Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MiVita schreef:Omany schreef:Hoi iedereen, net de uitslag gekregen van mijn zoontje (8 jaar) namelijk "zwak positief"Iemand die daar ervaring mee heeft ?
Ik natuurlijk al helemaal in de stress.
Ik heb al een paar dagen last van een rare druk op mijn borst en zowat branden precies, maar ik dacht dat het reflux was waar ik soms nog wel last van heb. Maar nu zou het wel eens corona kunnen zijn.
En ik ben al zo een stresskip en bang voor allerlei ziekten...
Brrrrr, moet effe bezinken hoor dit
Heeft mijn man ook gehad, kon volgens de dokter een ander type Corona virus zijn waardoor de test licht positief tekende, of een beginnende infectie.
Hij moest daarom de test na 24u herhalen, en de tweede test was negatief bij hem. Blijkbaar zouden veel gewone verkoudheden in de herfst en winter veroorzaakt worden door coronavirussen en die kunnen een afwijkend resultaat op de COVID-19 test geven.
Earth schreef:joyce_eddy schreef:Ik ben positief getest 26-10
Ik werk in de zorg en mijn halve groep/ team zijn postief Getest deze week! Heftige situatie
Oh jeetje, dat is heftig zeg. Sterkte ermee. Wat voor afdeling werk je?
@Omany, rustig blijven. Bel je huisarts, en overleg even wat verstandig is. Als ik het zo hoor, dan zou ik sowieso zelf ook even een test doen. Al is het maar voor jezelf om het een en ander uit te sluiten.
Adem in, adem uit, geen paniek.
Boras schreef:Sterkte Omany, ik leef met je mee. Succes vanavond en ik duim voor de uitslag negatief.
Omany schreef:Boras schreef:Sterkte Omany, ik leef met je mee. Succes vanavond en ik duim voor de uitslag negatief.
Oooh dank je wel Boras !!Da's keilief van jou !
Bedankt iedereen voor de steun, doet mij deugd.
Ik lees in stilte verder mee en ik trek er mij aan op dat er momenteel enorm véél mensen in dezelfde situatie zitten...
Succes iedereen!!!!!
Omany schreef:Boras schreef:Sterkte Omany, ik leef met je mee. Succes vanavond en ik duim voor de uitslag negatief.
Oooh dank je wel Boras !!Da's keilief van jou !
Bedankt iedereen voor de steun, doet mij deugd.
Ik lees in stilte verder mee en ik trek er mij aan op dat er momenteel enorm véél mensen in dezelfde situatie zitten...
Succes iedereen!!!!!
pinto_1 schreef:Urona447 schreef:In Duitsland moet je de test gewoon zelf doen, je krijgt dat stokje en succes ermee. Is alleen een keelswab ook
Mijn man is hier in Duitsland getest, ging net als in Nederland. Dus neus- en keelswab en hij hoefde het ook niet zelf te doen.
_Karlijn schreef:IMJ schreef:Schijnt ook niet helemaal waar te zijn. Er zijn oorthermometers die zeer nauwkeurig zijn (bij juist gebruik uiteraard (en daar schort het nog al eens aan)
Idd, mijn oorthermometer (Braun) geeft exact hetzelfde aan als rectaal gemeten.
aisa schreef:welke thermometer is nu wel betrouwbaar.
Ik heb er twee van de trekpleister...
36.1????(normaal 37.2)na de 20 sec piepje zoals staat beschreven...maaaar omdat ik het dus niet vertrouwde ga ik door met meten.
Loopt ie verder op naar 36.9 ...mag toch helemaal niet?
wat stelt zo'n meting dan voor?
hwn schreef:Toen mijn pa 4 jaar geleden in het ziekenhuis was, gaf een oorthermometer aan de ene kant telkens een volle graad verschil met de andere kant! Was moeilijk oordelen dan: als je de ene kant 36,5° hebt, en de andere kant 37,5°, dan is dat natuurlijk een groot verschil. We hebben hier nooit een verklaring voor gevonden/gekregen.
Christiene schreef:Kennis haar zoon had het in maart die kan nog niet naar zijn werk fietsen. Wat die ervoor altijd deed.en half werk ook ipv fulltime. Die is eind 40
Helderder schreef:Ik ben ook nog niet genoeg opgeknapt om volgende week weer aan het werk te gaan.Vind dat wel een pittig vooruitzicht. Woon alleen en de muren beginnen nu ik wel wat opknap wel echt op me af te komen.(eerst sliep ik de hele dag, maar nu ben ik meer bij kennis). Ben heel blij met mijn kat maar voel me verder pittig alleen.
Martine_R schreef:Helderder schreef:Ik ben ook nog niet genoeg opgeknapt om volgende week weer aan het werk te gaan.Vind dat wel een pittig vooruitzicht. Woon alleen en de muren beginnen nu ik wel wat opknap wel echt op me af te komen.(eerst sliep ik de hele dag, maar nu ben ik meer bij kennis). Ben heel blij met mijn kat maar voel me verder pittig alleen.
Je mag me altijd een PBtje doen, ik zit ook al 5 dagen alleen thuis en ik verveel me te pletter
Ik heb vorige week donderdag corona opgelopen tijdens een functioneringsgesprek met mijn baas. Gelukkig gaf mij me niet alleen corona tijdens dat gesprek maar ook loonsverhoging