[info] Tattoo's 14!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 15:30

Wat is dit topic toch nuttig. Totaal nog niet aan scheren gedacht en van droog scheren krijg ik ook zeker irritatie. Ik ga het checken voor ik mn afspraak heb :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 15:33

Blijheid schreef:
Wat is dit topic toch nuttig. Totaal nog niet aan scheren gedacht en van droog scheren krijg ik ook zeker irritatie. Ik ga het checken voor ik mn afspraak heb :j

Als er een goed scherp mesje gebruikt word, dan is irritatie natuurlijk minimaal. Heb het op de laatste na ook nooit gehad. De laatste irriteerde me echt heel erg, had zelfs dagen er na nog last van het geschoren

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 15:38

Marije_1997 schreef:
Blijheid schreef:

Als er een goed scherp mesje gebruikt word, dan is irritatie natuurlijk minimaal. Heb het op de laatste na ook nooit gehad. De laatste irriteerde me echt heel erg, had zelfs dagen er na nog last van het geschoren

Hoe dan ook is denk ik alles wat irritatie verminderd een goed idee, een tattoo op zich geeft al irritatie genoeg vermoed ik.
Als ze het liever in de shop doen ga ik er in mee, maar als het thuis mag lijkt het me fijner :)

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 16:04

Ik word nooit geschoren, heb amper haar :o

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 17:27

Hier indd ook nog nooit zelf geschoren en de ene keer scheren ze wel de andere keer niet ligt er aan waar tattoo komt.
Ik heb wel 1 keer gehad dat ze stencil over moest doen en dat branden wel lekker met eraf halen na het scheren.
Bij mij maakt het helaas geen fluit uit of het een nieuw scherp mesje is of niet.
Droog scheren is bij mij nooit fijn.

Summerdreams

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 17:30

Marije_1997 schreef:
Blijheid schreef:

Als het goed is gebruiken ze een wegwerp mesje (en anders is het niet goed :P) dus die zou toch niet bot moeten zijn...

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 18:29

Zo! Mijn band om mn bovenbeen is bijgewerkt. Ik heb het stuk onder mn bil gevloekt en getierd maar het is gedaan en mn nieuwe ideeen liggen bij haar!

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 19:07

Antwoord op vraag die hier gesteld werd of mijn artist dat van tevoren aangeeft (scheren) ja hij stuurt meteen na afspraak een mail waar oa in staat zelf alvast te scheren, ook als je bijna geen haar hebt. ;)

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 19:53

Mijn tattoo van 13 jaar oud wil af e toe ook nog weleens opzetten en jeuken. De andere 3, die jonger zijn, heb ik nooit last van eigenlijk.

xx_irisje, alles rondom je bil is pijnlijk idd. Deed bij mij ook *piep* veel zeer.

Ik hoop binnenkort ook weer wat toe te mogen voegen aan de collectie O:) Ben nu aan het mailen met de shop waar Miss Poppy op donderdag werkt.
Ik wil graag die 13 jarige tattoo uitbreiden met wat Disney.
Ze vroegen of ik even naar Weert kon komen om te bespreken maar dat red ik helaas niet ivm werk. Dus ik hoop dat het omgezet kan worden in videobellen

Kunga

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 21:19

Hij staat! En zij heeft het uiteindelijk geschoren haha, geen irritatie daarvan gehad. Heel blij mee! Pijn viel me reuze mee. Ik had bij een andere tattoo details met witte inkt gezien en vond dat heel vet, dus daarom gevraagd. Gaf ze al aan dat het bij mij minder zichtbaar zou zijn met mijn bleke huid. Nou zie je dus inderdaad echt bijna niks van de witte inkt :') . Ik ben echt een spook haha. Afbeelding

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 22:36

Nou, been doet echt fiets pijn _-:(

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 22:38

Kunga schreef:
Hij staat! En zij heeft het uiteindelijk geschoren haha, geen irritatie daarvan gehad. Heel blij mee! Pijn viel me reuze mee. Ik had bij een andere tattoo details met witte inkt gezien en vond dat heel vet, dus daarom gevraagd. Gaf ze al aan dat het bij mij minder zichtbaar zou zijn met mijn bleke huid. Nou zie je dus inderdaad echt bijna niks van de witte inkt :') . Ik ben echt een spook haha. [ [url=m/tJeYRm.jpg]Afbeelding[/url] ]

Prachtig!!! <3

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 22:58

Hij is wel echt heel mooi kunga

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 23:14

Mooi!!

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 23:24

Kunga schreef:
Hij staat! En zij heeft het uiteindelijk geschoren haha, geen irritatie daarvan gehad. Heel blij mee! Pijn viel me reuze mee. Ik had bij een andere tattoo details met witte inkt gezien en vond dat heel vet, dus daarom gevraagd. Gaf ze al aan dat het bij mij minder zichtbaar zou zijn met mijn bleke huid. Nou zie je dus inderdaad echt bijna niks van de witte inkt :') . Ik ben echt een spook haha. [ [url=m/tJeYRm.jpg]Afbeelding[/url] ]

Even gemist toen straks, die is echt mooi!!!

veertje99

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 23:38

Kunga schreef:

Prachtig <3

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 23:40

Joanne1987 schreef:
Nou, been doet echt fiets pijn _-:(

Dat is naar, hoe is het geworden?

Prachtig kunga!!

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 23:44

Afbeelding

2 uurtjes werk, maar ben gesloopt

Kunga

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 00:05

Bedankt allemaal!! :D
@Joanne wauw heel vet al! Ben benieuwd hoe die gaat zijn als die helemaal af is! :)

AnoukWelsh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 00:14

Kunga schreef:

Mooi!! Welkom bij de vlinder club :+

Summerdreams

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 01:04

Kunga, heel mooi subtiel die vlinder!
En joanne ook heel mooi, en best snel in 2uur zon stuk zeg!

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 08:23

Kunga mooi! Heel fijn gezet

Joanna woww groot :D kan me voorstellen dat je daarna gesloopt was! Wanneer mag je terug?

Hier ook jeeeuukk :') echt verschrikkelijk :P Hier net gezet:

Afbeelding

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 08:42

Wauw Farjen, die vind ik zo gaaf he <3

AnoukWelsh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 10:24

Oh heel strak farjen!
Mijn tattoo begint niet te jeuken maar voelt alsof het een soort verbrand is?
Heeel vaag, bij mijn andere grotere tattoo niet gehad.
Misschien door de plek? :')

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-20 10:36

Echt mooie tattoo, ook de plek! <3

Mijn god. velletjes. overal.