Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
zo blij, het gaat nu langzaam maar gestaagd. Heb geen verwachtingen meer, alleen de hoop dat er elke maandag en vrijdag ietsje af is. Hoeveel maakt niet uit. Ik accepteer ook gelijk gebleven stiekem
Daarna naar de bios en toen met mijn vriend ook een zakje chocopinda's gedeeld. Moet kunnen hoor. Gisteren weer gezond gegeten en ook 30 min crosstrainer gedaan, interval programma. Voor de crosstrainer voelde ik me lekker, na de crosstrainer niet zo meer, lange leve MS
Vandaag ook erg moe dus maar kijken of ik nog wat kan doen, zal vooral een rustdagje worden. 

_sharonnn schreef:Ik bedoel dit niet vervelend, maar dan zit het echt tussen je oren. Als je het écht graag wil, lukt het ook zonder, ben ik 100% van overtuigd
) Ik raakte gestressed van het idee dat ik aan mijn calorieën grens zou komen te zitten, waarbij de stress natuurlijk weer het nodige met mijn lichaam deed.
), maar water en thee. Alleen al op die manier ben ik al bijna 4 kilo kwijt in een paar weken tijd
misschien een idee voor ook anderen hier??
Lieke schreef:Ben eigenlijk wel benieuwd of anderen hier nog een bepaalde methode of dieet volgen? Zelf tel ik calorieën met MFP, daarnaast heb ik voor de komende 6 weken een trainingschema opgesteld. Wel vooral gericht om beter te klimmen, maar ook voor gehele conditie.
Ik voel me er ook goed bij. Het fijne is dat ik op de foto's inmiddels mijn jas ruimer zie worden.
Altijd lastig zulke dingen. Niks onder de leden of iets wat sluimert? Griep gaat nog altijd rond.
Ik kende die app nog niet! Ik zal het eens bekijken. Altijd een leuke motivatie als extraatje om stappen te zetten

Elmira schreef:MerleSimone, wat vervelend, eerst maar even rust en de boel goed op orde. Kayla is in elk geval een goed voornemen!
Rebecca, voor jou ook, eerst even rust en ontspanning dan gaat het afvallen straks ook makkelijker!
Tigress, chapeau je ziet verschil, wat goed
Ik vol goede moed de Etos app geinstalleerd maar helaas werkt de stappenteller niet bij mijn telefoon (iphone 5). Mocht iemand nog een stappenteller app weten voor de iphone 5?
Maar overdag netjes gegeten.