vitamine P Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wou dit zo ontzettend graag. Maar ga vanacht heel goed slapen idd. Heb er een minuutje of 10 op gezeten en toen was het ook wel mooi geweest, maar kan er weer even tegenaan haha.

Annick75 schreef:Soms mis ik echt die vind ik leuk-knopjes! Dit vind ik heel leuk!![]()
Echt mentaal opladen zoiets, lichamelijk een stuk minder waarschijnlijk, maar soms is dat gewoon een gevalletje "who cares"
.
Morgen word je wakker met kramp in je kaken, omdat je met een lach op je snoet in slaap bent gevallen.

Maar pony is eind Juni uitgerekend en ze heeft altijd al wat singelnijd, dus vond het niet eerlijk om die nu te gebruiken bij haar. Maar zonder is idd absoluut niet ideaal nu, had heel veel moeite met m'n evenwicht houden en sturen oid lukte ook niet echt want moest haar manen iig met een hand vasthouden en met m'n benen kon ik ook niet echt iets.

Zou een beetje jammer zijn als ik er wel naast kletter.. Denk dat ik het dus wel even hier bij moet laten. Of toch de bbp, maargoed moet ook eerlijk blijven naar m'n pony.
.
Maar dat zijn een shetlander, een D pony van 27 die al 15 jaar met pensioen is en een 4 jarige waar nog niemand op gezeten heeft. En dan hebben we er twee die gereden kunnen worden, mijn merrie en de merrie van mijn zus. Maar die zijn allebei drachtig, de ene is 1 dag later geinsemineerd dan de andere. En merrie van mijn zus is wel braaf, maar wel een beetje (M'n zus leest soms mee
) een mieperd.. Als ik er eenmaal op zit gaat het vast prima, maar dat er op komen is bij mijn pony al een uitdaging en die staat aan de grond genageld en is een stuk kleiner