Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SwitchShadow schreef:Komt goed! Je kan nu rustig jr tijd nemen om te verwerken.
Heeft iemand enig idee hoe je eventueel iets kan regelen om minder uren te werken d.m.v. ziektewet? Wil me niet helemaal ziekmelden maar ik ben nu wel op een punt dat ik gewoon rustiger aan moet doen. Durf alleen de stappen niet te ondernemen maar misschien als ik weet hoe het in zn werk gaat?
SwitchShadow schreef:Brrr zie er nu al tegenop om met mn baas te moeten praten. Die is niet zo redelijk. En ik kom nooit normaal uit mn woorden, zeg ik weer verkeerde dingen.
Joolien schreef:SwitchShadow schreef:Brrr zie er nu al tegenop om met mn baas te moeten praten. Die is niet zo redelijk. En ik kom nooit normaal uit mn woorden, zeg ik weer verkeerde dingen.
Ik weet niet hoe oud je bent maar anders vraag je je ouders mee of iemand anders voor ondersteuning? Heb ik ook wel gedaan hoor.
SwitchShadow schreef:Brrr zie er nu al tegenop om met mn baas te moeten praten. Die is niet zo redelijk. En ik kom nooit normaal uit mn woorden, zeg ik weer verkeerde dingen.
SwitchShadow schreef:Nou, pilletje deed niet voldoende zijn werk helaas. Nog steeds tot laat wakker gelegen, paar uurtjes geslapen en toen weer wakker. Zoals altijd dus. Enige verschil nu is dat ik nog duffer ben op het moment.