Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:Je krijgt ze echt niet gratis hoor, vaccinaties zijn net zo gratis als de lantarenpalen en politie, we betalen ze gewoon met onze belasting afdracht.
Wat een aparte visie... De natuur was ooit perfect maar nu zitten er na zoveel jaren heel wat foutjes in.
Wij proberen met onze wensen de natuur te manipuleren, maar dat kan misschien wel de grootste fout ooit zijn.
karuna schreef:Even terugstappen over de tijd van bescherming en antistoffen na ziekte of enting. Ik weet inmiddels dat daar een grote afwijking in kan voorkomen. Ik heb als klein meisje hepatitis a gehad. Volgens de theorien zou je de rest van je leven voldoende antistoffen moeten hebben dan. De enting werkt geloof ik 40 jaar of zo. Nu moest ik eventueel geent worden tegen hep a en b. Dus wat doe ik antistoffen laten bepalen.
5 jaar geleden met uitgebreid onderzoek was er antistoffen aanwezig.net zoals keren ervoor. Hee we kunen zien dat je hep a hebt gehad.
groot was mijn verbazing, die van de huisarts, laborant, ggd en thuisvaccinatie. De test is twee keer gedaan om zeker te zijn of hij wel goed uitgevoerd was. Beide keren 0,0 antistoffen aangetroffen. Gewoon niks alsof het er nooit is geweest.
![]()
Terwijl in de wetenschap de veranderstelling is gehad is levenslang beschermd. Niet dus
![]()
Gevolg nu ben geent en moet over poosje van beiden de antistoffen laten bepalen.
Geen idee of dat voor meer ziektes geldt. Ik ben nog van de generatie kinderziektes doorlopen. Heb ze op de bof na allemaal gehad. Op roodvonk na allemaal voor mijn 8e. Roodvonk als volwassene gehad (niet grappig). Theoretisch zou ik dus afweer moeten hebben tegen mazelen, rode hond enz
IMJ schreef:Er zijn mensen die bij titeren altijd negatief testen. Hij kan er zo 1 zijn Karuna. Ik heb zo'n collega. maar als dit niet zo is ben jij een mooi voorbeeld dat natuurlijke immunisatie dus niet altijd op gaat..
In de zorg worden de vaccinaties idd altijd aangeboden. Net als hebB.
verootjoo schreef:IMJ schreef:Er zijn mensen die bij titeren altijd negatief testen. Hij kan er zo 1 zijn Karuna. Ik heb zo'n collega. maar als dit niet zo is ben jij een mooi voorbeeld dat natuurlijke immunisatie dus niet altijd op gaat..
Op de superkwetsbare afdelingen zoals nicu bv is het ook verplicht om goed gevaccineerd te zijn.
Maxima_S schreef:Er zijn ook genoeg medewetkers die hun kinderen niet laten vaccineren en eruit stappen mede omdat zij weten wat er gebeurd en hoe het onderzoek wordt gedaan.
Een wetenschappelijk onderzoek naar de veiligheid en effectiviteit van vaccins met redelijke controle groep is er niet. Het huidige onderzoek is gebaseerd op enkel proefpersonen die, zover bekend, gezond zijn en zijn volwassenen omdat testen op babies on-ethisch is en dit dus niet gebeurd. Hierdoor zijn onze kinderen dus wel proefkonijn ondat geen enkel nieuw verschenen vaccin op babies is gestest...laat staan op vroeg geborenen.
Maxima_S schreef:En het verhaal van groepsimmuniteit is ook redelijk achterhaald. Dat is natuurlijk wel een mooi verhaal om mensen te overtuigen dat een percentage halen belangrijk is.
Maxima_S schreef:Maar zoals ik al zei gaat het meer erom hoe je als mens in het verhaal zit en in hoeverre je bent gebrainwashed door het nieuws, de krant, en andere machthebbende propagandisten. Want wie werkelijk durft te kijken ziet hoe gestoord onze wereld is en een complot theorie valt daarbij echt niet meer te bedenken.....het is te groot, te almachtig. En wie kijkt en ziet wordt eerst ontzettend ongelukkig en het is werkelijk stuitend. Zo groots en zo erg dat het inderdaad veel veiliger en fijner is de oogkleppen op te houden. Ik heb daarvoor alle begrip zelfs! Maar het is in dat geval onmogelijk om dichter tot elkaar te komen.
Maxima_S schreef:Wat gewild is is dat de mensen ZELF vragen om meer controle, meer wetten en regels etc zodat ze vrijwillig hun vrijheden aan banden leggen (in dit geval vaccinatie). Dit noemt men problem-action-solution. Meer angst ( en dus meer uitbraken, kent iemand hier eigenlijk een recent geval van mazelen persoonlijk? In mijn hele leven heb ik er nog geen een gezien of gehoord in mijn omgeving) zorgt ervoor dat mensen bereid zijn meer veijheid op te geven voor een schijngevoel van veiligheid.....
Dit gebeurd inmiddels op veel vlakken maar zoals gezegd, ook hier is veel moed nodig om het te willen zien.....leuk is anders!
Maxima_S schreef:En het wordt, zoals uit dir hele topic blijkt met hand en tand verdedigd. En ook de zogenaamde alternatieve media wordt gebruikt voor gecontroleerde oppositie...daar worden express leugens verspreid zodat er door de massa naar kan worden gewezen en gezwgd wordt, die gekkies met die aluhoedjes zijn echt sukkels....
Alles wordt zo gestuurd dat de massa precies de kant uit gaat die gewild is....en oh oh oh wat zijn we in NL trots op onze vrijheid.....
Maxima_S schreef:Het vaccinatie verhaal is hierin een onderdeel en een belangrijke ook. Want als je mensen zover krijgt dat ze vrijwillig de intergriteit van hun lichaam opgeven, dan is er een grote stap gezet.
Het gaat misschien nog minder om het voor of tegen, de ziekten (want er is absoluut geen duidelijkheid) of het geld wat ermee gemoeid is maar nog meer om het niet meer kunnen beslissen wat er al dan niet met je wigen lichaam en dat van je kind gebeurd.
Maxima_S schreef:Dat er geen wet is voor gezond eten, een extra belasting op suiker en transvetten etc. Dat er niet meer gedaan wordt om onze lichamen gezond te houden vind ik persoonlijk pas een raar verhaal....vaccinatie is niet bewezen veilig en effectief bij kinderen en babies.
Ik observeer en probeer niemand te veroordelen maar vooral ook te doorzien wat er achter deze hypes in de media schuil gaat. Waarom ingrijpen in een volstrekt gezond systeem? Dat is toch kolder van de bovenste plank?
verootjoo schreef:Ja terecht ook!IMJ schreef:Er zijn mensen die bij titeren altijd negatief testen. Hij kan er zo 1 zijn Karuna. Ik heb zo'n collega. maar als dit niet zo is ben jij een mooi voorbeeld dat natuurlijke immunisatie dus niet altijd op gaat..
Op de superkwetsbare afdelingen zoals nicu bv is het ook verplicht om goed gevaccineerd te zijn.
karuna schreef:Ik heb twee keer gehad geen idee welke versie. Maar twee keer was al aardige uitzondering toen ook. Misschien beide soorten alIk was 5 (ook weer, was een lekker jaar toen, vandaar dat ik ook zei heb op de bof na alles wel gehad hihi)