Meer Rituals-liefhebbers hier?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ladybird
Moderator Algemeen

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 18:32

Ik ben dus helemaal niet zo van zoet, maar deze vond ik verrassend lekker. Tis niet mijn favo geur, maar stel ik krijg hem, dan zou ik daar niet moeilijk over doen.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-18 18:45

Ik kom me hier ook maar eens melden :)
Dankzij mijn vriend -die op de HQ van Rituals werkt- is mijn collectie aardig aan het uitpuilen _O- heerlijk!
De nieuwe lijn vind ik ook heerlijk ruiken, maar ik heb dan ook Flowerbomb van Viktor & Rolf als parfum (en Rituals parfums..) ik houd wel van een beetje zoet blijkbaar

Heb al een tijdje die crackling body mousse als sample. Vind het concept vooral fantastisch (ik zit het soms de hele avond voor de fun op te smeren), maar vind de gewone body lotions denk ik beter/fijner werken.

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 00:24

Ik ben nu toch wel heel benieuwd naar die nieuwe, net wat minder leuk nieuws gehad, dus wellicht maar een cadeautje voor mezelf kopen

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 10:29

Sterkte dide!

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 10:30

Iemamd enig idee hoe ik nog aan de infini parfum kan komen :o
Ik dacht nog wel even de tijd te hebben om nog wat te kunnen kopen, maar helaas...

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 10:56

Letizia schreef:
Iemamd enig idee hoe ik nog aan de infini parfum kan komen :o
Ik dacht nog wel even de tijd te hebben om nog wat te kunnen kopen, maar helaas...

Misschien marktplaats?

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 11:16

Afbeelding
Ik ben gisteren ook even geweest! Ik vind het een heerlijke geur en toevallig was net mijn doucheschuim op :D

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-18 23:52

Sterkte DideH. :(:)

Heerlijk, Marjoow.

Ik was er vanmiddag nog even voor de HB deodorant en om een cadeautje voor mijn zus te kopen als bedankje. Dus ik stapte met haar de winkel in en zei: 'Kies maar iets voor jezelf uit' waarop ze tegenstribbelde. Vervolgens kwam een winkelmedewerkster op het juiste moment aan en zei: 'Oh, mag je iets uitkiezen? Wat heerlijk meid!' waarop ze zuslief een bekertje thee in de handen duwde. Tja, toen moest ze wel. :=
We kregen allebei nog face oil en een ampul mee om te proberen, 'Want ook voor mijn onrustige huid kon dat heel goed zijn'. Ik houd mijn hart vast maar wil het best uitproberen, ik heb toch vakantie. Ik heb net de olie gebruikt en het ruikt echt heerlijk. Ik ben heel benieuwd hoeveel pukkels er morgen op mijn gezicht zitten. Ik verwacht eerlijk gezegd dat het een knap staaltje braille is wat er morgenochtend op mijn gezicht te lezen valt.

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 05:55

Dankjulliewel!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 23:07

Mocht iemand nog willen weten of de lijn in jouw filiaal is, je kan op de website de winkelvoorraad van een product opvragen, dus vraag er één op van de holi lijn en je weet het :)

Net besteld, kon nieuwsbriefcode (mini geurstokjes), verjaardagscode (handbalsem) invoeren én krijg de keukenset erbij. Heb voor 47 euro besteld. Echt relaxed zo.

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 06:06

Alwiene schreef:
Mocht iemand nog willen weten of de lijn in jouw filiaal is, je kan op de website de winkelvoorraad van een product opvragen, dus vraag er één op van de holi lijn en je weet het :)

Net besteld, kon nieuwsbriefcode (mini geurstokjes), verjaardagscode (handbalsem) invoeren én krijg de keukenset erbij. Heb voor 47 euro besteld. Echt relaxed zo.

Ik heb wel de nieuwsbrief gehad, maar code??
Gefeliciteerd (nog) trouwens :)

viphorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 06:13

Ik zie op de site de nieuwe deo niet meer staan .....kijk ik nu zo mis ?

Djeradalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 07:19

Ik was gisteren in de winkel om een autoparfum te kopen als cadeautje en toen vertelde ze dat er nieuwe autoparfums komen van de happy budha en de karma lijn <3

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 08:26

DideH schreef:
Alwiene schreef:

Ik heb wel de nieuwsbrief gehad, maar code??
Gefeliciteerd (nog) trouwens :)

Hiervan is die code https://nl.pepper.com/aanbiedingen/grat ... ur25-72411

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 09:44

Djeradalover schreef:
Ik was gisteren in de winkel om een autoparfum te kopen als cadeautje en toen vertelde ze dat er nieuwe autoparfums komen van de happy budha en de karma lijn <3

Dan ga ik nog even geen nieuwe halen! Weet je ook wanneer eventueel?

Sandyislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 13:15

Oww ik wil ook een happy buddha auto parfum!!

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 14:03

Hier in de winkel wisten ze niks van de nieuwe autoparfum. Dus ben erg benieuwd wbt de lijn, en de adventkalender en de sale! Hello December :+

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 14:22

De winkelmedewerkster had ons er dinsdag ook over verteld toen we daar waren. Ik ben heel benieuwd want ik ben gek op HB.

Djeradalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 15:45

Geen idee wanneer ze komen, dat zei ze er niet bij. Er gaan er geloof ik 2 uit en in die plaats komen de HB en Karma, daardoor bestelde hun die 2 ‘uitlopers’ al niet meer dus het rekje was erg leeg dus zodoende kwam de verkoopster er bij!

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 16:15

Djeradalover schreef:
Geen idee wanneer ze komen, dat zei ze er niet bij. Er gaan er geloof ik 2 uit en in die plaats komen de HB en Karma, daardoor bestelde hun die 2 ‘uitlopers’ al niet meer dus het rekje was erg leeg dus zodoende kwam de verkoopster er bij!

Wellicht dan nog in de stal te krijgen. Hoop dan stiekemn die sumarai en de Sakura fie er uit gaan gebruik toch alleen de hamman. :+

De hammam is momenteel niet op voorraad, ook in de winkels in de buurt niet! :(

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 16:41

Banyu schreef:
Djeradalover schreef:

Wellicht dan nog in de stal te krijgen. Hoop dan stiekemn die sumarai en de Sakura fie er uit gaan gebruik toch alleen de hamman. :+

De hammam is momenteel niet op voorraad, ook in de winkels in de buurt niet! :(

Is dat dan niet degene die eruit gaat?
Zou ik overigens ook wel jammer vinden want die gebruik ik nu.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 16:44

Happiness91

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 16:50

Djeradalover schreef:

Waaaaaah!! *\o/* Daar kijk ik nu al naar uit!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 16:59

Banyu schreef:
Rituals zegt zelf dat ie tijdelijk uitverkocht zijn.

Kwam wel dit tegen, .aar wie weet hoe oud dit wel niet is....

https://www.debijenkorf.nl/rituals-euca ... 7419090026

Ik heb verleden jaar zo eentje in de Sale bij Rituals zelf gekocht en die werkte prima.

Hoe is de sterkte van de autoparfum in jullie auto's? Ik heb een oude VW uit 1999 en ik merk dat één zo'n parfum hard zijn best moet doen om tegen de muffe lucht op te kunnen dus ik heb twee van die blokjes aan mijn dashboard zitten. :=

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 18:03

Jolien87 schreef:
Banyu schreef:
Rituals zegt zelf dat ie tijdelijk uitverkocht zijn.

Kwam wel dit tegen, .aar wie weet hoe oud dit wel niet is....

https://www.debijenkorf.nl/rituals-euca ... 7419090026

Ik heb verleden jaar zo eentje in de Sale bij Rituals zelf gekocht en die werkte prima.

Hoe is de sterkte van de autoparfum in jullie auto's? Ik heb een oude VW uit 1999 en ik merk dat één zo'n parfum hard zijn best moet doen om tegen de muffe lucht op te kunnen dus ik heb twee van die blokjes aan mijn dashboard zitten. :=

Ik heb een auto van net geen twee jaar oud en als ie vol in de zon heeft gestaan als ik instap is de Hammam geur eigenlijk een beetje té sterk :+

Als ik dan de deur open komt de geur me tegemoet drijven, als ik hem al niet met gesloten deur al ruik :')