Make-up topic: deel 5!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

linoleum

Re: Make-up topic: deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 14:12

Ik heb ook lakjes zat, en ook wel mooie nagels. Ze groeien redelijk lang en stevig, mooi vierkant. Maar ik neem gewoon niet de moeite om ze te lakken. Heb het heel lang meerdere keren per week gedaan. Serie kijken en ondertussen lekker lakken. Maar denk dat ik al meer dan een jaar ze niet gelakt heb.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 14:15

Ik lak gemiddeld zo'n 3x per week, soms elke dag en soms een week niet, maar ik heb altijd een lakje op mijn nagels.
Zonder voel ik me naakt :')

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 14:30

Ik heb vorige week woensdag m'n nagels gedaan, Essie in Stiches met daar boven op Essie to go topcoat volgens mij, 8 van de 10 nagels zit er nog perfect op! aanrader! Van die andere 2 ben ik het er zelf af aan het halen, verveling in de les O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 14:34

Ik vind de kwastjes van de Essie die hier verkocht wordt niet zo fijn, te breed.
Maar dat is persoonlijke voorkeur.
Kleur is wel heel gaaf :D

Vind dat altijd zo jammer, zie je een super netjes verzorgde vrouw, met hele gave make-up, heeft ze afgekloven, onverzorgde nagels...

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 14:35

Ik heb ook altijd lak op.. Ook op mn teennagels :=

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 14:36

Jaaa, verzorgde nagels vind ik zoveel toevoegen aan je voorkomen. Ik vind het zelf al vreselijk als ik mijn nagels helemaal kort moet maken, zo onvrouwelijk en nagellak staat dan stom :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 14:37

Ik heb ook altijd lak op mijn teennagels, maar die laat ik rustig 4 weken zitten :=

Maar ik denk dat ik net iets meer lak heb dan de gemiddelde mens.
Iets met een kleine verslaving :')

Korte nagels kunnen ook echt heel gaaf zijn, vooral met donkere lak vind ik dat echt <3
Mijn favoriet voor korte stompjes is OPI Lincoln Park after Dark.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 14:41

:))

Ik bijt altijd het hoekje van mijn nagel en scheur hem dan heel voorzichtig verder af := Je zou denken dat ziet er dan vreselijk uit. De nagelstyliste was eergisteren bij mijn moeder en ik vertelde haar dat, liet haar vervolgens mijn nagels zien en ze geloof de het gewoon niet. Ze zegt wat zien jouw nagels er goed uit! Afgerond, glad en sterk :+ Dus voor mij al 20 jaar de beste manier. Ik kluif dus ook niet, maar als ze echt te lang worden haal ik ze op die manier eraf.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 14:41

Maar hoe kort is kort bij jou :D ik heb regelmatig scheuren tot mijn 'leven' dus dan moet alles zo kort als het kan. Net alsof ik heel erg nagelbijt. Dat vind ik afgrijselijk :))

Alexandra__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 14:42

Wat gaan jullie hard!
Zie hele mooie looks voorbij komen en ook mooie nagels. Ik was altijd heel fanatiek met nagellak maar sinds het op de opleiding niet meer mag, knip ik ze alleen nog maar :')

Afgelopen zaterdag Oktoberfest gehad in het dorp en ik had lekker uitgepakt met nepwimpers en m'n nieuwe lorac unzipped palet! Was zelf erg blij met het resultaat al kan de wimper nog wat netter!
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 14:43

Ik heb hele lange nagelbedden.
Als mijn free edge (dat witte zeg maar) er allemaal af heb en ik lak ze, dan zijn ze nog lang :')

Heb ze toevallig net gekortwiekt, zonder witte rand *gaat foto zoeken*

Echt Djilna?
Heb je dan nooit dat het net te ver gaat?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 14:45

Net gekortwiekt:

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 14:45

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 14:46

@DnT Nope, als dat al gebeurt is dat misschien eens in de 2 jaar. Maar ik kan het tijdens het scheuren heel goed sturen :')
Mijn korte nagels zijn door mijn lange nagelbed inderdaad ook nog langer dan bij veel andere mensen. Maar ik hou met scheuren altijd een klein wit randje over, 1 tot 2 mm denk ik.

Wil ze ook weer eens lakken, maar vind dat met kunstlicht lastiger dan met daglicht. En overdag zit ik op kantoor..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 14:46

Mooi look Alexandra!

Zelf ben ik niet zo'n fan van de L'Oreal lipsticks, ik vind de textuur niet fijn.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 14:47

Wauw, prachtige nagels en nagellakken DnT :+:
En jouw kort is denk ik een fractie langer dan mijn kort :D

@Alexandra, ziet er goed uit! Alleen mis je bij zo'n close-up het overal beeld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 14:49

Ik scheur mijn nagels ipv bijten, ook niet ideaal... Maar ook hier mega sterke nagels die ook makkelijk kunnen groeien als ik dat wil :))

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 14:52

Jeetje DnT, dat is hier wel anders :))

Bij mij is het dan zoiets of korter:
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 14:53

Oh, maar dat valt ook nog mee!
Mooie donkere lak er op en ziet er toch heel netjes uit vind ik.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 14:54

Ja met donkere lak valt het mee. Maar naakt vind ik zelf echt lomp :=

Alexandra__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 14:54

Ik scheur ze altijd als er een hakje in komt.. Maar ik kan niet zo goed sturen :p
Ik denk dat je het hier het beste kan zien haha. Het was al avond en deze heb ik even gauw gemaakt onder het aanrecht licht.Afbeelding

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 15:01

Hahaha teennagels.. er zit nogsteeds een restje lak op van mn vakantie van begin juni :+ :+
Nagellak heb ik ook niet heel vaak op omdat ik gewend was dat het niet mocht (bakkerij/deli bij de ah werk in het weekend) en te lui was om het steeds eraf te halen. Mijn nagels zijn wel heel mooi van vorm en ook lang van nature, maar niet zo heel sterk helaas, scheurt best regelmatig een hoekje vanaf als ze lang zijn -O-

_Nelleke_ schreef:
Oh mensen dit is totaal offtopic maar ik wil het toch heel graag even zeggen: Ik heb zojuist over de telefoon gehoord dat ik ben aangenomen voor mijn droombaan! Ik mag mezelf straks C.abin A.ttendant bij KL.M C.ityhopper noemen! Ik ben echt onbeschrijflijk blij! *\o/* *\o/* *\o/* (Side note: ik kan straks wekelijks shoppen in alle Europese steden bij de Sephora!!! Jaaa!)

Gefelciteerd!! *\o/* Gaaf zeg!

Alexandra__ schreef:
Wat gaan jullie hard!
Zie hele mooie looks voorbij komen en ook mooie nagels. Ik was altijd heel fanatiek met nagellak maar sinds het op de opleiding niet meer mag, knip ik ze alleen nog maar :')

Afgelopen zaterdag Oktoberfest gehad in het dorp en ik had lekker uitgepakt met nepwimpers en m'n nieuwe lorac unzipped palet! Was zelf erg blij met het resultaat al kan de wimper nog wat netter!
[ [url=m/sVKWyC.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooi zeg!

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 15:04

Mooi alexandra :)

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 15:05

Eind van de maand is het weer Black Friday :D

Djilna