Jillian Michaels workouts - deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kasmir

Re: Jillian Michaels workouts - deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 17:08

Echt een voorbeeld zo'n lichaam, nog vrouwelijk maar gewoon super strak. Soms zie je van die halve mannen voorbij komen, dat vind ik niet mooi maar zoals JM (en meisjes op achtergrond haha) vind ik super :j.

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 17:08

SteffiiY schreef:
Ja elke keer als ik dat lichaam van Jillian zie, jeetje!

Een grote inspiratiebron _/-\o_

Soms demotiverend omdat ik bang ben dat het altijd een utopie zal blijven -O-

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 17:10

Sall.... Ik begrijp wat je bedoelt..... :')
Ik vraag mij ook af of het beetje wat ik aan decolleté heb of dat ook niet nihil wordt....

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 17:11

Burpees vind ik by far de stomste oefening die overal in zit, bah, wat heb ik daar een hekel aan.

Net de killer abs level 1 gekeken en ik ga die maar eens doen. Bedankt voor de tip, Chessie.
Weet je ook na hoeveel dagen/weken je dan over moet naar level 2?

Ik vind het lichaam van Jillian zelf niet zo, maar van de meiden zoals Natalie en Basheera wel top!
Laatst bijgewerkt door Fitzroy op 28-08-13 17:13, in het totaal 2 keer bewerkt

Kasmir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 17:12

Sall schreef:
Soms demotiverend omdat ik bang ben dat het altijd een utopie zal blijven -O-

:j Ergens heb ik dat ook, anderzijds als zij 't kan.. Het is wel werken voor zo'n lichaam maar in theorie moet 't kunnen :Y).

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 17:29

Fiebie schreef:
Sall.... Ik begrijp wat je bedoelt..... :')
Ik vraag mij ook af of het beetje wat ik aan decolleté heb of dat ook niet nihil wordt....

Je mag een beetje van mij. :\
Als het met afvallen er niet af gaat wil ik echt graag een borstverkleining. Wordt gek van die dingen. :')

Kasmir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 17:33

:') Ik heb juist weer niets, als ik een sport BH aantrek zijn ze echt weg.. Anderzijds heb ik er ook geen last van met paardrijden ofzo, dus ik hou 't gewoon bij m'n cubje A (soms B) x).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 17:37

Ik heb nu eindelijk met bijkomen een B'tje ontwikkeld, zou het wel jammer vinden moest die door het sporten helemaal weer verdwijnen. Al gok ik dat het ook wat komt omdat ik een tijd terug weer naar een zwaardere pil ben gegaan. Voor 1x ben ik blij met zo'n neveneffect :D
Goed, vriendje is op lunchpauze, dan ga ik nu maar even sporten. Zit dat er ook weer op voor vandaag.

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 17:47

Ik ben (sinds ik met de pil begon paar jaar geleden) van een C (die vond ik nog wel prima) naar een flinke D gegaan. Maar het is gewoon niet fijn met sporten, vooral niet met ballet. Sta je daar tussen al die sprieten met je boezem. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 18:14

Zo lekker gesport, nu even douchen en dan eens kijken wat we gaan eten.

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 19:15

Fitzroy schreef:
Burpees vind ik by far de stomste oefening die overal in zit, bah, wat heb ik daar een hekel aan.

Net de killer abs level 1 gekeken en ik ga die maar eens doen. Bedankt voor de tip, Chessie.
Weet je ook na hoeveel dagen/weken je dan over moet naar level 2?

Ik vind het lichaam van Jillian zelf niet zo, maar van de meiden zoals Natalie en Basheera wel top!

Natalie en Basheera hebben een lijf wat écht anatomisch niet mogelijk bij mij..
Denk als ik heeeeeel heeeeeeeel heeeeeeeeeeeel hard mijn best doe het lijf van jillian voor mij nog het dichtst benaderbaar is. *wishfull thinking* :+

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 20:04

Haha, bij mij zijn Basheera en Natalie wel mijn voorbeeld, maar daar heb ik al teveel vel voor over :+

Ches, ik vond de Killer abs eigenlijk niet zo zwaar als six week, of leek dat maar zo?

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 20:45

Niet zo zwaar fitz? Ik vond 6 al niet zwaar :') hoewel lvl 2 erg intensief is, maar niet voor de ABS

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 20:46

Ik kwam deze zonet tegen op FB :')

" Chocolate comes from cacao
Cacao comes from a tree
A tree is a plant
That makes that chocolates from now on is seen as a salad

Chessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 21:14

Ik voelde hem wel hoor.. Wat meer 'kracht' in verhouding met cardio dan 6w6p heb ik het idee.
J doet hem gewoon een week volgens mij 5 a 6 keer en dan door naar het volgend level, of wanneer je er zin in hebt :)
Killer abs level2 combineren met ripped 4 op 1 dag is wel wat zwaar voor je buik en schouders :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-13 21:43

ik geloof dat ik nog ergens een foto heb van dit voorjaar, ben sindsdien niet vermagert lijkt me. Dan ga ik eind deze week een nieuwe maken, eens controleren of er al wat verschil is. Heb namelijk niks opgemeten toen ik begonnen ben.
Het mooiste wat er kan gebeuren is mijn vriend die begin oktober weer thuiskomt (weg sinds 7/08) en die aangeeft dat de boel strakker is.

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 09:53

Gisteren dag 2 van 30DS gedaan, was weer lekker!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 19:49

Ik doe vandaag niets. Geen loopschema, geen 30DS. De pijn aan mijn gehemelte is intussen zo erg dat zelfs met dafalgan codeïne er pijnscheuten doorheen blijven gaan wanneer ik iets eet. En dan heb ik het over zachte dingen zoals banaan en water. Omdat het ook verdikt voelt waar het draadje zit heb ik mama gevraagd om even langs de stomatoloog te gaan die de ingreep heeft uitgevoerd. Die zit namelijk in het ziekenhuis waar mama en ik werken. Om te vragen of dit normaal is, en of ik eventueel maandag mocht gaan. Ben nu met vakantie thuis, maandag start ik weer voor mijn laatste werkweek dit jaar (hierna start ik terug een jaar opleiding).

Heb gelijk afspraak gekregen voor morgen om 11u. Omdat het er heel erg op lijkt dat de boel gewoon fiks ontstoken is met infectie erbij. Bah. Voel me best fit, maar nu gaan sporten durf ik niet. Heb op de hele dag een geplette banaan op, 2 erg fijn gesneden nectarines, wat pasta met kaassaus van gisteren die over was en nu een handje druiven. En een sapje, naast een hoop glazen water uiteraard. Voel wel dat ik het zou aankunnen, maar ben echt bang dat ik dan de reserves in mijn spieren ga aanspreken ipv bij te maken, en da's niet de bedoeling :(

Morgen dan maar boodschappen doen en even bekijken wat er allemaal te verzinnen is met zacht, voedzaam én proteïnerijk.

Chessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 21:54

Genezing kost je lichaam ook een hoop energie hoor.. gewoon eerste even zorgen dat je hersteld en het dan weer oppakken :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 22:05

Dit moest een kleine standaard ingreep worden. Vorige keer had ik ook al zo'n pijn omdat ze toen een compresje in dat gat hadden gestopt (was groter en dieper) en dat zat toen tegen een zenuw aan. Heb ik ook zo'n week mee afgezien.
Het stoort me vooral dat het gewoon zo'n pijn doet. Heb echt neiging om eten te zoeken in huis, maar er is niks waar ik echt veel energie uit kan halen. Behalve fruit en Minute Soup.

Heb een heel lijstje opgesteld voor morgen, ga na de controle gelijk boodschappen doen. Er staan alleen maar zachte dingen op zoals koekjesmix voor kinderen (maak je met warme melk), havermout, beschuit (weken in soep), pasta en dan aardappelen om puree van te maken. En gehakt. Fruit heb ik nog genoeg voor een aantal dagen. Misschien ook chocolade, dat kan ik in mijn mond laten smelten tussendoor.

Genezen is idd van belang, maar dan moet ik ook wel genoeg voedingstoffen kunnen opnemen. Bah, baal echt ontzettend.

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 22:11

Oef dat klinkt niet fijn Varekaj. :\

Ik heb me vandaag officieel ingeschreven voor audities voor het showballet voor onze dansschool. Die zijn op 20 september dus ik moet nu echt nog wat strakker worden. Ik ben al oud en te dik dus ik sta al 6-0 achter als ik binnen loop. :')
Wil eerst aan mijn armen en buik werken, die moeten dunner en strakker. Ik heb deze week nu al 6 uur gedanst dus morgen doe ik even niets. :') Van het weekend weer een lekkere work out doen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 22:13

Wow, netjes! Veel succes alvast :)

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 22:19

Damn, fanatiek hoor Spikkel! Succes ermee!

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 22:24

Tnx! Heb nog precies 3 weken.. is niet veel eigenlijk.. maar met Jillian moet het wel goedkomen hopelijk. :=

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 22:29

varekaj beterschap!