En dat je dat ter sprake brengt, dat vind ik moed.
En een dikke knuf!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolien87 schreef:Spice, wat ik zo bewonder aan jou is dat je er zo eerlijk over bent. Je probeert je niet sterker voor te doen dan je bent en op de 1 of andere manier zorgt dat ervoor dat ik enorm veel respect voor jou heb.
Janneke2 schreef:Maar verschrikkelijk dat je in jouw belabberde toestand nog zo moet knokken voordat een arts nog eens gaat nadenken over 'wat wel zou kunnen'.
Ik heb het vaker gehoord - maar ik schrik er elke keer weer van...!!!
spicegirl schreef:Dat is wel heel erg. Vaak heb ik het idee bij kanker dat dit een heel individueel iets is, waar eigenlijk van te voren niemand iets over kan zeggen hoe het afloopt als je kiest voor links of rechts. Of anders gezegd, dit voelt zo naar hetgeen ook komt omdat je niet weet hoe het verlopen zou zijn als je niets gedaan had.puntje bij paaltje is mijn levensverwachting nu oneindig korter, als dat ze me gegeven had zonder chemo.
heb er wel een verwoest lijf, en erger- een geest die niet meer wil eraan over gehouden..
spicegirl schreef:en ja, ik ben eerlijk.
ik ben geen Libelle -vrouw, met" ik geniet er nog van" bla bla bla...
of "ik zie de kleine dingetjes nu, het heeft mijn leven rijker gemaakt ".
b*llshit !
ik kon al heel lang van de kleine dingen genieten (vooral de natuur in al zijn pracht ),
en wat is er in hemelsnaam verrijkt aan mijn leven ?
helemaal niks, integendeel.
Urona447 schreef:Ik heb wel het idee dat de artsen je graag willen helpen maar je weigert natuurlijk ook zware medicatie en wilt bijvoorbeeld geen katheter of zetpillen. Dat in combinatie met het feit dat je tegen bepaalde medicijnen niet kan lijkt me het ook bemoeilijken om je goed te helpen. Neemt niet weg dat ik het heel kwalijk vind hoe sommige artsen je behandelen.
Ik vind je echt een sterke vrouw!
Polly schreef:Als je maaginhoud inderdaad niet verder kan dan denk ik dat je dichter bij een darmafsluiting zit dan je denkt en dan zou ik zeker wel vandaag contact opnemen met de huisartsenpost.
Uiteindelijk ga je namelijk fecaal braken, oftewel ontlasting braken en dat is echt niet grappig en om dat te voorkomen komt behandeling wel op een dagje aan, je arts zegt dat niet voor niks.