Anna79 schreef:Iemand hier ook ervaring met krullen en shampoo bars?
De shampoo bars van de hema zijn volgens mij CG friendly. Schuimen ook nog wel redelijk goed.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JoT schreef:Als ik te lang heb gewacht met wassen en mijn haar echt vet en vies is, dan pak ik de As I Am Clarity shampoo erbij. Werkt prima om 'alle zooi' uit mijn haar te wassen. Daarna gebruik ik nog wel mijn reguliere shampoo.
Lavitabella schreef:Merken jullie na 1x knippen via de krullen methode al verschil aan je haren?
Na een medische behandeling heb ik ineens krul haar en nu 3 jaar later nog. Ik kan er alleen nog niet mee omgaan dus ik overweeg om een keer een knipbeurt te gaan doen via de krullen methode. Ik vind dit alleen wel prijzig dus daarom ben ik opzoek
naar ervaringen. Het is vooral erg pleuzig en het gaat van echt pijpenkrullen na het wassen naar de volgende dag alleen maar een slag na slapen en uitkammen..
Lavitabella schreef:Merken jullie na 1x knippen via de krullen methode al verschil aan je haren?
Na een medische behandeling heb ik ineens krul haar en nu 3 jaar later nog. Ik kan er alleen nog niet mee omgaan dus ik overweeg om een keer een knipbeurt te gaan doen via de krullen methode. Ik vind dit alleen wel prijzig dus daarom ben ik opzoek
naar ervaringen. Het is vooral erg pleuzig en het gaat van echt pijpenkrullen na het wassen naar de volgende dag alleen maar een slag na slapen en uitkammen..
Nonna1984 schreef:Lavitabella schreef:Merken jullie na 1x knippen via de krullen methode al verschil aan je haren?
Ook chemo gehad en ineens krullen? Ik ook! Was m'n haren met cg shampoo en conditioner, en altijd nat uitkammen. Nooit op droog haar (tenzij ik eigenlijk wel moet wassen en dus toch een knot draag. Producten zijn super persoonlijk. Ik ben nog steeds zoekende naar de fijnste maar ook betaalbaarste producten. Ik gebruik nu een curlmaker, een gel, een mousse en olie. Ik vind het super veel werk, zeker omdat in altijd steil lang haar heb gehad en nu sinds 3 jaar dus die krullen. Ze zeiden dat die krullen vanzelf zouden verdwijnen maar ik heb ze inmiddels maar omarmd.