[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Billie1

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 22:31

Hallo iedereen,
Ik kom even binnen vallen, mijn excuses!!
Ik wil graag een tattoo op mijn ribben. Nu heb ik wel een idee wat ik wil maar het zal ontworpen moeten worden. Mijn vraag is eigenlijk, kan elke artiest mijn smaak/Style/idee tot een ontwerp brengen of moet ik op zoek naar een artiest die bij mij past? En hoe werkt dat verder qua ontwerp? Wat als ik het ontwerp niet mooi vind? Hoop dat jullie me kunnen helpen :-)
Alvast bedankt iig!

wiifke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 00:03

Rhyddid schreef:
@ Wiifke, ben je "gewoon" eventjes naar Engeland gereisd? GAAF :) Ben benieuwd naar de foto('s)

Haha, heb er ook maar een familiebezoekje aan gekoppeld. http://i183.photobucket.com/albums/x299 ... f3e49c.jpg Dit is hem geworden, ben er onwijs blij mee! Krijg hem op het moment niet kleiner, dus heb de foto in een link geplaatst. Ik zal even kijken of ik binnenkort een duidelijkere foto kan maken, vind deze niet helemaal mooi uit komen zoals hij in het echt doet.

Dahlia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 06:09

Billie1 schreef:
Hallo iedereen,
Ik wil graag een tattoo op mijn ribben. Nu heb ik wel een idee wat ik wil maar het zal ontworpen moeten worden. Mijn vraag is eigenlijk, kan elke artiest mijn smaak/Style/idee tot een ontwerp brengen of moet ik op zoek naar een artiest die bij mij past? En hoe werkt dat verder qua ontwerp? Wat als ik het ontwerp niet mooi vind? Hoop dat jullie me kunnen helpen :-)
Alvast bedankt iig!

Elke artiest heeft wel z'n eigen stijl! Dus niet elke artiest zal bij elke persoon matchen :)
Wat is een beetje jouw smaak/idee/stijl?
Wat wil je laten zetten? :)

Als je het niet mooi vind, laat je het niet zetten, eigenlijk heel simpel hihi. Ontwerp kan dan aangepast worden, totdat hij zo is als jij dat wilt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 08:55

Veseosunce schreef:
Oh wat dan niet? :D

Ik ben zo'n impulsieve doos, af en toe moet ik even een stapje terug doen ;)

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 11:06

Joolien, herkenbaar... Ik leef met een impulsieve muppet :')

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 12:20

Supervixen schreef:
Dit is een foto van mijn eerste tattoo uit 2009 (heb er inmiddels twee). Weet niet helemaal zeker of ik hem al eens gepost heb. Maar ben er nog steeds superblij mee. Ben gek op katten en binnen mijn familie heeft ook iedereen katten. Hij is gezet bij tattoo mania.

[ Afbeelding ]

die is wel extreem gaaf zeg!!

Hier kriebelt het ook weer, om een heeeeeel kleintje op mijn voet te zetten.

skippy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 14:46

Hallo dames is er nog ruimte voor een nieuwe meekletser?

Billie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 15:41

Dahlia schreef:
Billie1 schreef:
Hallo iedereen,
Alvast bedankt iig!

Elke artiest heeft wel z'n eigen stijl! Dus niet elke artiest zal bij elke persoon matchen :)
Wat is een beetje jouw smaak/idee/stijl?
Wat wil je laten zetten? :)

Als je het niet mooi vind, laat je het niet zetten, eigenlijk heel simpel hihi. Ontwerp kan dan aangepast worden, totdat hij zo is als jij dat wilt.

Poeh lastig te zeggen wat mijn smaak/idee/stijl is... Ik wil graag een sierlijke maar toch stoere tattoo.
Redelijk afmeting ook, van oksel tot zeker halverwege mijn zij.
Ik wil graag iets met vleugeltjes met daaronder wind (wind beneath my wings) daaronder verwerkt sierlijke lijnen waarin nog een aantal persoonlijke "symbolen" subtiel in verwerkt.
Zal nog een hele klus worden het op papier te krijgen zoals ik het in mijn hoofd heb. Hier op het forum zit ook een tattoo artist toch?
Zij nog ideeen, suggesties of tijd voor ontwerp en prikken? :-)

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 15:46

skippy schreef:
Hallo dames is er nog ruimte voor een nieuwe meekletser?

Zeker, waarom niet? :)

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 15:55

Joy van Low voltage en Marsha (hoop dat ik haar naam goed schrijf) van Point black zitten hier op het forum maar ik gok zo dat die het de laatste tijd erg druk hebben :))
Wat bedoel je met tjd voor ontwerp en prikken? Als je een tattoo wil moet je gewoon een afspraak maken, vaak duurt het wel een tijdje voordat je terecht kan.

Verder kun je je denk ik het beste in de verschillende stijlen die er zijn verdiepen, en dan is de eerste meestal of je het realistisch wil of niet. Verder heb je nog ontzettend veel stijlen bijvoorbeeld old school, cartoon etc. als je een tekst er in wil is het ook belangrijk dat je iemand zoekt die ook strakke letters kunt zetten. Als je het topic leest staan er wel een aantal goede artiesten/shops tussen. En als je twijfelt kun je het hier natuurlijk altijd vragen.

Yeeh ik ben happy, zaterdag voor de human right's tattoo naar Tilburg (ik hoop dat ik niet te laat ben) en waarschijnlijk wordt de 26e mijn tekst gezet, als hij dan tijd heeft. Super snel dus :):) hij stuurt me binnekort een foto van het ontwerp, dus ik ben benieuwd :D

Kipzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 16:03

Iemand interesse in een knuckle tattoo met 'Face' 'Book' erop? :+

Een bekende van me doet het gratis :Y) :D

Billie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 16:36

_Micha_ schreef:
Joy van Low voltage en Marsha (hoop dat ik haar naam goed schrijf) van Point black zitten hier op het forum maar ik gok zo dat die het de laatste tijd erg druk hebben :))
Wat bedoel je met tjd voor ontwerp en prikken? Als je een tattoo wil moet je gewoon een afspraak maken, vaak duurt het wel een tijdje voordat je terecht kan.

Verder kun je je denk ik het beste in de verschillende stijlen die er zijn verdiepen, en dan is de eerste meestal of je het realistisch wil of niet. Verder heb je nog ontzettend veel stijlen bijvoorbeeld old school, cartoon etc. als je een tekst er in wil is het ook belangrijk dat je iemand zoekt die ook strakke letters kunt zetten. Als je het topic leest staan er wel een aantal goede artiesten/shops tussen. En als je twijfelt kun je het hier natuurlijk altijd vragen.

Yeeh ik ben happy, zaterdag voor de human right's tattoo naar Tilburg (ik hoop dat ik niet te laat ben) en waarschijnlijk wordt de 26e mijn tekst gezet, als hij dan tijd heeft. Super snel dus :):) hij stuurt me binnekort een foto van het ontwerp, dus ik ben benieuwd :D

Als ze het druk hebben wacht ik wel hoor, heb geen haast en vind het vinden van de juiste artist veel belangrijker! Heb bij mijn eerste tattoo ook 4 maanden moeten wachten op mijn beurt, dat was overigens een tekst :-)
Met ontwerp en prikken bedoel ik gewoon ontwerpen en tatooeren ;-)
Qua stijl vind ik lastig, ik wil niet per definitie realistisch maar zeker geen cartoon... Ik zal me ereens in verdiepen :-)

skippy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 18:59

Nou jullie hebben al zo'n gezellig groepje ;)
Wat een werk om alles te bekijken staan wel super mooie tats tussen!

Ben zelf over een paar maand aan de beurt voor mijn eerste tatoeage. Ik heb altijd al 1 willen hebben, nu ik al een aantal jaar een tattoo freak als baas heb en een vriendin heb die ook begonnen is begint het enorm te kriebelen.
We gaan naar Rinto in Bergum waar mijn baas en vriendin ook altijd naartoe gaan. We moeten alleen nog even afwachten wanneer Bas weer begint. Hij is een tijdje weggeweest en moet dus nog een boel afspraken inhalen. Dus hopelijk rond mei juni aan de beurt :D

Ik ga een roos gevouwen van bladmuziek op mijn pols laten zetten, afhankelijk van hoe de tekening lijkt komt daar nog een lint soort van "onder".

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 19:07

Zijn er hier nog mensen die naar de Tattoo Conventie in Ahoy, Rotterdam gaan? 9 en 10 maart :D

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 19:14

Goed dat je het zegt! Ik zet 10 maart meteen in mijn agenda, vond het vorig jaar zo geweldig.

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 19:22

Ik ga naar een conventie in den bosch :P

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 20:07

Wanneer is die in den Bosch?

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-13 22:45

Ik ga ook als goed is 9 & 10 maart! :D

21 januari ga ik m'n tattoo laten zetten...
Ben geloof ik nooit zo zenuwachtig geweest haha :+
Al is hij zelf ook zenuwachtig,
Word dus echt met een lach en een traan,
Maar ben heel benieuwd hoe die word!

wiifke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 12:04

Hier nog een foto van mijn tattoo die ik zaterdag heb laten zetten. Deze foto is in de tattooshop gemaakt, de kleuren komen er hier niet helemaal mooi uit maar geeft wel een redelijk beeld van de tattoo. Op het moment is hij aan het vervellen en de korsten laten los, jeukt behoorlijk maar kan er nog redelijk afblijven. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 12:12

Mooi hoor :j

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 12:12

Inderdaad! Lekker bloederig bh-bandje trouwens, veel pijn gehad? :(:)

Yolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 12:41

Heel mooi.

Enne bhbandje, ik denk rode inkt hihi

skippy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 12:48

Wow mooi geworden! Kleuren ook helemaal mijn smaak! Heeft je tattoo nog een speciale betekenis of is ie gewoon voor de mooi?

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 12:53

Ik hoop dat het bandje rode inkt is :))
Maar mooi!

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 13:03

_Micha_ schreef:
Wanneer is die in den Bosch?

zal het zo even opzoeken!