Ik vind die kwastjes juist onwijs fijn, ik hou weer niet van die dunne kwastjes van bijv. ChG.
Cchanny
Geplaatst: 12-12-14 18:00
Tazzey schreef:
Ik vind die kwastjes juist onwijs fijn, ik hou weer niet van die dunne kwastjes van bijv. ChG.
Ik vind bredere kwastje ook fijner. Heb laatst mijn eerste China Glaze lakjes gekocht, maar dat kwastje is dun. Erg wennen
Yv_
Geplaatst: 12-12-14 18:06
Nee deze was extreem. Heb élke nagelriem meegelakt die ik tegen kwam en dat is lang geleden. Met de meeste van OPI kan ik nu wel aardig lakken, op mn pink na. Maar heb wel meer van die idiote uitschieters. Excuse-Moi is ook zo lomp groot en breed.
Over 2 weken heb ik m'n eerste afspraak bij de Nagelstudio hier in het dorp. Ben benieuwd, alleen ik ga me eventjes goed inlezen over Acryl nagels en Gelnagels. Wat vinden jullie het prettigste? Ik heb zelf 3,5 week vakantie (24/12 tot 18/01) maar werk eigenlijk 4 dagen per week met paarden en met water enzo.
Ik vind beiden fijn. Acryl is wat harder en gel is wat meer flexibel. Doe je aan nagelbijten? In dat geval zou ik niet gaan voor acryl maar voor gel.
Ik heb de laatste jaren eigenlijk alleen nog maar met gel gewerkt maar ga nu langzaam aan weer terug naar acryl. Nadeel van acryl, maar dat zul jij weinig aan hebben, is dat het ontiegelijk smerig en chemisch ruikt.
Ik ga vandaag de rest van mijn Gwen Stefani's op de foto zetten en wat artikelen vooruit werken want de komende wekend heb ik eigenlijk geen tijd voor mijn blog maar hij moet toch door blijven lopen. Ik ben nog steeds verliefd op m'n Red Fingers & Mistletoes. Mijn omgeving moet eraan wennen, zonder uitzondering "jij en rood?! "
Ik heb sinds afgelopen maandag gelnagels en ben er echt super blij mee, ik vind het heel fijn. Eerst was het wennen maar nu hoort het gewoon bij mijn hand en voelt het niet meer gek om iets te pakken ofzo. Acryl heb ik geen ervaring mee..
Met gelpolish kun je niet verlengen, dat moet je echt zien als een langhoudende nagellak. Als je nagelbijter bent zou ik voor gelnagels gaan met een heel kleine verlenging. Niet meteen te lang want dat gaat vaak fout.
Ik wil ze sowieso niet te lang, heb ooit nepnagels van de drogist gehad en toen kon ik niet eens een potlood oppakken. Het heeft zeker 30 min. geduurd dat ik had hem had.
Pas dat wel op met de gelnagels als je die kapot maakt kan dat zowel slecht voor je gebit als je nagels zijn. Overleg dat even met de styliste in kwestie. Ik zou ook op zoek gaan naar een styliste die veel ervaring heeft met bijters, niet iedere styliste is er even bedreven in.
Dit zijn van die plaknagels van de drogist zeker? Goede kunstnagels zien er erg mooi uit.
Ik werk zelf bij bijters nooit met een tip, ik bouw op met een sjabloon. Als de nagel echt té kort is dan werk ik wel met acryl, dan bouw ik eerst een klein nageltje welke ik dan kan gebruiken om via sjabloon op te bouwen.
Zoey, heb je ze laten zetten bij een gediplomeerd styliste? Ik vind ze namelijk niet heel mooi, dat is niet banketstaaf bedoeld naar jou hoor!! Ze lijken op de foto ongelijk van lengte, scheef en vrij dik.
Anoniem
Geplaatst: 14-12-14 19:09
Die kleur is gaaf!
En vooral je pinknagel lijkt inderdaad heel scheef, viel mij ook op
ZoeyDercks
Geplaatst: 14-12-14 19:11
Ze is niet gediplomeerd haha. In het echt zijn ze wel gelijk! Kreeg het alleen niet op de foto haha. dikte heb je helemaal gelijk in inderdaad! Pink is wel scheef inderdaad, die vijl ik zelf nog wel bij!
Tazzey
Geplaatst: 14-12-14 19:11
Die kleur is inderdaad heel leuk, ik heb iets wat erop lijkt. Hij is iets lichter alleen. Ik draag hem wel vaak.