Zwanger, begin en voorjaar 2025

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Floko

Re: Zwanger, begin en voorjaar 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 20:55

Leuk om jullie ervaringen te lezen!

Hier bijna 10 maanden, kan goed kruipen en zitten en gaat soms ook staan. Zij is juist een stuk sneller dan haar grote broer, denk toch dat het aan het geslacht ligt haha.
Ik heb geen borstvoeding gegeven, we zitten nu op 3 flesjes per dag. De ochtend geven we een papfles. Maar ik moet ook zeggen dat ze 10 kg is en alles eromheen ook erg goed eet.

We hadden helaas wel "besmette" nutrilon tabs, maar die zijn voor de reserve en heeft ze maar 1x gehad.

Die magnetische beveiliging vind ik een aanrader. We zijn pas verhuisd maar in ons vorige huis hadden we ze overal in de keuken.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 57 min geleden

Eske_B schreef:
Hoe ging het na 1 jaar? Ging je toen minder vaak voeden?

Ik twijfel over doorgaan, ik wil sowieso stoppen met kolven na zijn verjaardag, dan krijg ik geen betaald verlof meer (zet nu ouderschapsverlof in). Ben kolven ook zat. Ik dacht, als ik hem dan 2-3x kan voeden (bijv. 's morgens en voor dutje), vind ik het wel vol te houden.

Ik geef snachts nog een keer of 4. Overdag nog 3x. Hij krijgt na elke dut (en dat zijn er 2) en savonds als ik hem op bed leg. Bij mijn oudste werd het ook minder, in de ochtend bij wakker worden en in de avond voor het slapen. Na een poosje werd het alleen nog de avond.

Op hoe vaak zit je nu per dag?

Sander staat nu elke keer helemaal los, en dan ook meerdere seconden (20 a 30). Lopen aan de kar en 1 hand.... Benieuwd wanneer hij helemaal los gaat lopen!