loez schreef:Nee dat zijn echt casual leggings dus dikker van stof. Die je zo aan kan i.p.v. een spijkerbroek bijvoorbeeld.
Oh zo, ik las de zin anders

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eulogy schreef:Ik heb de app niet gezien want zit op m'n telefoon, maar staat er net zoveel in als in mfp? Fijne aan mfp vind ik dat je gewoon de barcodes kunt scannen en zo kunt invoeren.
Cer schreef:maar ik heb het idee dat die geen nederlandse producten herkent? Of maakt dat voor een barcode niet uit?
Ik vind de ckal nogal hoog eigenlijk(maar ik eet sowieso erg ongezond
)
enzino schreef:Cer schreef:maar ik heb het idee dat die geen nederlandse producten herkent? Of maakt dat voor een barcode niet uit?
Ik vind de ckal nogal hoog eigenlijk(maar ik eet sowieso erg ongezond
)
Geen idee eigenlijk want ik gebruik geen barcode scanner en woon ook niet in NL, maar het is heel goed mogelijk.
Eulogy schreef:Dat klinkt voor heel veel mensen te ingewikkeld denk ikBovendien is je micros, of zelfs je macro's, uitrekenen op zich ook niet eens nodig om af te vallen, als dat je doel is.
enzino schreef:Eulogy schreef:Dat klinkt voor heel veel mensen te ingewikkeld denk ikBovendien is je micros, of zelfs je macro's, uitrekenen op zich ook niet eens nodig om af te vallen, als dat je doel is.
Als je slechts je kcal bij wilt houden heb je ook geen app of streepjescode scanner voor nodig. De rekenmachine op je telefoon en/of een bierviltje moet daarvoor voldoende zijn.
Cer schreef:Ik heb ook werkelijk geen idee wat micro's en macro's zijn.. en ik denk de gemiddelde recreatie sporter ook niet, en eerlijk boeit het me weinig
Jolien87 schreef:Werkelijk. Het was niet mijn idee van dit topic om elkaar met macro's, micro's en bierviltjes aan te vliegen.
Ik merk dat ik met dit mooie weer mijn motivatie weer 100% terug heb. Doei winterdip!
Hebben meerderen het gevoel dat het makkelijker is nu de dagen langer en lichter worden?
Jolien87 schreef:Ik merk dat ik met dit mooie weer mijn motivatie weer 100% terug heb. Doei winterdip!
Hebben meerderen het gevoel dat het makkelijker is nu de dagen langer en lichter worden?
Jolien87 schreef:Cer schreef:Ik heb ook werkelijk geen idee wat micro's en macro's zijn.. en ik denk de gemiddelde recreatie sporter ook niet, en eerlijk boeit het me weinig
Ik weet dat macro's de voedingsstoffen zoals koolhydraten, vetten en eiwitten zijn. Maar ik vind dit eerlijk gezegd niet de plek om dit zo uitgebreid te bespreken.
Jolien87 schreef:Cer schreef:Ik heb ook werkelijk geen idee wat micro's en macro's zijn.. en ik denk de gemiddelde recreatie sporter ook niet, en eerlijk boeit het me weinig
Ik weet dat macro's de voedingsstoffen zoals koolhydraten, vetten en eiwitten zijn. Maar ik vind dit eerlijk gezegd niet de plek om dit zo uitgebreid te bespreken.