Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alwiene schreef:Mocht iemand nog willen weten of de lijn in jouw filiaal is, je kan op de website de winkelvoorraad van een product opvragen, dus vraag er één op van de holi lijn en je weet het![]()
Net besteld, kon nieuwsbriefcode (mini geurstokjes), verjaardagscode (handbalsem) invoeren én krijg de keukenset erbij. Heb voor 47 euro besteld. Echt relaxed zo.
DideH schreef:Alwiene schreef:Mocht iemand nog willen weten of de lijn in jouw filiaal is, je kan op de website de winkelvoorraad van een product opvragen, dus vraag er één op van de holi lijn en je weet het![]()
Net besteld, kon nieuwsbriefcode (mini geurstokjes), verjaardagscode (handbalsem) invoeren én krijg de keukenset erbij. Heb voor 47 euro besteld. Echt relaxed zo.
Ik heb wel de nieuwsbrief gehad, maar code??
Gefeliciteerd (nog) trouwens
Djeradalover schreef:Geen idee wanneer ze komen, dat zei ze er niet bij. Er gaan er geloof ik 2 uit en in die plaats komen de HB en Karma, daardoor bestelde hun die 2 ‘uitlopers’ al niet meer dus het rekje was erg leeg dus zodoende kwam de verkoopster er bij!
Banyu schreef:Djeradalover schreef:Geen idee wanneer ze komen, dat zei ze er niet bij. Er gaan er geloof ik 2 uit en in die plaats komen de HB en Karma, daardoor bestelde hun die 2 ‘uitlopers’ al niet meer dus het rekje was erg leeg dus zodoende kwam de verkoopster er bij!
Wellicht dan nog in de stal te krijgen. Hoop dan stiekemn die sumarai en de Sakura fie er uit gaan gebruik toch alleen de hamman.
De hammam is momenteel niet op voorraad, ook in de winkels in de buurt niet!
Banyu schreef:Rituals zegt zelf dat ie tijdelijk uitverkocht zijn.
Kwam wel dit tegen, .aar wie weet hoe oud dit wel niet is....
https://www.debijenkorf.nl/rituals-euca ... 7419090026
Jolien87 schreef:Banyu schreef:Rituals zegt zelf dat ie tijdelijk uitverkocht zijn.
Kwam wel dit tegen, .aar wie weet hoe oud dit wel niet is....
https://www.debijenkorf.nl/rituals-euca ... 7419090026
Ik heb verleden jaar zo eentje in de Sale bij Rituals zelf gekocht en die werkte prima.
Hoe is de sterkte van de autoparfum in jullie auto's? Ik heb een oude VW uit 1999 en ik merk dat één zo'n parfum hard zijn best moet doen om tegen de muffe lucht op te kunnen dus ik heb twee van die blokjes aan mijn dashboard zitten.