Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Molfre schreef:Ik kom weer inbreken![]()
Ook een conch die wat meer in je oor zit dan aan de rand, daar kan een ring in, alleen dan wordt hij een stukj groter en heb je gelijk weer een andere look. Maar je kunt inderdaad helemaal aangeven wat je graag zou willen en als je piercer denkt dat dat om wat voor reden dan ook niet kan dan wordt dat wel aangegeven. Communiceren is de key![]()
Gisteren werd de nieuwe shop van Body Cult in Amsterdam geopend en ik zag een oproepje op facebook dat de eerste 30 piercings/tatoo's gratis waren (met voorwaarden). Ik ben er dus gaan staan en heb gratis een industrial laten zetten! Die wil ik al zo lang! Ben er super blij mee, slapen op rechts is wel weer een dingetje, maar daat heb ik nu een special pittenkussen voor waar ik een gat in kan maken met m'n vuist zodat ik ook op rechts kan slapen![]()
Nu vroeg ik me alleen per abuis af, waarom wordt een piercing niet met soda schoongemaakt? Dat is een ideaal middeltje bij infecties en nare wondjes. Ik heb al mijn piercings altijd trouw gezeezout, dus niet dat ik nu ineens aan de soda ga, maar is er iemand die dat kan vertellen?
Rena100 schreef:Vraagje hier voor de kenners, de tattooshop gaf aan toen ik mijn daith liet zetten, dat ik geen droogshampoo mocht gebruiken. Alleen mis ik het ontzettend, want was dat wel gewend om wekelijks te gebruiken. Wanneer mag ik dit weer gebruiken?
Roosje01 schreef:Ik heb mijne nu bijna 2 weken als ik hem afplak met een pleister dan zou ik gewoon mijn haar kunnen verven?
Pepperrr schreef:Weten jullie in de omgeving Oss/Den Bosch goeie piercers? Ik wil volgende maand mijn neuspiercing laten zetten en de shop waar ik eerst altijd naartoe ging is wegg