Alleen nu doet mijn linker onderste binnenbeen spier wel zeer (weet niet hoe die heet haha)
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Alleen nu doet mijn linker onderste binnenbeen spier wel zeer (weet niet hoe die heet haha)

En een knuffel 
Geniaal.
Zal eens kijken wat ik ermee kan..
ook niet goed ik weet het. Had me zo voorgenomen om vandaag wel te ontbijten maar voel mezelf weer zo misselijk
Maar goed.... die kilo's komen miss ook weer terug, maar niet als ik gezond ga eten
En ik heb een zittend beroep dus...
Gisteren opzich wel oke gegeten
Ik moet alleen echt weer gaan ontbijten maarja....
Ik ontbijt vaak ook pas een paar uur nadat ik opgestaan ben. Sta vaak rond 6 op en dan rond 9 ontbijt ik pas. Heb zo vroeg echt nog geen honger namelijk. En op 't moment heb ik al een week niks gehoord van iemand waar ik 4-5 maanden mee gedate heb... Dus dat helpt ook niet mee.
Ik vanochtend weer contact gehad met mn ex maarja.... helpt niks aan de situatie.
.
.
.

ellende... maar eventjes rust gunnen dan.
)
Greetje63 schreef:gribaldi schreef:Jeetje dat is niet niks zeg...
Ben je dan ook een soort tikkende tijdbom ?
Nee hoor ik heb gewoon een hulpmotortje (pacemaker). Ik kan in principe alles , kan er bij wijze van spreken 100 mee worden (nou ja dan moet wel regelmatig het hulpmotortje vervangen worden). Alleen hij reageert niet altijd zoals ik zou willen.
Citaat:Linn, 2 basketbaltrainingen jeetje. Waarom 2?
)
Mannen
Zit er nu voor de helft weer aan, maar moet er weer af

Bah! _Yasmine_ schreef:Goedemorgen, somber bewolkt dagje!
Vanmiddag staat hier hardlopen op het programma! kijken hoe het vandaag gaat.
Verder een baaldag, zou een implanon laten zetten, heeft de apotheek hem niet besteld omdat ik misschien niet van de kosten zou weten.. Als ze hem vandaag gingen bestellen was die maandag binnen. Grappig mijn afspraak vandaag 11.30 ging hem niet worden. Wordt een leuke no show rekeningBah!

Ga natuurlijk om die reden niet veel betalen!
) _Tara_ schreef:LOLLYYwood, oliebol spaghetti? Wat zit daar allemaal in?