Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Leverage schreef:_Friemel schreef:True, alleen verder vind ik Amsterdam niet interessant dus om dan een kaartje te kopen A 25? Euro en dan daar 10 minuten zijn en dan een foundation aftikken van 40 euro (in de hoop dat je kleur er tussen zit en op voorraad is!) staat me tot nu toe nog niet echt aan
Ik maak er dan gewoon een shop dagje van. Douglas, Mac pro store, Ici Paris, Kiko, Lush, Babassu, Forever 21, Topshop. Ik vermaak me wel in Amsterdam als ik een goed gevulde beurs bij heb
Suus___ schreef:Aah heerlijk was dat foutje idd
Twijfel nog steeds over n ici bestelling maar heb geen must buys meer eigenlijk
Elk
Ik vind kindjes geweldig, wil ook heel graag mama worden al zit dat er voorlopig niet in met t bedrijfje
Heb trouwens wel n beetje n nare bijsmaak van mensen die getemt hebben op offtopic.. Jammer
linoleum schreef:Shizzel, slaap je toevallig op die kant? Of steun je daar vaak met je hand op? Ik let er laatste tijd op om beter mijn gezicht te reinigen, maar ook om jassen sneller te wassen (vieze kragen) en echt regelmatig mijn beddengoed te verschonen. Aangezien daar ook veel viezigheid aan zit. Heb het idee dat het behoorlijk helpt.
Van wimperkrullers geen verstand. Heb al aardig krul erin en met goede mascara komen ze behoorlijk in buurt van mijn wenkbrauwen. Meer niet nodig.
Jans schreef:Droge lippen komt door Spanje en te weinig drinkenwerkt een primer wel goed onder de liquids? Normaal scrub ik maar heb geen passende scrub hier in spanje en geen suiker / grof zout om het te maken
vergeet t steeds bij de super