Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fearn

Re: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 20:23

Wohoo! Net weer hardgelopen. Ik had eerst niet echt zin en was nogal moe (slecht geslapen), maar ben toch gegaan en nu voel ik me weer helemaal vrolijk en energiek. En ook nog eens een heel rondje hardgelopen zonder tussendoor te lopen! :D Alleen nu doet mijn linker onderste binnenbeen spier wel zeer (weet niet hoe die heet haha) :P

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 21:56

NWDynamite, welkom! Ik hoop dat het allemaal goed loopt voor je. Je klinkt wel alsof je er heel serieus mee bezig bent. Ik snap de opmerkingen van anderen wel. Zelf zie ik het ook van dichtbij dat mensen met dit soort diëten vaak in korte tijd veel afvallen en daarna weer net zoveel aankomen. Maar als het voor jou werkt, dat is het belangrijkste toch.

xAlice, en, ben je nu al gaan hardlopen? :P

MevrouwtJ, vier aardbevingen per week jeutje :oo

Barbabientje, getuigt wel van doorzettingsvermogen met die hockeywedstrijd :D

LOLLYYwood, oliebol spaghetti? Wat zit daar allemaal in? :P

Anniekasaur, welkom!

EskeGirl, misschien appelstroop als beleg? Of ga eens naar een natuurwinkel, daar hebben ze vaak allerlei groentenspreads, erg lekker :j

IsaCalixa, welkom! :)

Yonker, welkom! :) En een knuffel :(:)
Als ik je voedingspatroon zo lees, zou ik er wat meer groenten/eiwitten aan toe voegen. Neem 's middags bv eens een salade (kan ook kaas doorheen bv!). Dat vult bij mij meer dan brood. Of, als je wel graag brood eet, doe wat tomaat/komkommer bij je kaas op brood.

Yasmine, jouw vergelijking met je maag en een wasbak :') Geniaal.

N0a, ziet er lekker uit!

Over meiden met een leeftijd van 16 die zich hier melden, voor mij geen probleem. Ik denk dat als er commentaar vanuit ons komt dat dat meer is omdat we ons zorgen maken dan omdat iemand hier niet welkom is...

MevrouwtJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 23:07

Wauw Noa klinkt echt enorm lekker! Dat moet ik ook een keertje gaan maken jamjammm

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 23:09

Zo pfoe ik heb geloof ik al mijn eten er wel af bewogen vandaag. Vanmorgen eerst paard gereden en vanavond 2 basketbaltrainingen gehad. Ik ben kapot nu!! Nu dus lekker slapen want morgen gaat de wekker gewoon weer vroeg voor een dag stage...waar ik ook heel de dag door loop...

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 06:43

Wauw dat recept :9

Thanks Tara voor de tip :) Zal eens kijken wat ik ermee kan..
Wil wel als tussendoortje iets van fruit of groente gaan eten voortaan.

Heb gisteren op de weegschaal gestaan en ben in die 2 weken dat ik niks at 5 kg afgevallen := ook niet goed ik weet het. Had me zo voorgenomen om vandaag wel te ontbijten maar voel mezelf weer zo misselijk -O-

Greetje63

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 07:44

Gisterenavond sinds mijn blessure weer de eerste baantraining gedaan. Was wel pittig want de trainer had de tempo's wel heel snel gepland. Zeker gezien het feit dat ik nog maar net aan het terugkomen ben en nog maar een paar weken weer echt aan het trainen ben. Maar ik heb het gered. Ook al heb ik nog wel een hele weg te gaan om weer terug op niveau te komen.
Heb de trainer ook eerlijk verteld momenteel een paar kilo te zwaar te zijn. Een geruststellend teken dat hij in ieder geval niet kon zien waar ze dan zouden zitten. Maar ook al zou je ze niet kunnen zien, moet ze toch met me meedragen dus ik ga gewoon verder zoals ik de afgelopen 10 dagen bezig was.

Yonker zo druk hier dat ik niet iedereen uit elkaar kan houden, maar jij bent ziek geweest? In het algemeen komen die door ziek zijn verdwenen kilo's weer heel snel terug. En goed natuurlijk want die kilo's komen niet voort uit vetverbranding omdat ziek zijn vaak betekend vrij inactief zijn maar uit vooral vochtverlies en mogelijk ook nog spierafbraak. En dat laatste is natuurlijk minimaal maar je moet na het ziekzijn wel goed eten om de boel te herstellen.
Maar wie weet houd je toch nog een paar kilo verlies over, is je ziek zijn niet helemaal nutteloos geweest.
Vandaag een lange werkdag. Neem brood mee , kan ter plekke aan niets anders komen dus zal tot vanavond niet meer in de verleiding komen.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 07:51

Nee ik eet niet door liefdesverdriet Greetje :Y) Maar goed.... die kilo's komen miss ook weer terug, maar niet als ik gezond ga eten :)

Greetje63

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 08:03

Yonker wat vervelend, sterkte ermee. Maar dan heb je vast niet passief op bed gelegen dus dat is dan toch een ander verhaal dan ziek zijn en zullen de kilo's niet zo gemakkelijk zomaar terugkomen. maar probeer wel zo snel mogelijk weer gewoon met regelmaat te eten.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 08:14

Haha al mn vrije tijd wel op bed hoor :o En ik heb een zittend beroep dus...

Maar ik weet het, ik moet weer beter gaan eten en was t ook echt van plan :) Gisteren opzich wel oke gegeten :j
L: 3 boterhammen met salami, 1 cracker met philadelphia
A: Stoofvlees klein beetje, 1 aardappel en boontjes
T: 250 gr ananas

Dus opzich wel oke :j Ik moet alleen echt weer gaan ontbijten maarja....

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 08:19

Linn, 2 basketbaltrainingen jeetje. Waarom 2?

Yonker, niet te druk om maken, komt vanzelf wel weer :) Ik ontbijt vaak ook pas een paar uur nadat ik opgestaan ben. Sta vaak rond 6 op en dan rond 9 ontbijt ik pas. Heb zo vroeg echt nog geen honger namelijk. En op 't moment heb ik al een week niks gehoord van iemand waar ik 4-5 maanden mee gedate heb... Dus dat helpt ook niet mee.

Greetje, loop je ook wedstrijden?

MevrouwtJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 08:31

Jezus wat een poepmannen -O- Ze weten niet wat ze mislopen hm!

Ik heb mijn huidige vriend eerst een half jaar gefriendzoned :Y) en nu zijn we 12 mei een jaar samen! Misschien niet iets wat jullie willen horen nu, maar er loopt er vast een rond op de aardbol voor jullie :j.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 08:38

Ja komt wel goed :j
Normaal heb ik wel altijd honger sochtends en die eetlust komt vast ook nog wel. Kan opzich ook wel op mn werk eten maar dat zie ik heel eerlijk niet zo zitten met een bak kwark... :=
Week niks gehoord ow ik zou gek worden := Ik vanochtend weer contact gehad met mn ex maarja.... helpt niks aan de situatie.

Terug ontopic :D
Ik heb via Ebay zo'n fles besteld dat je er fruit bij kan doen en dan water hebt met een smaakje. Heel erg benieuwd hoe dat gaat bevallen :)

MevrouwtJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 08:54

Ja weet niet wat voor werk je hebt! Bij de een is het makkelijker om kwark te eten dan bij de ander :D.

Maar het klinkt alsof jullie gezamenlijk uit elkaar zijn gegaan?

Idd ontopic! Ik ben ook benieuwd Yonker

Mijn lijstje voor vandaag waarschijnlijk:
O: Twee volkorencrackers met philadelphia light cucumber en feta
B: Buffelen in de sportschool
L: Twee volkorencrackers, gok met philadelphia light cucumber en feta of achterham
D: Vrijdag patatdag, dus een patatje met een br. frikadel gok ik :Y).
T: Weet nog niet wat maar een goed tussendoortje want ik ga aankomende nacht vliegen :).

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 09:02

Nee niet gezamenlijk helaas, kwam voor mij heel onverwachts. Al was het heel pril, doet het toch nog wel pjin.

Owwww waar ga je heen?? :)
Lijstje ziet er wel goed uit :j

Ow trouwens... ik drink nu bij mijn lunch jus d'orange.... denk dat ik dit ook moet vervangen door iets maar wat?
Water zie ik niet zitten :n

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 09:16

Yonker, liefdesverdriet is ellending. Eventjes lekker uit zieken je gedachten op wat anders leuks zetten !
Sinasappelsap bevat veel fruit suikers volgens mij ? Ik weet dat roosvice een aanmaaklimonade heeft met multivitamine erin die goed te drinken is. Misschien is dat een idee zitten een boel vitamine in en je krijgt toch wat zoetigs binnen?

Ik ben dinsdag hard wezen lopen en heb op de terugweg denk ik mijn spieren in mijn rechterheup wat overbelast, wilde woensdag gaan lopen maar het doet te zeer := ellende... maar eventjes rust gunnen dan.

Jullie gaan zo snel dat ik het niet bij kan houden :o

Greetje, ik heb even vluchtig terug gelezen maar wat voor baan trainingen doe je ?

Dit is mijn lijstje voor vandaag, heb een druk dagje dus heb warm eten tussen de middag:

O: snee bruin brood met kip samba salade & snee bruin brood met smeerkaas ( brood van de bakker)
T: Kellogs besquit moments met chocolade
L: Tortelini ham met champignons in truffel saus
T: Pink lady appel
A; twee sneeen bruin brood met kipfilet en twee sneeen bruin brood met boterhamworst ( beide met Bertollie olijolie boter met extra zout :9 )
T: Handje naturel chips

De laatste dagen probeer ik wat meer op mijn vochtinname te letten, ik ben een ontzettend slechte drinker. Heb in de planning om in ieder geval tussen 8 en 4, 4 koppen thee te drinken. Normaal drink ik op kantoor eigenlijk de hele dag niets en dat is zo slecht |o

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-15 09:26

Mijn lijstje voor vandaag:
O: 2 spelt boterhammen met leverpastei
T: plakje ontbijtkoek
L: 2 dubbele crackers met leverpastei
T: perzikstukjes
T: banaan
A: geen idee

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 09:44

Greetje63 schreef:
gribaldi schreef:
Jeetje dat is niet niks zeg...
Ben je dan ook een soort tikkende tijdbom ?

Nee hoor ik heb gewoon een hulpmotortje (pacemaker). Ik kan in principe alles , kan er bij wijze van spreken 100 mee worden (nou ja dan moet wel regelmatig het hulpmotortje vervangen worden). Alleen hij reageert niet altijd zoals ik zou willen.

Oke, gelukkig naja gelukkig is misschien niet het juiste woord, maar hopelijk snap je hoe ik het bedoel :)

Jammer dat hij niet altijd reageert zoals je zou willen...

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 10:01

Citaat:
Linn, 2 basketbaltrainingen jeetje. Waarom 2?

Mijn moeder traint een meisjesteam en gister was de laatste training dus mochten zij een ouder/broer oid meenemen. Ik ging ook mee om mijn moeder te helpen, dat doe ik wel vaker. Maar nu wilden die meisjes graag tegen de mannen een partijtje doen en ik was ook one of the guys. Dus de hele tijd mee partijtje gedaan, en de meisjes laten winnen natuurlijk. En iets later had ik nog mijn eigen training, al was dat maar een uur omdat we wat eerder weg moesten. Maar pfoe mijn lijf voelde zo zwaar, kwam bijna niet vooruit haha. En toen moest ik toen thuis ook nog de hond uitlaten. Ik liep daarbij zo langzaam dat ik bijna achteruit liep :p
Maar dit was dus laatste training van dit seizoen en nu gaan me moeder en ik vanaf maandag weer hardlopen, jippie....

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 10:42

Haha MevrouwtJ, ik ben door mijn huidige vriend eerst 6 jaar gefriendzoned (oke ik had een relatie toen we elkaar leerden kennen en daarna een foutje met zn beste vriend en daarna ik weer een relatie :') )
Hoewel hij laatst iets door liet schemeren dat ie me toch al wel heel lang heel leuk vond, maar toen ik erover door vroeg sloeg ie dicht.. :+ Mannen :')

Oh ja afvallen door ludevudu, vertel mij wat, 12 kg in 1,5 maand :+ Zit er nu voor de helft weer aan, maar moet er weer af :j

Haha Tara: Ja bij dat soort dingen wel, maar zet een doos koekjes voor mn neus :Y)

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 11:20

Meelezer komt weer even binnenvallen :-)

Erg goed te lezen dat jullie zo goed gaan!

Ik ben na 6 weken 5 kg kwijt.

Door rond 1500 calorieen dagelijks te zitten met 1 chipsdag per week waarbij ik rond 2000 zit (anders krijg ik zelfmedelijden haha). Ik ben best tevreden, nog nog 5 te gaan!

Succes iedereen, ik ga weer in meeleesstand.

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 11:23

Goedemorgen, somber bewolkt dagje!
Vanmiddag staat hier hardlopen op het programma! kijken hoe het vandaag gaat.

Verder een baaldag, zou een implanon laten zetten, heeft de apotheek hem niet besteld omdat ik misschien niet van de kosten zou weten.. Als ze hem vandaag gingen bestellen was die maandag binnen. Grappig mijn afspraak vandaag 11.30 ging hem niet worden. Wordt een leuke no show rekening :( Bah!

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 11:39

_Yasmine_ schreef:
Goedemorgen, somber bewolkt dagje!
Vanmiddag staat hier hardlopen op het programma! kijken hoe het vandaag gaat.

Verder een baaldag, zou een implanon laten zetten, heeft de apotheek hem niet besteld omdat ik misschien niet van de kosten zou weten.. Als ze hem vandaag gingen bestellen was die maandag binnen. Grappig mijn afspraak vandaag 11.30 ging hem niet worden. Wordt een leuke no show rekening :( Bah!

Ik zou m terug leggen bij je apotheek, bedoel normaal bel je dan toch even om te checken?

Ik heb spiraaltje, zo blij mee :j

Mijn lijstje van vandaag:
O: Yoghurt
T: -
L:4 sneetjes brood met kaas & mosterd
T: borrelhapjes denk ik :')
A: Dunno, wat de pot schaft
T: handje ongezouten chasewnoten

Fruit was helaas op, dus mis de helft van mn lijstje.. Morgen weer een dag :')

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 11:45

Als je daar een rekening voor krijgt zou ik de verantwoording ook bij je apotheek leggen, hop eventjes terug naar je apotheek en vragen om een schriftelijke bevestiging dat ze dat om die reden niet besteld hebben !

Hier mirena ook heel tevreden mee !

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 12:52

Ja ik leg hem zeker terug bij de apotheek :j Ga natuurlijk om die reden niet veel betalen!
Maar het is zo jammer dat het niet gewoon makkelijk kan!
Was die pil zo zat! zou een ideale oplossing zijn dit voor de vakantie :j

Net naar de winkel geweest, mandarijntjes, bananen en aardbeien (laatste in de aanbieding *D )

O: 2 boterhammen met pindakaas light + granaatappel yoghurt drink 0.0% vet
T: Banaan- aardbeien smoothie
L: Salade met komkommer + chocolade melk light
T: pistache nootjes
B: 45 min. hardlopen/ wandelen
A: ?? Ik zag nog niets in de koelkast ??
T: ??

LOLLYYwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 14:45

_Tara_ schreef:
LOLLYYwood, oliebol spaghetti? Wat zit daar allemaal in? :P

Gewoon die spaghettisaus uit een bokaal, hier thuis noemen we dat "oliebol spaghettisaus" of "chemische spaghettisaus" :+

-
Mijn lijstje tot nu toe:

O: verse smoothie van rode vruchten - potje cornflakes
L: wit stokbrood met ham, sla, ei en wortel en als "dessertje" een sneetje chocoladebrood <3

Zodadelijk 45 minuten gaan wandelen met mijn hond!

--
Even een vraag, iemand hier ervaring met Herbalife?
Waar ik in het weekend werk is het nu echt een rage geworden tussen de collegas, en de kilo's vliegen er echt af bij iedereen.