Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lepeltje23 schreef:Ik heb in april voor het eerst fronsrimpel, voorhoofd en kraaienpootjes gedaan. Zelf merk ik dat ik echt nog best veel expressie in mijn gezicht heb en toch ook geen echte rimpels meer. Toch is het niet super super strak zeg maar. Het is gewoon heel natuurlijk gedaan precies waar ik op hoopte.
Doubtless schreef:Lepeltje23 schreef:Ik heb in april voor het eerst fronsrimpel, voorhoofd en kraaienpootjes gedaan. Zelf merk ik dat ik echt nog best veel expressie in mijn gezicht heb en toch ook geen echte rimpels meer. Toch is het niet super super strak zeg maar. Het is gewoon heel natuurlijk gedaan precies waar ik op hoopte.
Grappig om te lezen. Ik heb baby Botox in alleen mijn fronsrimpel laten doen en ik heb echt het gevoel dat ik daarmee heel veel expressie verloren ben. Ben er enerzijds blij mee, maar ik mis ook wel wat. Heb dus het idee dat als ik iets meer zou laten doen ik veel te veel zou missen.
Emmaa2 schreef:Handig topic!
Ik ben op zoek naar wat inzicht wbt gummy smile versus lip flip. Ik heb volle lippen van mezelf (zie bijgevoegde foto), maar ik heb best wel een ‘tandvlezige’ lach waar ik graag vanaf wil. Daarnaast zou ik iets meer nadruk op mijn bovenlip niet erg vinden, maar wil ik eigenlijk niet aan de fillers. Wat zouden jullie als ervaringsdeskundigen aanraden?
[ [url=m/LF3f5S.jpg]Afbeelding[/url] ]