Wat bijzonder dat het de huisarts opviel haha. Hoeveel ben je afgevallen vergeleken met 3,5 maand geleden?
Linoleum: Ja daar heb je echt gelijk in! Interessant hoe je brein je voor de gek kan houden haha.
Vervelend dat het niet zo gelopen is zoals je had gewild. Goed eten zonder te plannen en te tellen is ook ontzettend moeilijk. Hoop dat ik het ooit onder controle ga krijgen maar ben er bang voor.
Hoop voor je dat je snel weer terug kunt komen in je ritme.
Mara: Daar mag je zeker trots op zijn!
en fijn dat je jezelf en je gewoontes begint te herkennen en je er dus zoals gister goed op voor kon bereiden.Ja heb gisteren nog gefietst! Was echt heerlijk. Ook net voor het donker thuis. Hier ook echt een hekel aan tegenwind
op momenten dat ik een heel stuk tegenwind heb bedenk ik me altijd dat ik nooit meer ga fietsen
maar dat is bij een stuk wind mee weer vergeten.Fijn dat jij ook nog hebt kunnen fietsen! Eww nasty die rups, gelukkig had je hem nog op tijd ontdekt.
Tanja: mooi lijstje heb je weer! En je kunt zo te lezen al weer best veel, knap hoor!
Chinese tomatensoep
___
Lijstje van gisteren:
O: 200 gram magere kwark, 20 gram havermout, 10 gram eiwitpoeder
T: paprika, between zero reep
L: 2 volkorenboterhammen runderrookvlees
T: Barebells reep
A: gekookte aardappelen, spruitjes, groenteschijf
T: 200 ml magere yoghurt, 2 beschuitjes met cottage cheese
B: 1 paard rijden, 60 minuten racefiets
Nog een paar drukke dagen te gaan en dan heb ik voor het eerst dit jaar (op 3 dagen met carnaval na) vakantie.
Kijk er enorm naar uit. Maandag vertrek ik samen met mijn vader voor twee nachtjes op fietsvakantie. Helaas is het waarschijnlijk tegen die tijd wel gedaan met het mooie weer maar we zullen zien. 

Oeh wit brood met pindakaas is inderdaad echt een guilty pleasure, knap dat je je aan je eigen planning hebt gehouden!

.
) en ik moet bloedprikken om te kijken naar mijn infectiewaarde en mijn lever. Dat had ik eigenlijk gisteren of vandaag al moeten doen, maar echt geen zin, dus ga ik denk dinsdagochtend zo vroeg mogelijk even. Oh ja, door jullie valt nu het kwartje dat 2 kilo per maand idd een halve kilo per week is. Dan voelt het meteen weer een stuk sneller