Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Manieki schreef:Ik zit ook bij zilveren kruis en kan me helemaal bij priary aansluiten. Witte slotjes willen ze daar alleen absoluut niet. Hier ook een met voorheen een overbeet van 13mm . Maar ik heb nieuws: 4 november mag mijn beugel er al uit! Ben zo benieuwd hoe het zonder is straks!
En het is heel herkenbaar hoor, dat je niet kon wachten tot je beugel er in mocht. Had ik ook, en ik keek ook onwijs uit naar allebei mijn operaties. Niemand die dat begreep, maar het was nou eenmaal zo Haha
Natsuki schreef:Er zijn bij mij nu drie weken voorbij, en maandag moet ik weer naar school. Maar de zwelling is nog echt heel duidelijk van de zijkant, hetzelfde geld voor de kleuren. Ik wil graag weer naar school, maar om zo aan te komen met nog duidelijke zwelling vind ik ook niet echt fijn.
CassieUltra: Ik denkd at dat idd nog door de zwelling komt, ik heb ook dat het aan de ene kant wat dikker is, aan die kant was de zwelling namelijk wat erger.
lp022 schreef:Nou, de kogel is door de kerk sinds vandaag: ik ga ook beginnen aan de beugel + osteotomie (onderkaak naar voor of beide kaken naar voor, dat is nog niet bekend). Een Incognito-beugel wordt het.
Heb nog beetje een "meh"-gevoel erover...Hoop dat het de goede keuze is!
Prairy schreef:Gewoon kleine stukjes. Zolang je niet geopereerd bent moet dat best lukken hoor. Cake is echt veel zachter dan zachte broodjes
En ik had ook dat mijn kaken zo totaal niet op elkaar pasten dat ik met mn kies een slotje raakte, en aan de andere kant van mn mond alleen hoek op hoek van de kiezen (dus buitenkant onder en binnenkant bovenkies)
Prairy schreef:Neuh, kwam vanzelf goed. Heb nu af en toe ook nog dat ik geen echt lekkere stand heb van mn kiezen.
Apart dat ze er nog geen draad in gedaan hebben trouwens...