xxxmh, maar je zegt ook dat je een slechte ontbijter bent. Hoe rijmt dat dan met elkaar? Meestal heb je dan geen honger, maar dat is bij jou niet het geval. Wat is dan de reden dat je 's ochtends moeite hebt met ontbijten? Ik denk wel echt dat het een goede eerste stap is om te beginnen met je eten bij te houden en je lijstjes te posten.
Lis_Ol, je rendang ziet er echt heerlijk uit! Bedankt voor het recept! Supernetjes dat je maar een halve kilo bent aangekomen in je vakantie! Net lijstje hoor, ondanks dat je nog niet veel in huis had! Leuk dat het je huisarts opviel

Pittig die nachtdiensten!
Mara, ik snap dat het wennen is om weer te zijn begonnen met werk. Balen van je ongeplande snackaanval. Leuk dat je wel mee blijft praten. Daar mag je zeker trots op zijn!
Lino, helaas is de buikpijn op en top terug, dus goed morgen de afspraak. Hoewel ik hoop dat ik het red, want 8.35 de afspraak en ik moet de trein van 9.08 hebben. Anders ga ik gewoon weg, maar nieuwe afspraak zou pas een week later kunnen. Dus toch maar proberen.
Dat soort dingen heb ik met op stal de telefoon opnemen

Altijd als ik bel op stal gaat er wel iets mis of moet ik iets ga redden al bellend. Net of er een vloek op rust
Lekker lijstje alsnog! Lekker ook dat je nog hebt kunnen sporten! Ah balen van afgelopen weekend! Succes weer met tellen! Daar heb je echt gelijk in!
Joanne, mijn zusje en vader volgden het. Ik hoorde inderdaad heel veel teleurgestelde reacties vanuit hen. Verre fietstocht heb je gehad naar de ijssalon! Lekkere lijstjes heb je! Ik heb dat inderdaad ook vaker gehoord van het bewuster eten.
Tanja, ongezonde weekendjes moeten zeker kunnen! Klinkt heerlijk! Fijn dat het sporten goed ging gisteren! Wat leuk dat je de paardenliefde zo samen met je zus kunt delen. Mooi lijstje heb je weer!
Ik ben blij, want ik ben twee kilo afgevallen

Wel in een maand, maar valt me niks tegen. Het gaat in ieder geval weer omlaag, in plaats van steeds omhoog.
Verder was ik gisteren om 8.45 opgestaan, want ik was echt kapot. Ik had een mooi lijstje, alleen dit keer niet gekeken naar macro's. Dat probeer ik vaker te doen, niet echt uitrekenen, maar wel zorgen dat ik bijvoorbeeld niet te veel vet of koolhydraten binnenkrijg. Dat ging gisteren echt helemaal mis
O: boterham met halvarine en pindakaas, cracker volkoren met jonge kaas en chocoladedrink. (428)
T: mandarijntje en magere franse kwark met fruitspread aardbeien (jam). (225)
L: boterham met halvarine en philadelphia, krentenbol met zeezout boter, speltbeschuit met roomboter en hagelslag en tomaat. (660)
T: appel en kandijkoek. (151)
A: boterham met halvarine en goudsalami, krentenbol en kandijkoek. (428)
T: chocola en bitterkoekje. (60)
B: 6000 stappen, 50 minuten fitness en 50 minuten Zumba Fitness.
Totaal kcal: 1943.