[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Haunting

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 09:49

NatassJa schreef:
Hier de tattoo die m'n beste vriend en ik samen hebben laten zetten maandag. Plus gelijk de betekenis erbij :)
We zijn er onwijs blij mee!

We zochten een lettertype wat voor een man/vrouw zou kunnen, niet te strak, niet te sierlijk, maar wel speels en subtiel. De tattooerder kwam met deze aanzetten en we waren beide verliefd!

[ [url=m/k44hfX.jpg]Afbeelding[/url] ]

Beste vriend als in relatie met hem of gewoon een beste vriend? Vind de betekenis namelijk echt iets voor stelletjes. Maar kan voor jullie natuurlijk anders liggen :D.

GUSTIxBILL

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 12:11

sans6 schreef:
GUSTIxBILL schreef:
Eerste is eigenlijk heel duidelijk wat ik wil
een engel met vlindervleugels
Niet zo moelijk zou je zeggen, maar de engel geraakt niet uitgewerkt, of te kinderachtig, of te zeer realistisch. Ookal overwogen om richting een elf of fee te gaan. Maar dan verliest het weer in mijn ogen een deel van de betekenis, maar dan zou het ontwerp wel weer makkelijker maken
De vleugels zijn de vleugels van op het graf van een vriendin.

Al gedacht om de engel juist heel stilistisch te maken? Ik had hetzelfde probleem :)

Wat bedoel je daarmee?
En heb je een voorbeeld?

En mooie tekst met mooie betekenis Natassja, snap dat je verliefd bent op het lettertype :)

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 12:46

Haunting schreef:
NatassJa schreef:
Hier de tattoo die m'n beste vriend en ik samen hebben laten zetten maandag. Plus gelijk de betekenis erbij :)
We zijn er onwijs blij mee!

We zochten een lettertype wat voor een man/vrouw zou kunnen, niet te strak, niet te sierlijk, maar wel speels en subtiel. De tattooerder kwam met deze aanzetten en we waren beide verliefd!

[ [url=m/k44hfX.jpg]Afbeelding[/url] ]

Beste vriend als in relatie met hem of gewoon een beste vriend? Vind de betekenis namelijk echt iets voor stelletjes. Maar kan voor jullie natuurlijk anders liggen :D.

Er staat toch beste vriend? :P dus geen stelletje. Vind het voor beide prima kunnen trouwens.

NatassJa

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 13:19

Haha echt beste vriend ja :D

We hebben elkaar leren kennen in een tijd waarin we het beide best even moeilijk hadden, 2 jaar geleden.

Vanaf dag 1 voelde we dat er echt iets speciaals was tussen ons.. Deze band is alleen maar sterker geworden. We zijn echt soulmates. Het is inderdaad best een hele stap om dan samen een tattoo te nemen, maar we zijn er vrij zeker van, dat dit nooit meer voorbij gaat! :D

En als dat wel zo is, staat het voor een hele mooie periode in m'n leven. Ik zal hier in ieder geval nooit spijt van krijgen. <3

Haunting

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 13:33

NatassJa schreef:
Haha echt beste vriend ja :D

We hebben elkaar leren kennen in een tijd waarin we het beide best even moeilijk hadden, 2 jaar geleden.

Vanaf dag 1 voelde we dat er echt iets speciaals was tussen ons.. Deze band is alleen maar sterker geworden. We zijn echt soulmates. Het is inderdaad best een hele stap om dan samen een tattoo te nemen, maar we zijn er vrij zeker van, dat dit nooit meer voorbij gaat! :D

En als dat wel zo is, staat het voor een hele mooie periode in m'n leven. Ik zal hier in ieder geval nooit spijt van krijgen. <3

Aah, thx. Vind het idd een hele stap om dan samen een tattoo te nemen. Maar als jullie er gelukkig mee zijn is dat toch mooi.

evita13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 13:42

ik ga waarscheinlijk binnekort nog een tattoo zetten !! even overleggen over het ontwerp en waar ik hem wil hebben en niet te vergeten de kosten :)

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 13:45

Silkaay

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 15:22

marina

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 15:50

Hoi,
Even een vraagje aan jullie kenners.. Weten jullie een nederlandse artiest met deze stijl?
Ontwerp gaat totaal iets anders worden, maar vind het idee echt super gaaf!

Afbeelding

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 15:55

Wow dat vind ik ook cool! Strak slordig :+ Haha

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 15:57

BlackBear ink haha!

GUSTIxBILL

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 16:55

hilly200

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-16 01:04

marina schreef:
Hoi,
Even een vraagje aan jullie kenners.. Weten jullie een nederlandse artiest met deze stijl?
Ontwerp gaat totaal iets anders worden, maar vind het idee echt super gaaf!

[ [url=m/5Hj0dw.jpg]Afbeelding[/url] ]
geen Nederlandse, wel elk jaar als gastartiest in nl. Viktor dimitrov, heeft een portret van mijn hond gezet exact in deze stijl. Op zijn instagram zie je zijn recentste werken wel staan https://www.instagram.com/viktordimitrovart/ *terug in meeleesmodus*

Krissis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 19:17

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 19:34

Wat een idioot.

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 20:13

Verschrikkelijk :oo
Zonder tattoo's in zijn gezicht was het best een lekkertje geweest :=

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 20:19

Ik vind het wel wat hebben.. :))

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 20:33

Ach als hij er maar gelukkig mee is :=

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 20:56

Hij was toen op de conventie in Amsterdam, zat naast de shop waar mijn vriend getatoeëerd werd. Vreemde gast, leek wel alsof 'ie totally in love was met zichzelf :=

Saayer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-16 21:33

Oh jongens wat gaan jullie hard! :+

Ik kom er maar niet uit, dacht dat ik naar needle art wou gaan maar nu zie ik ook daar weer schoonheidsfoutjes in het werk..nou kwam ik mad science tattoo tegen, waar ik toch ook wel blij van word. Iemand daar ervaring mee? Of andere zaken waar ik misschien nog niet aan gedacht heb?
De sfeer bij needle art is trouwens wel heel goed!
Mandy Denise vind ik mooie dingen maken maar er soms toch net naast zitten, te lange vleugels e.d.
Dingen waar ik me aan stoor en mocht het bij mij gebeuren, me dus ook aan irriteer. Ja ik ben kritisch :')

Afbeelding

Dit is de stijl die ik een beetje wil, maar dan wat realistischer, gedetailleerder.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 11:00

Krissis schreef:

:') Ik vraag me echt af waarom je zoiets wilt doen? Als iemand bij mij op sollicitatie gesprek zou komen, ondanks dat ik zelf echt niet tegen tattoo's ben zou ik wel 2 keer nadenken. Ik denk dat je door heel veel mensen niet serieus genomen wordt.

Ik ben afgelopen vrijdag geweest voor mijn ontwerp te bespreken en ik heb nu voor 26 maart mijn vervolg afspraak staan. Spannend. Hij verwacht er toch wel minsten 6 uur werk aan te hebben, en ik vind het stiekem toch wel heel erg spannend. :o

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 11:10

Saayer schreef:
Oh jongens wat gaan jullie hard! :+

Ik kom er maar niet uit, dacht dat ik naar needle art wou gaan maar nu zie ik ook daar weer schoonheidsfoutjes in het werk..nou kwam ik mad science tattoo tegen, waar ik toch ook wel blij van word. Iemand daar ervaring mee? Of andere zaken waar ik misschien nog niet aan gedacht heb?
De sfeer bij needle art is trouwens wel heel goed!
Mandy Denise vind ik mooie dingen maken maar er soms toch net naast zitten, te lange vleugels e.d.
Dingen waar ik me aan stoor en mocht het bij mij gebeuren, me dus ook aan irriteer. Ja ik ben kritisch :')

[ [url=m/MbS8uy.png]Afbeelding[/url] ]

Dit is de stijl die ik een beetje wil, maar dan wat realistischer, gedetailleerder.

Een goede vriendin heeft een hele mooie sleeve van mad science tattoo, bij Emmy Van de Giessen. Heel zacht gezet, hyper realistisch. Prachtig werk :j

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 20:06

Ik heb nog een vraagje met betrekking tot de tijd die je van te voren aanwezig moet zijn, want weet dat niet precies. Moet om 2 uur getattoeërd worden. Dus is een halfuurtje van tevoren genoeg, of moet ik om 1 uur er al zijn?

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 20:12

Waarom zo vroeg? 10 voor 2 zou ik naar binnen lopen. Anders zit je duimen te draaien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 23:12

Je wordt niet om 2 uur getattoeerd, om 2 uur heb je je afspraak :)) Dus eerder naar binnen lopen heeft niet erg veel zin. Goed op tijd komen is netjes (dus denk idd 10 voor 2 ofzo) maar een uur van tevoren daar zitten heeft totaal geen zin.