Vulina schreef:Nou, om mij moet je dat beslist niet doen. Het enige wat ik zeg is, heb een beetje respect voor elkaar..
Begin er dan ook zelf mee!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vulina schreef:Maar, ik heb er even 20 seconden over nagedacht.. Het gaat mij niet lukken om tot sommigen van jullie door te dringen.. Dus ga ik maar ontstippen. Iedereen veel succes
Vulina schreef:Ik vind dat een ieder het goed doet, ongeacht op welke manier dan ook. En dát is mijn boodschap.
Mizora schreef:Ik merkte dat ik de afgelopen weken onvoldoende ritme in mijn zelf samengestelde dieet kon krijgen en hoewel ik netto niet aan kwam, ging het er ook niet af.
Dus heb ik teruggepakt naar bodysupport. In 2014 ben ik in 10 weken tijd 7kg afgevallen door volgens een eetschema 1900-2000kcal te eten.
Ik wil in ieder geval voor februari dit gaan volgen en dan kijken hoe het verloopt met het gewicht. Toen is het er een jaar lang afgebleven, zelfs nog 5kg afgevallen in de 10 weken erna, maar daarna door stress weer de controle over het innemen kwijtgeraakt en flink aangekomen.
MarlindeRooz schreef:Ik at vanavond pizza en nu heb ik buikpijn.
Morgen maar een betere dag... heb de wekker gezet zodat ik morgenvroeg kan sporten.
Ben namelijk voor studie van 9 tot 19:30 weg en daarna ga ik sowieso niet meer sporten.
StonedRomy schreef:MarlindeRooz schreef:Ik at vanavond pizza en nu heb ik buikpijn.
Morgen maar een betere dag... heb de wekker gezet zodat ik morgenvroeg kan sporten.
Ben namelijk voor studie van 9 tot 19:30 weg en daarna ga ik sowieso niet meer sporten.
Is het dan niet verstandiger om een andere dag te sporten? Anders krijg je er snel weerzin aan en dat is voor de lange termijn niet handig.
Mizora schreef:Mizora schreef:Ik merkte dat ik de afgelopen weken onvoldoende ritme in mijn zelf samengestelde dieet kon krijgen en hoewel ik netto niet aan kwam, ging het er ook niet af.
Dus heb ik teruggepakt naar bodysupport. In 2014 ben ik in 10 weken tijd 7kg afgevallen door volgens een eetschema 1900-2000kcal te eten.
Ik wil in ieder geval voor februari dit gaan volgen en dan kijken hoe het verloopt met het gewicht. Toen is het er een jaar lang afgebleven, zelfs nog 5kg afgevallen in de 10 weken erna, maar daarna door stress weer de controle over het innemen kwijtgeraakt en flink aangekomen.
Ik kan hier wel een lijstje bij plaatsen voor vandaag:
Ontbijt:
1 pistolet met ham en kaas uit de airfryer, 1 snee brood met 13g appelstroop, 200ml sinaasappelsap.
Tussendoortje:
200g magere vruchtenyoghurt
1 koekje (53kcal)
Lunch:
Dubbele boterham met ham en kaas
1 snee met 5g halvarine, 5g mosterd en een pakje kipfilet
Tussendoortje:
1 snee met halvarine en 20g zuivelspread light
Avondeten:
30g rijst (droog gewogen)
120g paprika
100g aubergine
10g olie
100g kipdijfilet
Tussendoortje:
200g magere vruchtenyoghurt
1 koekje (53kcal)
Daarnaast nog 150ml magere melk in de koffie.