Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Loretta schreef:Ik vraag mij af welke criteria er gaan gelden bij het onderscheid in patienten.
https://www.ad.nl/binnenland/zorgverlen ... ~a3c436a4/
mysa schreef:@Karl: Het verloop van de pandemie van Spaanse griep had vooral te maken met de troepenbeweging, dat was eerder een factor dan het temperatuurverloop.
Ladybird schreef:Ik had overigens zolangzamerhand wel een nieuwe update van het RIVM verwacht. Ergens vind ik het jammer dat er geen plaatsnamen meer gegeven worden.
Destination schreef:Ladybird schreef:Ik had overigens zolangzamerhand wel een nieuwe update van het RIVM verwacht. Ergens vind ik het jammer dat er geen plaatsnamen meer gegeven worden.
Waarom jammer? Het RIVM benoemt ze weliswaar niet meer, maar lokale autoriteiten kunnen er nog steeds voor kiezen om het openbaar te maken.
Destination schreef:En dat doen ze ook, al zou inderdaad een overzicht wel makkelijk zijn. Ik vind het ook wel prettig om te weten waar het precies is. Ookal is het hier (Zwolle) al en ookal gaat het toch overal komen omdat NL zo klein is.Ladybird schreef:Ik had overigens zolangzamerhand wel een nieuwe update van het RIVM verwacht. Ergens vind ik het jammer dat er geen plaatsnamen meer gegeven worden.
Waarom jammer? Het RIVM benoemt ze weliswaar niet meer, maar lokale autoriteiten kunnen er nog steeds voor kiezen om het openbaar te maken.
Resistance schreef:Oei, de patiënt in 't Maasstad is de pa van een vriendin van me... heb vorige week nog met haar afgesproken.