[Info] Piercings, deel 18!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 17:37

Omdat ik de rest niet ken :')

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 17:40

Iemand nog tips voor het laten zetten van een conch? Ik ga voor de lange termijn voor een ringetje. Ik zie namelijk bij de ene conch dat die wat meer 'in' het oor zit dan de ander. Is dat een piercer voorkeur of kan je dat zelf aangeven?

Klis

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 17:51

Ik heb toen gewoon gevraagd of er zo ook een ringetje in zou kunnen later, en dat kon. Gewoon aangeven dus!

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 17:57

Idd even zeggen dat je in de toekomst graag een ringetje in wilt kunnen :)
Heb ik zelf niet gedaan, ben eigenlijk wel benieuwd of ik er nu alsnog wel een ring in zou kunnen doen, binnenkort maar eens proberen.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 18:58

Hoe dol ik ook op unicorns ben in mn oren wil ik alleen chique sieraden, geen cartoons enzo :')

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 19:01

Idd aangeven, ik heb gezegd beide wel te willen dus daar heeft ie rekening mee gehouden :j

Molfre

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 08:38

Ik kom weer inbreken :+

Ook een conch die wat meer in je oor zit dan aan de rand, daar kan een ring in, alleen dan wordt hij een stukj groter en heb je gelijk weer een andere look. Maar je kunt inderdaad helemaal aangeven wat je graag zou willen en als je piercer denkt dat dat om wat voor reden dan ook niet kan dan wordt dat wel aangegeven. Communiceren is de key :Y)

Gisteren werd de nieuwe shop van Body Cult in Amsterdam geopend en ik zag een oproepje op facebook dat de eerste 30 piercings/tatoo's gratis waren (met voorwaarden). Ik ben er dus gaan staan en heb gratis een industrial laten zetten! Die wil ik al zo lang! Ben er super blij mee, slapen op rechts is wel weer een dingetje, maar daat heb ik nu een special pittenkussen voor waar ik een gat in kan maken met m'n vuist zodat ik ook op rechts kan slapen :Y)

Nu vroeg ik me alleen per abuis af, waarom wordt een piercing niet met soda schoongemaakt? Dat is een ideaal middeltje bij infecties en nare wondjes. Ik heb al mijn piercings altijd trouw gezeezout, dus niet dat ik nu ineens aan de soda ga, maar is er iemand die dat kan vertellen?

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 08:47

Molfre schreef:
Ik kom weer inbreken :+

Ook een conch die wat meer in je oor zit dan aan de rand, daar kan een ring in, alleen dan wordt hij een stukj groter en heb je gelijk weer een andere look. Maar je kunt inderdaad helemaal aangeven wat je graag zou willen en als je piercer denkt dat dat om wat voor reden dan ook niet kan dan wordt dat wel aangegeven. Communiceren is de key :Y)

Gisteren werd de nieuwe shop van Body Cult in Amsterdam geopend en ik zag een oproepje op facebook dat de eerste 30 piercings/tatoo's gratis waren (met voorwaarden). Ik ben er dus gaan staan en heb gratis een industrial laten zetten! Die wil ik al zo lang! Ben er super blij mee, slapen op rechts is wel weer een dingetje, maar daat heb ik nu een special pittenkussen voor waar ik een gat in kan maken met m'n vuist zodat ik ook op rechts kan slapen :Y)

Nu vroeg ik me alleen per abuis af, waarom wordt een piercing niet met soda schoongemaakt? Dat is een ideaal middeltje bij infecties en nare wondjes. Ik heb al mijn piercings altijd trouw gezeezout, dus niet dat ik nu ineens aan de soda ga, maar is er iemand die dat kan vertellen?

Volgens mij is soda net te agressief spul... Maar ik weet niet zeker haha

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 13:01

Vraagje hier voor de kenners, de tattooshop gaf aan toen ik mijn daith liet zetten, dat ik geen droogshampoo mocht gebruiken. Alleen mis ik het ontzettend, want was dat wel gewend om wekelijks te gebruiken. Wanneer mag ik dit weer gebruiken?

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 13:31

Waarom mocht je dat niet gebruiken?

Ik zou gewoon even een doekje of je hand goed voor je oor houden, dan kan er niet zoveel mis gaan lijkt me?

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 13:58

Rena100 schreef:
Vraagje hier voor de kenners, de tattooshop gaf aan toen ik mijn daith liet zetten, dat ik geen droogshampoo mocht gebruiken. Alleen mis ik het ontzettend, want was dat wel gewend om wekelijks te gebruiken. Wanneer mag ik dit weer gebruiken?

Je kan dit gewoon gebruiken, alleen echt zorgen dat het niet op je piercing komt. Ik verf ook mijn haar met mijn piercings, dit is nog nooit misgegaan hoor! Je moet gewoon goed opletten dat het niet in je piercing komt! :)

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 16:53

Ik heb mijne nu bijna 2 weken als ik hem afplak met een pleister dan zou ik gewoon mijn haar kunnen verven?

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 16:57

Roosje01 schreef:
Ik heb mijne nu bijna 2 weken als ik hem afplak met een pleister dan zou ik gewoon mijn haar kunnen verven?

Jahoor! Dat kan gewoon! Wel echt zorgen dat er geen verf of andere troep in komt. Komt het er toch per ongeluk in met uitspoelen kun je het beste daarna even je piercing onder een zachte straal water houden zodat het er goed afspoelt en daarna goed schoonmaken met zoutoplossing ;)

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 18:01

Ik verf met kleurshampoo zonder ammonia. Maar goed om te weten dat het dan gewoon kan.

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 09:14

Ah fijn, dan ga ik het gewoon soort van afplakken als ik droogshampoo wil gebruiken. Moet mijn haar ook weer verven (laat ik bij de kapper doen) dus fijn dat het wel kan.

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 13:20

Baal momentje hier zit volgens mij gewoon soort oorbel als piercing in -O- en me haar draait dus constant om dat dopje vast zodra het ook maar 2 tellen los is. Om nu 3 maanden lang me haar 24/7 vast te houden tot er een ander sierraad in kan... met haren wassen is het ook echt drama, want tis nog gevoelig. en dan weer voorzichtig je haar proberen los te maken is niet erg prettig. Heb half lang krullend haar.

Orthos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 14:06

Weet iemand een goede piercer in Rotterdam?

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 14:10

Mag Vlaardingen ook? Ik ga altijd naar Dutch ink, lieve dame die daar pierct en voor zeer zachte prijsjes :j

Orthos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 14:16

Mars schreef:
Mag Vlaardingen ook? Ik ga altijd naar Dutch ink, lieve dame die daar pierct en voor zeer zachte prijsjes :j

Hmm, ziet er aantrekkelijk uit maar zie dat maandag de piercer niet aanwezig is.
Ik zoek een shop die een daith of rook piercing kan zetten :)

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 19:23

Orthos schreef:
Weet iemand een goede piercer in Rotterdam?

Queens of rings +:)+ +:)+ Die dames zijn geen prutsers..

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 14:39

Ik heb het aangegeven en mijn conch zit lekker dichtbij de rand :D Heel blij mee! Achteraf vind ik een bolletje nog niet eens lelijk, dus stoor me er niet aan

Let niet op de pijl, die was voor mijn eigen omgeving aka niet piercing kenners :Y)

Afbeelding

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 14:58

Gaaf! Waar heb je m laten zetten? Je woont bij mij in de buurt dus ben benieuwd. Heb zelf geen vaste piercer want de eerste stopte ermee en de 2e ga ik niet weer heen :=

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 18:16

Ik woon in Emmen, en ga hier in de buurt echt nergens een piercing laten zetten :n

Maar ik ben sowieso mss wat specifieker wat piercers betreft dan anderen... ik wil alleen maar met kwaliteitssieraden gepierced worden en dat kunnen veel piercers ook niet bieden. Zou niet gauw naar iemand anders dan Classic Ink & Mods/Dare2wear, Soesha of One Spirit Collective gaan. Tot nu toe alles behalve mijn neuspiercing bij CI&M laten piercen.

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 21:02

Weten jullie in de omgeving Oss/Den Bosch goeie piercers? Ik wil volgende maand mijn neuspiercing laten zetten en de shop waar ik eerst altijd naartoe ging is wegg :(

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 22:13

Pepperrr schreef:
Weten jullie in de omgeving Oss/Den Bosch goeie piercers? Ik wil volgende maand mijn neuspiercing laten zetten en de shop waar ik eerst altijd naartoe ging is wegg :(

In Oss zit piercingshop Cantik