Wat mooi Moonsparkle. Dat ziet er uit als een mooie 3 km. Het was een geweldige zonsondergang vandaag. Helaas had ik geen tijd om een foto te maken
Prulletje leuk wanneer je bij Aken kunt gaan wandelen
Waar in Limburg gaan jullie Gaucho? Succes bij de fysio!!
Ik ben ook heel blij met de heuvels hier. Het houdt me ook nog eens fit
gaucho
Geplaatst: 11-01-22 19:10
Waar is even afhankelijk van Corona maatregelen. We zouden georganiseerd winterkamperen + wandelen in het winterbase camp van Momo trekking, volgens mij in de buurt van Vaals. Ik heb sterk het vermoeden dat dat m niet gaat worden. Dan gaan we zelf ergens daar in de buurt met de camper, volgens mij zijn er verschillende campings open met verwarmd toilet gebouw.
Hier ook prachtig. [ [url=m/ZtsqFC.jpg]Afbeelding[/url] ] Tijdens de lunch misschien weer een mini wandeling en verder even kijken wat de fysio vanavond zegt.
Hele mooie lucht! Was hier met zonsondergang ook heel mooi, zat in een call, anders had ik ook even een foto gemaakt. Was echt rood rood, heel gaaf!
gaucho
Geplaatst: 12-01-22 08:03
De fysio was positief, enkel is helemaal OK, vocht op scheenbeen komt waarschijnlijk van lichte beschadiging van een bandje die aan de voorkant van de enkel over het scheenbeen loopt. Waarschijnlijk heb ik die met mijn beenbreuk van 2 jaar geleden sowieso flink beschadigd. Kracht oefeningen om spieren sterk te blijven houden, beginnen met 6 km stevig wandelen op vlakke ondergrond. Als dat goed gaat uitbouwen / afwisselen met hardlopen. Wordt het toch dik voor de zekerheid ff foto laten maken, maar kans op breuk is 0.01% volgens de fysio. Ik ga meteen vanavond of met de lunch dat rondje maar maken
Dat is voor mij maar een half uur rijden. Ga er ook eens kijken.
Dreamy
Geplaatst: 12-01-22 08:50
Mandyy schreef:
Dat is voor mij maar een half uur rijden. Ga er ook eens kijken.
Zeker doen, is echt heerlijk! Je hebt daar heel veel wandelplekken met gratis parkeren, dus als een rondje te kort is kun je gewoon door naar het volgende. Allemaal prachtig
Dreamy heerlijk even er uit! Mooie foto's ook. Die quote had ik ook gelezen op LinkedIn, hij klopt precies haha.
Helaas geen wandeling hier vanavond, schoonvader is jarig dus moeten daar op de koffie. Nou ja, maar lekker op de fiets er naar toe, toch nog even frisse buitenlucht