[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 09:51

DnT schreef:
Viseart is gemaakt voor MUA's, dus willen ze verpakkingen die hen aanspreken.
Stevig en makkelijk in gebruik.
Daarom zitten er alleen matte oogschaduws of alleen shimmers in de palettes en is het deksel doorzichtig, zodat je in een oogopslag kunt zien welke kleuren er in zitten.

Ik zag er toevallig vd week 1 van Viseart langskomen die wel matte (4) en shimmer (4) heeft. Dat is de Petite Pro palette. Zitten trouwens mooie kleuren in :D
Ps, die heb jij toch?
Laatst bijgewerkt door Djilna op 12-04-17 10:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Djilna

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 09:56

Ach en wat is duur. Als je zelf een MAC palette samenstelt is dat ook 15x 13,50 :=

Oh MAC heeft online aanbieding trouwens. MAC lipstick (19,50) en lippotlood (17,-) samen voor 29 euro.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 11:27

Djilna schreef:
DnT schreef:
Viseart is gemaakt voor MUA's, dus willen ze verpakkingen die hen aanspreken.
Stevig en makkelijk in gebruik.
Daarom zitten er alleen matte oogschaduws of alleen shimmers in de palettes en is het deksel doorzichtig, zodat je in een oogopslag kunt zien welke kleuren er in zitten.

Ik zag er toevallig vd week 1 van Viseart langskomen die wel matte (4) en shimmer (4) heeft. Dat is de Petite Pro palette. Zitten trouwens mooie kleuren in :D
Ps, die heb jij toch?

Klopt, die heb ik :j
Ze hebben een aantal palettes die bedoeld zijn voor de particulier.
Die hebben ook gelijk een hele andere verpakking
.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 11:29

Ik heb ook de Petit Pro. Ben er heel blij mee. Handzamer kan bijna niet en die pigmentatie is echt ziek goed. :j

Mellanca

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 13:10

Eline, het zijn allemaal losse pans. De paarse (binnenste) is van NYX en de 2 andere van NABLA.

Ik zal volgende keer eens een full face foto nemen, als ik er een goede kan maken :+

Die tip van de liner zal ik eens op letten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 14:16

Joolien schreef:
[ [url=m/M56UmY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Voor mij net te ver, maar misschien leuk voor iemand hier die dichterbij woont?

Ik woon in [plaats] en ben zo in [plaats], moet ik haar een Facebook berichtje doen?

Kelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 15:30

Net mijn Sugarpill liquid Trinket binnen gekregen, onwijs mooie mauve met subtiele gouden glitters erdoor. Alleen erg jammer dat hij zó sterk naar kunstmatige sinaasappels ruikt en smaakt dat ik gewoon misselijk word bij het dragen.. hoop dat die geur en smaak nog een beetje weg gaat in de loop van de dag :r

Vind scented liquids meestal wel fijn maar dit is gewoon goor :')

llora

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-17 13:41

Er komen weer prachtige looks voorbij. Als ik die zie besef ik dat ik nog hard moet oefenen. Vandaag weer wat geprobeerd.

Afbeelding
Afbeelding

dinniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-17 15:53

Hoi, ik ben al vanaf het begin van jullie topic een stille meelezer.
Wat maken jullie allemaal stuk voor stuk mooie looks <3. Wat raden jullie aan voor wenkbrauw make-up? Ik hoor veel mensen praten over benefit en anastasia maar wat is het verschil er tussen.
Alvast bedankt :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-17 17:14

Ilora ik zou het denk ik zo veel mooier vinden als je het zwarte lijntje onder je oog weg haalt. Dan wordt je oog denk ik veel groter en sprekender. Een mooie oogschaduw kleur onder je oog kan dit effect ook nog versterken.

llora

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-17 17:23

Oh dat kan ik is proberen. Dank u voor de tip. Zal het volgende keer is proberen

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-17 17:25

Mee eens. Denk dat je dan idd een veel openere blik krijgt

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-17 21:12

dinniee schreef:
Wat maken jullie allemaal stuk voor stuk mooie looks <3. Wat raden jullie aan voor wenkbrauw make-up? Ik hoor veel mensen praten over benefit en anastasia maar wat is het verschil er tussen.

Het ligt er een beetje aan wat je voor resultaat wilt en welke producten je fijn vind. Je hebt poeder, voor een redelijk subtiel/naturel resultaat. Potlood, dat is al een stuk preciezer en strakker. Maar ook echte gels waarmee je een heel strakke wenkbrauw kan zetten. Daarnaast ook nog gels die alleen beetje kleur geven en vorm houden. Makkelijkste is om bij een winkel met een brow bar langs te gaan en advies te krijgen. Anastasia en benefit hebben beide een uitgebreid assortiment.

Zelf vandaag voor paars gegaan:
Afbeelding

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-17 21:35

Mooi bij jouw oogkleur!

Heb mij net brow pomade van freedom gekocht ben benieuwd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-17 22:23

Kelly, die Nabla oogschaduws... <3 Ben benieuwd naar je looks ermee!

Mellanca, ik vind die look met dat paars enorm gaaf bij je, wauw!

Jolien, ziet er mooi uit. Van je look op je ogen kan ik helaas niet zo veel zien, had je daar nog een foto van met je ogen dicht?

Lien die paar looks die je had geplaatst met Melrose, als ik me niet vergis, vind ik echt geweldig. <3 Je look van vandaag ook met dat paars!

Ilora, ik sluit me aan bij de rest denk dat het met geen of juist een wit lijntje daar een stuk opener gaat zijn!

dinniee schreef:

Wenkbrauwproducten zijn enorm persoonlijk... Ik heb poeder geprobeerd, gekleurde brow gel maar sinds ik aan de brow pencil zit ben ik daar helemaal verliefd op.. Benefit en Anastasia verschillen niet veel in het feit dat ze wenkbrauwproducten verkopen en dat het allemaal een beetje dezelfde basis is. Het ligt daarin zo enorm aan jouw persoonlijke voorkeur, hoe aanwezig wil je je wenkbrauwen, zit de juiste kleur wel bij het bedrijf waar je naar kijkt (want voor mij was bij Anastasia geen juiste kleur te vinden bijvoorbeeld). Ik zou een keertje naar Douglas gaan en je wenkbrauwen bij Anastasia laten doen en vooral de verschillende producten uitproberen, en hetzelfde bij Benefit. Laat ze de ene wenkbrauw doen met een potlood, de ander met een gel. Je ziet vanzelf hoe het jouw gezicht uit laat komen en waar jij de voorkeur aan geeft! :)

Gister ging ik mijn make-up doen en had nog maar een klein stompje brow pencil.... zucht. :') Dus twee potloden moeten mengen met elkaar, het zag er niet helemaal uit maar goed, was niet anders. _O- Bij Urban Decay nieuw brow pencil gehaald en had mijn moeder bij, die me meestal weet tegen te houden als ik iets wil kopen maar moeders had gister ook een bui waarin alles mooi was dus in plaats van 1 lipstick kwam ik met 3 thuis.... Thanks, mam. :') _O- Ik heb al vanaf het begin naar de Vintage lipsticks staan kijken maar toen durfde ik nog geen aparte kleuren te dragen en ik hou niet zo van rood, dus zat er eigenlijk niks bij wat ik kon kopen.... maar nu ik dat wel durf.... :)) Ik wilde eigenlijk alleen naar huis met Asphyxia maar ik werd zo verliefd op UV-B en toen ik hoorde dat Plague ook nog eens de laatste was die niet meer binnen komt, waar ik stiekem ook bij heb staan kwijlen, toen moest ik wel. :') Tevens ook de Quick Fix spray meegenomen, schijn je op te moeten sprayen voor je primer op gaat doen en hij is voedend voor de huid. Ben benieuwd, zeker met mijn droge huid.

Afbeelding

Asphyxia, UV-B en Plague
Afbeelding

Ik ben de laatste tijd steeds meer aparte kleurtjes gaan dragen en geniet er eigenlijk best van. Mensen reageren er, zoals verwacht, heel verschillend op en dat is logisch, maar zolang ik het zelf gaaf vind ben ik er heel blij mee. Ik zou nog een paar looks plaatsen van de laatste tijd want heb natuurlijk niet stilgezeten met make-up. :)) Laat ik maar beginnen met de look waar ik het meest trots op ben.... tuurlijk zijn er verbeterpunten, zat zelfs, maar ben met deze heel blij. <3

Gemaakt met Savage uit het UD Electric Palette voor het roze, Urban voor het paars, Colourpop Luckfully voor het donkerblauw en Colourpop Hydroplane voor het lichtblauw. En ik ben aan het proberen het hele close-up te leren. Lipstick was helaas op de normale foto er al afgesleten, vlug na het eten gemaakt.

Afbeelding

Afbeelding

Verder nog wat random looks, ik moet zeggen dat ik best geniet van het hele geen eyeliner dragen. Zal per foto een beetje proberen te omschrijven wat erop zat, als ik het nog weet. :')

In de crease zit Rodeo Ready uit de Zoeva Rodeo Drive palette, geblend samen met Looxi Last Dance. Inner corner is Colourpop Come and Get It en op het ooglid zit Colourpop Co-Pilot. Lippen is UD Liar. Vond deze look heel erg vreemd bij mezelf en heel erg wennen.
Afbeelding
Afbeelding

In de crease Venetian Red uit de Modern Renaissance palette, op het ooglid Colourpop Flipper. Lippen is Colourpop Faded met Faded lip pencil. Afschuwelijk om te dragen eerlijk gezegd. Is de nieuwe creme formule, maar je smelt de halve lipstick al weg als je 'm op doet dus je bent zo door de lipstick heen, en hij bloedt de hele dag alle kanten op. _O- Wel een mooie kleur, dus da's jammer..
Afbeelding

Links een look waarbij ik weet dat veel 'm gaan haten maar ik vind 'm zo vet. :)) Op m'n ogen zit Pumpkin Spice Life van Looxi, met een eyeliner van NYX waar een glitter in zit. Op de lippen is MAC Show and Teal gemixt met Wild Extract.

Rechts is op het ooglid Colourpop Flipper gemengd met Looxi Pumpkin Spice Life, en Colourpop Hydroplane onder mijn wimpers. Op de lippen Colourpop Cami.
Afbeelding

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-17 22:27

Toch passen de wat extremere looks zo goed bij je. Met name die eerste vind ik gaaf.
Ben benieuwd naar foto's met al je nieuwe kleurtjes

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-17 22:43

Er komt een collac tussen Becca en Chissy Teigen. *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-17 22:47

Ohhhh Chrissy. <3 <3

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-17 22:48

Dat kon nog wel eens leuke collab worden

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-17 22:48

Lino, erg mooie make up. Kleur doet inderdaad veel voor je ogen. En je wenkbrauwen blijven echt mijn favorieten!

Ilora, het zwarte lijntje weglaten onder je oog zal inderdaad je goed doen. Het is ook mooi om je onderste waterlijn alleen maar een hoekje van zwart te maken. Maakt je look intenser, maar niet gesloten.

Shiz, prachtige looks weer. Ik vind de look met de teal kleurige lippen hele tof, want het komt echt tof terug op de ogen. Maar toch is die zachte naturel look ook enorm gaaf bij je.

Gezien mijn leen telefoon nog even blijft, en de fotos hiervan waardeloos zijn, heb ik mijn groothoek lens weer tevoorschijn gehaald. Ik hoop vanaf morgen hier dus betere fotos te kunnen plaatsen :) morgen ga ik voor een donkere lip!

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-17 08:16

Elke, ben ook fan van jouw wenkbrauwen. Hou van strak!

Vandaag gegaan voor simpele paarse wing. De wing is gemaakt met Colourpop Porter. In crease MAC Omega. Op lippen Gerard Cosmetics liquid in Iced Mocha. Nu hopen dat het ook een beetje blijft zitten, aangezien het geen echte liner is.

Afbeelding
Afbeelding

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-17 09:09

Oogt als bordeaux, maar mooi zacht. Zachter dan een zwarte liner. Iced mocha is tof zeg!

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-17 09:29

velvetblack schreef:
Oogt als bordeaux, maar mooi zacht. Zachter dan een zwarte liner. Iced mocha is tof zeg!

Ja zit ietsje meer rood bij in, heerlijke kleur. En iced Mocha is heerlijk bruin, moet die echt vaker dragen weer.

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-17 16:06

Vandaag weer ff gekliederd.
Wenkbrauwen bevalt goed met de browpomade van freedom.
Op lippen een revlon butterachtig iets haha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-17 16:12

Vind dit je goed staan Avelien! Vind de rustigere kleuren je beter staan dan de felle kleuren. Die maken je zo 'hard'.