij een vereniging willen, maar dat is een stuk duurder dan gewoon lekker zelf sporten (daarvoor betaal je bijna niks als student hier). Maar ik volg regelmatig groepslessen en die zijn ook erg leukEn vaak ook wel echt de moeite waard.
Ik sport op dit moment 3-4x per week. Wil eigenlijk iedere dag sporten, maar daar ehb ik geen tijd voor meestal. Sowieso is de vrijdag altijd een stressdag bij mij dus dan lukt het vaak echt niet. En in het weekend word ik wel eens 'tegengehouden' door mijn vriend die sport echt stom vind en het liefste lekker met mij op de bank zit (met een zak chips).
Dreamy schreef:Heb het er nu met vriendlief over, en die zegt dat het goed is om 1 dag in de zoveel dagen gewoon 'ongezond' te eten zodat je lichaam niet 'lui' word..
Hij zegt (en staat ook op internet) dat dat een van de betere methodes is.
Iemand daar ervaring mee?
Klinkt alsof het zo zonde is