Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-23 19:11

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-23 19:15

Gnome

Re: Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-23 22:37

Tijd voor een dikke buik update. Net iets meer dan 2 weken verschil. Nu 28+3.

Afbeelding

En ook goed nieuws. Had een brief opgesteld naar de baas van mijn man.. Die ik ook heb benaderd toen ze zo moeilijk deden over m'n zorgverlof. Verlof van mijn man is direct goedgekeurd dus we zijn straks de eerste 6 weken heerlijk samen met de kleine.

VivianHesen
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-23 00:41

Ik ben weer terug van weggeweest :+
Door drukte, gebrek aan energie en veel te veel verplichtingen heb ik lange tijd niet gepost, maar wel stilletjes meegelezen.

Inmiddels 20+4 en we weten sinds een week dat we een meisje verwachten.

Afbeelding
Uiteindelijk 2 dagen carnaval gevierd, maar merk toch wel dat ik het wat rustiger aan moet doen.

Ik heb ook het lijstje weer even bijgewerkt.

Citaat:
Mriek1990 - 31 maart 2023 - jongen
Kiwipitje - 23 april 2023 - jongen
Carika - 27 april 2023 - geslacht nog onbekend
Cabelona - 8 mei 2023 - geslacht blijft onbekend
Azmay - 9 mei 2023 - meisje
[***] - 10 mei 2023 - jongen
Gnome - 15 mei 2023 - jongen
Sting - 17 mei 2023 - geslacht blijft onbekend
jenkins - 21 mei 2023 - jongen
Peeltje - 22 mei 2023 - geslacht nog onbekend
Freetorun - 29 mei 2023 - jongen
Freekiee - 4 juni 2023 - meisje
_Marjon_ - 4 juni 2023 - meisje
Marlis - 7 juni 2023 - meisje
Lisewiesje - 9 juni 2023 - meisje
Flowery - 10 juni 2023 - geslacht nog onbekend
QueenE - 12 juni 2023 - meisje
DonDon - 17 juni 2023 - geslacht nog onbekend
Nicje87 - 17 juni 2023 - meisje
Smee__ - 21 juni 2023 - geslacht nog onbekend
Linda2008 - 30 juni 2023 - jongen
Ballard_L - 5 juli 2023 - geslacht blijft onbekend
Vivianhesen - 8 juli 2023 - meisje
HappyBuddha - 12 juli 2023 - jongen
Melanie_D - 13 juli 2023 - meisje

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-23 08:55

Jullie gaan snel, ik kan het bijna niet bijhouden:')

Marjon: ik vind zo’n ouderwetse kinderwagen ook heel tof, je hebt ook een soort nieuwe variant zoals deze. Dan heb je niet zo’n kringloopgevoel :P

https://www.blabloom.com/nl/producten/n ... AkQAvD_BwE

Verder hier de laatste dag werken van de week voor de boeg. Ik merk deze week wel dat het echt zwaarder wordt. Ik sta en loop de hele dag en sta de hele dag ‘aan’. Aan het einde van de dag merk ik echt dat ik moet liggen, maar dat kan niet altijd. Gisteravond was ik net thuis, gegeten en weer door naar een voorlichtingsavond bij de verloskundige en vanavond moeten we er weer heen. Ik merk dat het je wel echt opbreekt als je ‘s avonds ook nog ergens heen moet na het werk.

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-23 08:57

Sky_As schreef:
Jullie gaan echt zo ontzettend hard, even weer bijlezen en reageren hoor!

Jammer die slechte verhalen over het ziekenhuis die je hoort. alsof het ziekenhuis al een plek is waar je graag komt...dan zou je toch op zijn minst verwachten dat ze hun best doen om je een beetje fijn te laten voelen.

Ook vervelend al die bazen die moeilijk doen. Mijn vriend is zelfstandige, dus voor hem helemaal geen vrije dagen gok ik.

@nicje: heel veel sterkte met alles

Mooi al die buikfoto's! ik vind sowieso alle foto's die altijd voorbij komen leuk om te zien! ook van kamers enzo.

@kiwitje, jij ook veel succes en sterkte met alles, kan me de spanning heel goed voorstellen zeg...pfff

@marjon, hihi een ouderwetse kinderwagen is vaak heel mooi, alleen ik denk dat de technieken tegenwoordig wel dusdanig zijn, dat de wagens van nu veel soepeler zullen rijden.
Ik zou je man eens meenemen naar een winkel met diverse modellen (waarbij je ook zo'n parcours af kan leggen), en dan even laten voelen hoe zo'n nieuwe wagen aan voelt, en dan eens kijken of hij nog zo enthousiast is over de oude wagen. En daarbij natuurlijk ook rekening houden, wie hem het vaakste moet duwen. Ik heb het geluk gehad heel veel van mijn zusje te hebben gehad, echt zo lief.
Vandaag ben ik 19 weken zwanger, en volgens mij heb ik bijna alles al wat nodig is. Een aantal dingen tweedehands gekocht via marktplaats (kamer en box), via Facebook gratis Stokke tripp trapp stal, van mijn zusje newborn setje voor daarop. En via zussen en schoonzussen dingen als badje, spiegel voor in de auto, maxicosi, traphek etc.

Ik heb afgelopen maandag de 20 weken echo gehad, en alles was goed. we hadden alleen wel een grote baby, dus ik moet binnenkort ook een bloedsuikertest doen. (kan niet wachten na de vorige test waarbij ik niet lekker werd..hihi)

Gefeliciteerd met de goede echo!

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-23 08:58

Kiwipitje schreef:
Ballard_L schreef:
Poeh Kiwipitje, nu snap ik wel dat het extra spannend is, ook omdat je andere kindje is overleden. Hopelijk krijg je geen harde buiken en mag je snel naar huis. Toch fijn om in je vertrouwde omgeving te zijn dan :) sterkte!
Uiteindelijk maandagmiddag naar huis gegaan. We hadden ook nog een extra nacht mogen blijven als we dat graag wilden, maar omdat mijn man thuis kan werken en je in het ziekenhuis toch 3x per dag 'onnodige' controles hebt thuis meer rust. Durfde me maandag / dinsdag amper te bewegen dus alleen maar gelegen en gezeten en even gedoucht. Vandaag iets meer ondernomen maar nog steeds zo min mogelijk. Vrijdag weer controle en wil dat ook wel even afwachten ofzo.

Gnome schreef:
Hier vandaag de kinderwagen gekocht. Uitgekomen bij Cybex Talus S lux. Echt heerlijk wagentje zeg. Was ook de enige van de 30 die fijn door zware ondergrond kwam. Wordt ergens half maart geleverd.
Mooie wagen zeg :j
Wij hadden voor ons eerste kindje al een wagen gekocht en die gaan we nu ook gewoon gebruiken. Ook uitgezocht op dat deze wat beter geschikt is voor buitengebied en daardoor viel al een groot deel af destijds. Wij hebben een Mutsy maar volgens mij is dat bedrijf inmiddels failliet en kunnen wij daardoor de buggy opzet er ook niet meer bij kopen.. maar goed dat zien we dan wel weer.

Gnome schreef:
Onze kerel <3 heb 'm ook ingestuurd voor 8k..zal het resultaat hier duren. Kost ongeveer 8 dagen.
Wat een mooie echo! Mijn ervaring is dat kindjes daar ook echt op lijken straks. We hebben zelf ook een 3D echo laten maken maar ben alsnog zo benieuwd hoe onze kleine er straks uit zal zien. Wat houdt dat 8k precies in?

Ballard_L schreef:
Poeh Kiwipitje, nu snap ik wel dat het extra spannend is, ook omdat je andere kindje is overleden. Hopelijk krijg je geen harde buiken en mag je snel naar huis. Toch fijn om in je vertrouwde omgeving te zijn dan :) sterkte!
Uiteindelijk maandagmiddag naar huis gegaan. We hadden ook nog een extra nacht mogen blijven als we dat graag wilden, maar omdat mijn man thuis kan werken en je in het ziekenhuis toch 3x per dag 'onnodige' controles hebt thuis meer rust. Durfde me maandag / dinsdag amper te bewegen dus alleen maar gelegen en gezeten en even gedoucht. Vandaag iets meer ondernomen maar nog steeds zo min mogelijk. Vrijdag weer controle en wil dat ook wel even afwachten ofzo.

Gnome schreef:
Hier vandaag de kinderwagen gekocht. Uitgekomen bij Cybex Talus S lux. Echt heerlijk wagentje zeg. Was ook de enige van de 30 die fijn door zware ondergrond kwam. Wordt ergens half maart geleverd.
Mooie wagen zeg :j
Wij hadden voor ons eerste kindje al een wagen gekocht en die gaan we nu ook gewoon gebruiken. Ook uitgezocht op dat deze wat beter geschikt is voor buitengebied en daardoor viel al een groot deel af destijds. Wij hebben een Mutsy maar volgens mij is dat bedrijf inmiddels failliet en kunnen wij daardoor de buggy opzet er ook niet meer bij kopen.. maar goed dat zien we dan wel weer.

Gnome schreef:
Onze kerel <3 heb 'm ook ingestuurd voor 8k..zal het resultaat hier duren. Kost ongeveer 8 dagen.
Wat een mooie echo! Mijn ervaring is dat kindjes daar ook echt op lijken straks. We hebben zelf ook een 3D echo laten maken maar ben alsnog zo benieuwd hoe onze kleine er straks uit zal zien. Wat houdt dat 8k precies in?

Freekieee schreef:
Morgen ochtend om 8 u in t ziekenhuis zijn voor de glucose test. Hoop zo dat het goed gaat. Maar we gaan het zien.
Succes! Waarom moet je de test doen?

Mijn verlof zou 1 maart starten (6 wk voor uitgerekende datum + nog wat vakantiedagen) maar heb vrijdag direct aangegeven dat ik niet meer aan het werk ga. Het zou fysiek nog wel kunnen (mag gewoon zitten) maar mijn hoofd staat er nu niet meer naar. Wil eerst kijken of ik de ruimte kan voelen om alle emoties van het afgelopen weekend wat toe te laten. De rem zit er nog wat op merk ik.

Plan was ook om op mijn eerste verlofdag zo’n 3D beeld van mijn buik te laten maken, maar gisteren even contact gehad met dat bedrijf omdat ik ergens bang ben vrijdag na controle in ziekenhuis te moeten blijven / plat te moeten en ik ondanks dat de gezondheid van onze kleine 1000x belangrijker is ik toch graag zo’n beeldje zou willen nu mede omdat het de vorige keer ook al niet kon. We konden gelukkig meteen vandaag nog terecht en ik vond de scan al heel mooi geworden. Wel heel gek dat dat heel zwangere lijf het mijne is.. Ik ben zo benieuwd hoe dat er straks uitziet als het hier in de kamer staat.

Snap heel goed dat je niet meer gaat werken hoor, zo veel scheelt het ook niet meer dan.. en wat leuk dat jullie eerder terecht konden, leek mij ook heel leuk zo'n beeldje dus ben benieuwd naar het resultaat

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-23 08:58

Gnome schreef:
Voorbeeldje van 3d naar 8k.
[ [url=m/0W2vFq.jpg]Afbeelding[/url] ]

Groot gelijk dat je niet meer aan het werk gaat.. Mooi je tijd nemen hoor. Iedere dag is meegenomen dat ie in je buik blijft zitten. Hebben ze vanuit het ziekenhuis nog iets meegeven over de termijn waar je rekening mee kunt houden?

Dat is wel gaaf zeg!

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-23 09:00

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-23 09:01

Gnome schreef:
Tijd voor een dikke buik update. Net iets meer dan 2 weken verschil. Nu 28+3.

[ [url=m/bahKt3.png]Afbeelding[/url] ]

En ook goed nieuws. Had een brief opgesteld naar de baas van mijn man.. Die ik ook heb benaderd toen ze zo moeilijk deden over m'n zorgverlof. Verlof van mijn man is direct goedgekeurd dus we zijn straks de eerste 6 weken heerlijk samen met de kleine.

Mooi! En ook fijn dat het verlof is goedgekeurd

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-23 09:02

VivianHesen schreef:
Ik ben weer terug van weggeweest :+
Door drukte, gebrek aan energie en veel te veel verplichtingen heb ik lange tijd niet gepost, maar wel stilletjes meegelezen.

Inmiddels 20+4 en we weten sinds een week dat we een meisje verwachten.

[ [url=m/POJ0ZO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Uiteindelijk 2 dagen carnaval gevierd, maar merk toch wel dat ik het wat rustiger aan moet doen.

Ik heb ook het lijstje weer even bijgewerkt.

Citaat:
Mriek1990 - 31 maart 2023 - jongen
Kiwipitje - 23 april 2023 - jongen
Carika - 27 april 2023 - geslacht nog onbekend
Cabelona - 8 mei 2023 - geslacht blijft onbekend
Azmay - 9 mei 2023 - meisje
[***] - 10 mei 2023 - jongen
Gnome - 15 mei 2023 - jongen
Sting - 17 mei 2023 - geslacht blijft onbekend
jenkins - 21 mei 2023 - jongen
Peeltje - 22 mei 2023 - geslacht nog onbekend
Freetorun - 29 mei 2023 - jongen
Freekiee - 4 juni 2023 - meisje
_Marjon_ - 4 juni 2023 - meisje
Marlis - 7 juni 2023 - meisje
Lisewiesje - 9 juni 2023 - meisje
Flowery - 10 juni 2023 - geslacht nog onbekend
QueenE - 12 juni 2023 - meisje
DonDon - 17 juni 2023 - geslacht nog onbekend
Nicje87 - 17 juni 2023 - meisje
Smee__ - 21 juni 2023 - geslacht nog onbekend
Linda2008 - 30 juni 2023 - jongen
Ballard_L - 5 juli 2023 - geslacht blijft onbekend
Vivianhesen - 8 juli 2023 - meisje
HappyBuddha - 12 juli 2023 - jongen
Melanie_D - 13 juli 2023 - meisje

Gefeliciteerd met een meisje!

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-23 09:29

Dit is mijn buik nu met 24+3
Afbeelding

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-23 10:15

QueenE schreef:
Dit is mijn buik nu met 24+3
[ [url=m/bVKG8t.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooi en wat een verschil zeg! Snap dat je daar nog wel goed comfortabel mee kunt rijden. Veel sterke buikspieren?

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-23 10:44

Wat een mooie buiken zie ik voorbij komen!!

Net een mailtje gehad van de verloskundige dat de suiker test goed was en niks mis mee is. Dus dat scheelt weer.

Vannacht alleen giga hoofdpijn gekregen. Dus zal weinig doen vandaag :(.

Lekker houtkachel aan en op de bank.

Fijn Gnome dat verlof nu goed gekeurd is!

Mijn man gaat gewoon werken. Ook omdat je daarna maar 70% uitbetaald krijgt en dat gaat nu voor ons even niet. Maar komt allemaal goed. Tuurlijk is ie wel eerste week sws thuis.

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-23 11:10

Marjon, ik hoop dat je een "fijn" dieet krijgt wat je goed kan volhouden. Gelukkig dat de kleine nog niet groot is.
Leuk shoppen voor de kleine! Zo'n ouderweste kinderwagen lijkt mij ook niks haha.

Freekieee wat fijn dat het goed gegaan is. En een goede uitslag lees is! Super fijn.
Fijn dat je het vandaag wat rustiger aan kan doen. Houtkachel en bank klinkt als een prima combi.
Valt me wel op dat er echt veel in dit topic zo'n diabetes test moeten doen, dacht altijd dat het echt een soort uitzondering was als je dat moest.

Gnome haha lief van je schoonmoeder, maar snap heel goed dat je voor een kinderwagen van 30 jaar oud vriendelijk bedankt. :D
Goeie tip van het online lijstje van Prenatal.
Wauw die foto van 3D naar 8k! Ik wist helemaal niet dat dat kon. Wat bijzonder zeg... Ben heel benieuwd naar jullie resultaat en of het uiteindelijk ook lijkt op de echte kleine.
Mooie buik! <3 Heerlijk nieuws ook van de baas van je man. Zou ook van de zotte zijn als ze weer vervelend gaan doen, hij heeft gewoon recht op die dagen.

Sky_as wat fijn dat alles goed was met de 20 weken echo! Ook jij moet een test doen dus, phoej. Wanneer ben je aan de beurt? Goede koopjes allemaal via marktplaats, scheelt toch weer! :) (vooral die gratis Trip Trap:D)

Kiwipitje, wat fijn dat je weer thuis bent. Hoe gaat het verder met je nu? Spannend de vrijdag, duimen blijven draaien voor je!
Groot gelijk dat je niet meer gaat werken. Hadden ze op je werk ook wel begrip voor hoop ik?
Ben benieuwd naar jullie beeld van je lijf. Deel je een foto met ons als 'ie klaar is? :)

VivianHesen gefeliciteerd met een meisje! <3 Haha geniale zwangerschapsfoto. Respect dat je nog carnaval hebt gevierd. :D

Ballard, het wordt ook steeds zwaarder herken ik heel goed! Ook dat je in de avond eigenlijk geen puf meer hebt voor voorlichtingsavonden of cursussen. Is toch jammer dat dat in de avond moet hé?
Goed ook je rust pakken hé.

QueenE ook al een mooie buik! :) Die is nog wel paardrijbestendig haha ;)

Hier echt een rotnacht gehad. Ted lag letterlijk dwars had ik het gevoel en het leek soms wel alsof hij zichzelf naar buiten wilde beuken. (Auw!) Kon ook niet echt een fijne houding vinden.
Vanochtend om kwart over 7 stond de Babydump op de stoep met het ledikantje en de kinderwagen. Gelukkig was mijn vriend nog thuis om alles aan te pakken.
Mijn dag vandaag bestaat ook uit bankhangen. :D

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-23 11:17

Heftig mriek1990! Misschien probeert ie te draaien? Schijnt ook niet echt lekker te voelen als ze al groot zijn. Ben erg benieuwd naar je kamertje als ie af is!

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-23 11:18

Freekieee schreef:
Wat een mooie buiken zie ik voorbij komen!!

Net een mailtje gehad van de verloskundige dat de suiker test goed was en niks mis mee is. Dus dat scheelt weer.

Vannacht alleen giga hoofdpijn gekregen. Dus zal weinig doen vandaag :(.

Lekker houtkachel aan en op de bank.

Fijn Gnome dat verlof nu goed gekeurd is!

Mijn man gaat gewoon werken. Ook omdat je daarna maar 70% uitbetaald krijgt en dat gaat nu voor ons even niet. Maar komt allemaal goed. Tuurlijk is ie wel eerste week sws thuis.

Fijn!! Is het niet voor niets geweest. Misschien wel hoofdpijn van alle suikers. Hopelijk voel je je gauw beter.

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-23 11:20

Ik ben gisteren om 9 uur naar bed gegaan, lig al nachten wakker. Vannacht ging het iets beter dus ik hoop dat het de goede kant op gaat. Maar ik barst ook van de hoofdpijn -O-

Het ziekenhuis belde net dat mijn groeiecho niet door gaat vandaag. Nou is Nemo lekker actief en maakt ze een boel koprollen en ligt ze dwars dus ik maak me niet te veel zorgen. Buik is ook gegroeid en ik ben waarempel zelfs zwaarder geworden.

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-23 11:21

Gnome schreef:
Heftig mriek1990! Misschien probeert ie te draaien? Schijnt ook niet echt lekker te voelen als ze al groot zijn. Ben erg benieuwd naar je kamertje als ie af is!

Ik hoop het stiekem wel, dan heb ik deze nacht er wel voor over haha. ;)
Als alles in elkaar en opgeruimd is zal ik een foto delen van de kamer :D

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-23 11:22

Azmay schreef:
Ik ben gisteren om 9 uur naar bed gegaan, lig al nachten wakker. Vannacht ging het iets beter dus ik hoop dat het de goede kant op gaat. Maar ik barst ook van de hoofdpijn -O-

Het ziekenhuis belde net dat mijn groeiecho niet door gaat vandaag. Nou is Nemo lekker actief en maakt ze een boel koprollen en ligt ze dwars dus ik maak me niet te veel zorgen. Buik is ook gegroeid en ik ben waarempel zelfs zwaarder geworden.

Hé getsie, dat is echt niet fijn. Hoop dat de nachten snel beter gaan voor je.
Jammer van de groeiecho, waarom gaat 'ie niet door?
Gelukkig dat Nemo goed laat voelen dat ze er nog is. :D

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-23 11:42

mriek1990 schreef:
Azmay schreef:

Hé getsie, dat is echt niet fijn. Hoop dat de nachten snel beter gaan voor je.
Jammer van de groeiecho, waarom gaat 'ie niet door?
Gelukkig dat Nemo goed laat voelen dat ze er nog is. :D

Personeelstekort in het ziekenhuis, waren een paar zieken. :')
Mag maandag nu, gezien ik me niet echt zorgen maak nu ik weet dat de navelstreng goed is vind ik dat niet zo erg.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-23 13:59

@Sting: Mooie buik en heerlijk op vakantie.
@Nicje87: Hier valt het wisselen van partij hooi heel erg mee. Ze hebben echt langere periode dezelfde lading gehad. Vanaf voor de verhuizing al tot voor kort. En toen was die lading helemaal op maar zijn ze geleidelijk over gegaan op de nieuwe lading(ook grotere lading weer) maar klachten waren er daarvoor al. @QueenE: Gefeliciteerd met je punten. En mooie bescheiden buik.
@Kiwipitje: Fijn om thuis te zijn igg. Hopelijk blijft de kleine voorlopig binnen.
@Charlotte446: Wat fijn dat je je een stuk beter voel. Hopelijk blijft dit zo.
@Gnome: Mooie kinderwagen en muurtekening. En wat groeit je buik hard. Ben heel benieuwd naar het resultaat van de echo. Wat fijn dat je man toch de weken vrij kan krijgen.
@Vavane: Leuk bijna babymoon.
@Dondon: Vervelend van die route bij de 9 maanden beurs.
@Melanie_D: Slaapgebrek, vervelend. Fijn dat je deels thuis kunt werken.
@Freekieee: Fijn dat de verbouwing opschiet. En nette suikerwaarde na de test.
@Mriek1990: Fijn dat verlof goed bevalt. En drukke ted.
@_M<arjon_ Snap dat je ook wel comfort wil bij een kinderwagen.
@Sky_as: Fijn goede echo.
@VivianHesen: Leuk een meid ook. En nog carneval gevierd. Hier volgend jaar maar inburgeren en meedoen met carneval aha.
@Ballard_L: Proberen ook rust momentjes te pakken.
@Azmay: Hopelijk snel weer fit.

Zo ik ben weer bij met reageren haha.

Paard is nog steeds niet fit. Valt ook nog steeds flink af, tuurlijk is het een haflinger en mag er wat af maar teveel ineens afvallen is niet oke. Hebben een andere dierenarts vd praktijk gemaild of zij wil bellen voor overleg want alles wat wij willen aan meer onderzoek om erachter te komen wat er is en waarom wordt door meneer de ... afgewezen. Terwijl wie betaald er nou...

Met de moeder is niks aan de hand alle keren niet en huisvesting eten drinken beweging alles is hetzelfde bij ze.

Hier woensdag beginnen bij mijn nieuwe baan. Spannend. Tot dan even paar daagjes vrij maar woensdag gelijk 5 dagen achter elkaar. Verder alles goed. Vanmorgen hooi gebracht grote lading en heb oppasdag. Honden dagje vrij. Gister 12 km gefietst en 6,5 km gewandeld. En de paarden en kippen verzorgd. Lekker druk haha. Maar zolang het nog gaat ben ik blij.

Baby drukt minder op mn blaas. Geen last van mn blaas meer met hardlopen.

25+1
Afbeelding

En Kyra

Afbeelding

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-23 14:04

Dapper dat je nog gaat hardlopen Marlis, Ik vind wandelen al spannend. Hoewel ik nu niet meer hijgend als een molenpaard door het bos ga dus dat scheelt toch al weer _O-

Wat een gedoe met die dierenarts _-:(

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-23 14:10

Azmay schreef:
Dapper dat je nog gaat hardlopen Marlis, Ik vind wandelen al spannend. Hoewel ik nu niet meer hijgend als een molenpaard door het bos ga dus dat scheelt toch al weer _O-

Wat een gedoe met die dierenarts _-:(

Valt reuze mee hoor, loop maar 2x per week 5 km nog. Tempo is nog niet omlaag en gegaan haha.

Verder wandelen bijna dagelijks met de honden of fietsen. En bijna elke dag paarden en kippen nog verzorgen.

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-23 14:45

mriek1990 schreef:
Gnome schreef:

Ik hoop het stiekem wel, dan heb ik deze nacht er wel voor over haha. ;)
Als alles in elkaar en opgeruimd is zal ik een foto delen van de kamer :D

Ja hoop voor jullie dat ie gedraaid is!