IMANDRA schreef:Nee. Als we nu die lockdown niet doen dan wordt mijn voorbeeld waarheid. Dat is nu júist de reden waarom ze deze invoeren. Dus niks 'precies!!'.
Waar haal je de verpleegkundigen vandaan om zo'n ziekenhuis te vullen (en dat is al negerend dat je gewoon beperkende maatregelen nodig hebt om de verspreiding van Corona onder controle te houden)? De huidige verpleegkundigen lopen al op hun tenen en omscholen is ook niet 1,2,3 gedaan (ik meen hier ergens gelezen te hebben dat een verkorte opleiding van zo'n verpleegkundige ook wel een paar jaar kan duren –hopelijk is corona dan al flink ingedamd).
De overheid doet het ook niet voor hun lol. Ik bedoel, we hebben nota bene de VVD als grootste partij. Als er één partij is die het met name voor het bedrijfsleven doet is het die wel. En wie verdienen hier kapitalen aan? Vertel het eens.
Oh en vertel me, hoe is een flinke lockdown het (bewust) 'oprekken van Corona'? Volgens mij probeert de regering nog altijd een middenweg te vinden tussen gehele lockdown + alles dicht + zorg ontzorgd & dat we als samenleving nog enigzins voort kunnen bewegen.
Hoezo? De vpk staan toch gewoon in blikken op voorraad in ieder ziekenhuis? Naast de dokters, de beademingsappararen en de andere materialen? Gewoon voldoende blikken open trekkem voor 25.000 bedden. ziekteverzuim van 20% in de zorg? Gewoon paar blikken extra open
joh. #sarcasmeuit
Laatst bijgewerkt door secricible op 14-12-20 19:32, in het totaal 2 keer bewerkt