[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

linoleum

Re: Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 22:30

Shizzel, slaap je toevallig op die kant? Of steun je daar vaak met je hand op? Ik let er laatste tijd op om beter mijn gezicht te reinigen, maar ook om jassen sneller te wassen (vieze kragen) en echt regelmatig mijn beddengoed te verschonen. Aangezien daar ook veel viezigheid aan zit. Heb het idee dat het behoorlijk helpt.

Van wimperkrullers geen verstand. Heb al aardig krul erin en met goede mascara komen ze behoorlijk in buurt van mijn wenkbrauwen. Meer niet nodig.

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 23:12

Ja hoor, lekker Friemel :') ik hou van een uitdaging laten we maar zeggen. Gelukkig heb ik de brow wiz ook nog. Kan ik altijd nog haartjes tekenen :P

Ah wat lief van je zusje Shizzel!

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 23:26

Leverage schreef:
_Friemel schreef:
True, alleen verder vind ik Amsterdam niet interessant dus om dan een kaartje te kopen A 25? Euro en dan daar 10 minuten zijn en dan een foundation aftikken van 40 euro (in de hoop dat je kleur er tussen zit en op voorraad is!) staat me tot nu toe nog niet echt aan :')

:')

Ik maak er dan gewoon een shop dagje van. Douglas, Mac pro store, Ici Paris, Kiko, Lush, Babassu, Forever 21, Topshop. Ik vermaak me wel in Amsterdam als ik een goed gevulde beurs bij heb :D

I'm IN! :D

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 23:26

Super slechte foto want werd al donker maar kwam zowaar nog een highlighter tegen in m'n kastje, is alleen een liquid en dat vind ik niet fijn (daarom lag hij er wss al euh, erg lang :+ )

Afbeelding

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 23:31

Suus___ schreef:
Aah heerlijk was dat foutje idd :D
Twijfel nog steeds over n ici bestelling maar heb geen must buys meer eigenlijk

Elk :=
Ik vind kindjes geweldig, wil ook heel graag mama worden al zit dat er voorlopig niet in met t bedrijfje :=

Heb trouwens wel n beetje n nare bijsmaak van mensen die getemt hebben op offtopic.. Jammer

Ik denk dat dat meer de anonieme meelezers misschien zijn.

Ik vind het niet storend, :) Ben zelf alleen niet zo actief door het afstuderen.

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 23:41

Ja maar toch, vond het ook raar. Niet mee doen met het gesprek maar wel iets willen zeggen over waar wij over mogen praten. Meelezen mag en dat je dan liever geen HK dingen leest, maar make-up dingen oke, daar is het topic ook voor, maar zeg dat gewoon hier. Niets raars aan als je zegt, oh ik lees mee en houd dit liever zoals het is en niet HK. Maar temmen terwijl je een meelezer bent en niets toevoegt aan dit topic, vind ik raar.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 23:43

Het is toch juist dat modjes meelezen en waarschuwing geven wanneer het off-topic gaat?

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 23:46

Dat klopt maar er stond in de post dat ze kwamen omdat er getemt werd..

Kan niet echt n oordeel geven op de foto fif maar weet zeker dat t je goed staat :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 23:46

Er kan ook getemd worden op offtopic en dan kijken de mods ernaar qua mate van offtopic gaan. Ik stoor me niet aan wat er aan offtopic gepraat wordt hier, is niet veel en lees er zo doorheen!

Vandaag besloten dat ik heel veel van mn Gemini hou <3 s

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 23:47

Afbeelding

Met plaatje voor Gemini :D

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 23:53

Zelfs met jullie half opgemaakte gezichtjes zijn jullie nog knap <3

En inderdaad Friem, die licht roze is een no go :')

Lastig en vervelend dat jullie zo veel last hebben van puistjes door de hornomen. Ik heb een pil met verschillende fases en heb alleen last van wat puistjes *afkloppen* in mijn stopweek.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 23:55

linoleum schreef:
Shizzel, slaap je toevallig op die kant? Of steun je daar vaak met je hand op? Ik let er laatste tijd op om beter mijn gezicht te reinigen, maar ook om jassen sneller te wassen (vieze kragen) en echt regelmatig mijn beddengoed te verschonen. Aangezien daar ook veel viezigheid aan zit. Heb het idee dat het behoorlijk helpt.

Van wimperkrullers geen verstand. Heb al aardig krul erin en met goede mascara komen ze behoorlijk in buurt van mijn wenkbrauwen. Meer niet nodig.

Ik slaap alleen op rechts, ik kom op links vreemd genoeg niet in slaap dus ik ben bang dat het dat niet is. Dat met jassen ga ik misschien ook maar vaker doen ookal gaan ze al enorm regelmatig naar de stomerij of de was in - heb eigenlijk geen jas waarvan de kraag mijn gezicht of kaaklijn kan raken. Thanks voor de tips, ga er sowieso mee aan de slag in de hoop dat het helpt. :D
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 10-06-16 00:25, in het totaal 1 keer bewerkt

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 23:56

Mooi Jans! Mooie kleur. Maar wel droge lippen. Ik heb,daar ook zon last van vanwege die dingen. Zoveel droger dan lipstick. Maar als ik labello er onder doe ziet het ee niet uit. Maar even een goede primer kopen denk ik .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 23:58

Droge lippen komt door Spanje en te weinig drinken :)) werkt een primer wel goed onder de liquids? Normaal scrub ik maar heb geen passende scrub hier in spanje en geen suiker / grof zout om het te maken :') vergeet t steeds bij de super

2a54z6e45r6r

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 00:05

Holy moly, net mijn becca x jaclyn hill palette geprobeerd. Die gaat echt lang mee gaan! zo'n mooie kleuren en pigmenten! Kan je echt lang mee doen ben er helemaal weg van!

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 01:28

Jans schreef:
Droge lippen komt door Spanje en te weinig drinken :)) werkt een primer wel goed onder de liquids? Normaal scrub ik maar heb geen passende scrub hier in spanje en geen suiker / grof zout om het te maken :') vergeet t steeds bij de super

Je kan ook heel zachtjes scrubben met je tandenborstel na t poetsen, daarna even laagje bepanthen erop, en dat laten drogen, zou dat wel echt doen want ten eerste zit je liquid veel mooier en ten tweede hij gaat minder snel korrelen :)

Onder een liquid is een scrub wel noodzakelijk :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 08:17

Ik denk dat Becca Pearl heel gaaf is bij jou Bente.
Lijkt bijna wit in de pan, maar is heel mooi op echt bleke huidjes.

Gemini is zo gaaf, is echt een van mijn meest gedragen lipsticks.
Ik heb vorige week alleen Gemini en Doll Parts gedragen, was elke keer van plan een andere op te doen en toch greep ik weer naar een van beide :')

Nu helaas een koortsllip -O-
Dus even geen lipstick...

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 08:33

Ik gebruik helemaal geen wimperkruller, geen tijd voor haha. Doe 1 laagje mascara en dan vind ik t wel best. Ziet er dan zo uit.
Afbeelding

Heb wel een off day mbt mn wenkbrauwen. Iets nieuws geprobeerd maar bevalt niet echt, kleur is ook niet helemaal ok, maar had geen zin om t opnieuw te doen vanmorgen.

En oh, gemini is zo mooi jans, die wil ik echt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 08:50

Tnx voor de tip Friem! Tandenborstel en bepanthen heb ik hier wel :D

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 09:30

Ik ook, dus dat word smeren :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 09:32

Ik scrub 1 a 2x per week mijn lippen, maar niet elke keer voor ik een liquid op doe.
Werkt voor mij perfect!

Maar ik doe er wel altijd eerst bepanthen onder, laat dat drogen, dan primer, lippotlood en dan de liquid.
Zit als een huis!

Oh ja, wimperkruller...
Ik heb er eentje van Revlon en die doet het prima.
Warm maken doe ik niet aan, maakt bij mij geen enkel verschil.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 09:51

Ik gebruik ook een wimperkruller van Kruidvat eigen merk, als ik dat niet doe heb ik echt vooruitstaande wimpers :') maak hem niet warm, niet echt nodig geloof ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 10:55

Ik heb geen wimperkruller nodig, vind het sowieso ondingen aangezien ik nog wel eens de neighing heb om ongecontroleerd iets in mijn oog te steken :')
En ik heb best wel gekrulde wimpers van mezelf.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 10:58

Ik wil de wimperkruller van Tarte nog proberen maar verder heb ik niets speciaals nodig opzich ik ben gewoon enorm nieuwsgierig :))

De Better Than Sex mascara _O_

Hij is wel enorm nat en duurt lang voordat ie droog is maar m'n wimpers blijven zacht dus ik denk dat verwijderen makkelijker gaat :j ze zijn nog steeds gekruld :j

Over de perfect eyes potlood heb ik nog geen goed woord te zeggen, ik ga t morgen met een kwastje proberen maar ziet er naar uit dat ik 20 euro(!) heb weggegooid, de potlood zou niet moeten smudgen en is waterproof dus om hou m'n oog altijd ff omhoog na het tightlinen maar na een minuut was m'n hele oog zwart eronder.

Afbeelding

Daarnaast is hij echt enorm zwaar, ik kreeg er traanogen van, het is een soort krijt geen potlood, m'n ogen waren er echt niet blij mee, één streep en hij is echt gitzwart. Maar hij voelt echt enorm heavy! Morgen ff met kwastje proberen maar ik vermoed dat ie de deur uit gaat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-16 11:04

Wat balen Friemel. :\

Sowieso vraag ik me af he, mensen die hier een lijntje zetten in de waterlijn. Krijgen jullie daar geen last van? Als ik dat doe, heb ik de hele dag irriterende ogen.