DnT schreef:Viseart is gemaakt voor MUA's, dus willen ze verpakkingen die hen aanspreken.
Stevig en makkelijk in gebruik.
Daarom zitten er alleen matte oogschaduws of alleen shimmers in de palettes en is het deksel doorzichtig, zodat je in een oogopslag kunt zien welke kleuren er in zitten.
Ik zag er toevallig vd week 1 van Viseart langskomen die wel matte (4) en shimmer (4) heeft. Dat is de Petite Pro palette. Zitten trouwens mooie kleuren in

Ps, die heb jij toch?

. Wat raden jullie aan voor wenkbrauw make-up? Ik hoor veel mensen praten over benefit en anastasia maar wat is het verschil er tussen.

Bij Urban Decay nieuw brow pencil gehaald en had mijn moeder bij, die me meestal weet tegen te houden als ik iets wil kopen maar moeders had gister ook een bui waarin alles mooi was dus in plaats van 1 lipstick kwam ik met 3 thuis.... Thanks, mam.
Ik wilde eigenlijk alleen naar huis met Asphyxia maar ik werd zo verliefd op UV-B en toen ik hoorde dat Plague ook nog eens de laatste was die niet meer binnen komt, waar ik stiekem ook bij heb staan kwijlen, toen moest ik wel.