Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Geryon schreef:Ik weet niet of mijn huid gevoelig is.. Reageerde er altijd goed op, totdat ik het ineens pas na een paar dagen weer gebruikte, heel gek inderdaad!
Maar mijn huid zit best wel vol met oneffenheden. Maar niet allemaal van die dingen die je kan uitknijpen zegmaarGeen acne ofzo gelukkig. Maar wel ook gewoon puistjes.
Dankjewel voor de links Glossi, zal er morgen even goed naar kijken.
Ik heb hiervoor wel andere dingen geprobeerd, die juist niet hielpen. Ik deed ook eerst van vichy: eerst reinigen, dan die 3in1 en dan creme. Toen was het heel erg, en deed ik alleen die 3in1 en dat ging super.
Volgensmij is mijn huid kieskeurig![]()
Cremes hebben bij mij ook echt altijd averrechts gewerkt.. Behalve een creme van vichy de eerste twee dagen ofzo dat ik het ging gebruiken.
M'n gezicht wassen met warm water doe ik niet echt goed ofzoIk laat mascara altijd zitten, zo irritant als het met douchen uitloopt! Dus vandaar..
Verder eet ik niet echt gezond eigenlijk.. Heeeel veel nutella en witbrood. Geen fruit, geen water. Al ben ik mij nu wel aan het leren water te drinken (ik lust het niet). Maar dat is zoo moeilijk, iets doen waarvan je weet dat je misselijk wordt