[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 23:30

Yinka schreef:
Heeft iemand ervaringen met die doe het zelf highlights kit? Ik heb van mezelf al lichtblond haar, maar wil er wat diepte inbrengen.

Pak niet alle gaatjes als je 1 met muts hebt, sla dan aub steeds 2 gaatjes over oid anders wordt je echt blond :')
Dat probleem had ik dus. haha

Maar werkt erg goed en wordt heel mooi :j

Yinka

Re: Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 23:39

Hahah ben van mezelf al heel erg blond, dat scheeld. Welk merk heb je gebruikt en hoe lang heb je het laten inwerken?

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 23:51

Poeh goeie vraag is degene geweest die je bijna overal ziet die je in 2 soorten hebt de super voor donker haar en andere voor lichter haar.
Blauw gele doosje blonde van merk? Bekende iig :P

inwerktijd aangehouden zoal op pak stond. 30-45 min en ik heb het toen 40 min laten zitten

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 08:57

Ik zit ook echt te twijfelen of ik dat zelf kan. Vooral omdat ik donker ben.. Maar veel kan er niet mis gaan vergeleken zelf je haren verven?

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 10:49

Frummels je haar is echt heel mooi :+:

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 10:53

Yinka schreef:
Hahah ben van mezelf al heel erg blond, dat scheeld. Welk merk heb je gebruikt en hoe lang heb je het laten inwerken?

Is het dan niet mooier wat lowlights aan te brengen? :)

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 11:10

Yinka: denk inderdaad dat het misschien mooier is zoals Suus zegt om wat donker/middenblonde lowlights aan te brengen? :)

Dankjewel Micha!

evanescence

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 11:46

Hoi,

ik ga vandaag naar de kapper. En wil totaal iets anders met mijn haar! Nu heb ik 2 leuke kapsels gevonden. (ze lijken wel op elkaar) Maar twijfel of het mij gaat staan..:=

Zo is het nu ongeveer. (alleen dan stijl! Ook geen slag!)
http://i151.photobucket.com/albums/s158 ... 94f367.jpg

http://i151.photobucket.com/albums/s158 ... 1997_n.jpg

En ik wil zo iets: 1:
http://i151.photobucket.com/albums/s158 ... d9466f.jpg

Alleen met een kortere lok, dit lijkt mij niet zo handig. 2:
http://i151.photobucket.com/albums/s158 ... f46a17.jpg

Ik heb mijn haar al eens eerder kort gehad. in een bob.

Wat vinden jullie?

Marleen

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 11:49

Je haar lijkt op foto 2 wat aan de dunne kant? Ik denk dat het dan mooi is om er inderdaad een stukje af te doen, dan lijkt het een stuk voller :j Denk dat een bob je ook leuk zal staan, vind persoonlijk het tweede kapsel leuker en onderhoudsvriendelijker. Vind 1 een beetje "poofy" als je snapt wat ik bedoel :D

evanescence

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 11:53

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 11:54

Nu ik het zo zie, zou ik toch voor 1 gaan misschien! Ik vind dat rechte je namelijk wel erg goed staan en denk dat je er met wat lagen gemakkelijk volume in kan krijgen :j

Beide plaatjes mee naar de kapper anders en hem/haar laten adviseren, dat werkt toch vaak het best :j

evanescence

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 12:00

Ja, ik ga het aan hem voorleggen. En ik ben benieuwd naar het resultaat. :)
Bedankt.

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 13:02

Mijn haar is in de lengte en de punten ontzettend droog en pluizig (van nature, want ik verf niet, föhn niet,
stijl niet..), er is laatst nog een stuk afgegaan en het is wel mooi vol van onder en niet gespleten, toch blijft
het pluizig en droog.. (Het weer zal ook meespelen). Ik heb al diverse serums geprobeerd (l'oreal,
morrocanoil, etos, john frieda, etc). Wie heeft dé tip? Conditioner, shampoo, serum, alles is welkom.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 13:16

Mijn haar is ook van nature pluizig en ik gebruik dan altijd na het douchen Andrelon Care & Repair en laat het dan even een uurtje in een klem zitten. Een klein drupje olie helpt ook goed! Mijn haar word er ook niet vet van.

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 13:18

Het is heel erg per haar verschillend. Ik heb zelf droog haar wat wanneer het in aanraking komt met water echt touw wordt. En ik heb best veel geprobeerd (oa Aussie waar veel mensen echt bij zweren, maar dat aws voor mij 3x niks) dus ik ben nu weer terug bij mijn oude vertrouwde john frieda, als shampoo gebruik ik de rode (total repair ofzo) en conditioner de blauwe (bla bla volume) en m'n haar is opzich nog wel droog maar wel goed doorkambaar.
Vriendin van me gebruikt het serum van john frieda voor krullend haar en dat helpt heel goed tegen het pluizen zegt ze.

Verder ben ik ook wel te spreken over kokosolie als haar masker, en je zou ook 3 minute miracle van Aussie kunnen proberen. Ik ben zelf nogal terug houdend met serums en smeersels etc. omdat m'n punten dan wel droog zijn maar mijn haar verder ontzettend snel vet wordt.

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 13:22

Hmm ja.. Lastig dat het bij iedereen weer anders is. :j Ik heb opzich niet veel klitten in mijn haar, het is
altijd wel vrij makkelijk doorkambaar (gelukkig). Aussie 3 Minute Miracle wil ik idd altijd nog eens proberen,
maar de prijs schrikt me een beetje af! Puur kokosvet heb ik nog staan, ik denk dat ik dat vanavond er
weer eens in doe. :j Misschien komt het ook doordat ik momenteel volume shampoo gebruik.. Wild zit het
er inderdaad wel door, maar niet op een mooie manier!

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 13:32

Ik heb hier nog een redelijk volle 3 minute miracle staan, ik gebruik 'm niet en je mag 'm wel hebben. Ik hoef alleen de verzendkosten eruit te halen.

Yinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 14:17

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 15:09

Wauw ik vind die lowlights juist erg mooi Yinka!

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 16:30

Mijn moeder heeft nu van John Frieda de Frizz Ease Smooth Start conditioner meegenomen, dus die ga
ik maar eens proberen (conditioner is voor mij het belangrijkste, aangezien ik lang haar heb en bovenop
is het gewoon gezond)! Voor haar zelf heeft ze Frizz Ease Dream Curls shampoo meegenomen. :)
Maar bedankt voor het aanbod _Micha_!

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 17:48

Ik verveel me vandaag, dus ben aan het experimenteren met mijn haarset.. Ik heb verschillende krullers, stijltang en weet ik veel wat allemaal niet.. In één zo'n setje die ik ooit heb gekregen. Tijd om maar eens te gebruiken :D Aardig gelukt.. Kijken hoelang het zo blijft, voordat het uitzakt.

Afbeelding

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 17:50

Leuk Eline!
Tinka ik vind die lowlights juist heel mooi maar anders een warmere tint?

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 18:22

Dankje!

@Yinka: Ik vind dat met die lowlights ook niet misstaan hoor.. Maar beide wel. Je hebt mooi haar.
@evanescence: Die bob staat, voor zover ik het op de foto kan zien, goed. Staat beter dan het langere haar. Juist omdat het zo dun is, kan je het beter kort hebben.

Ik ben wel beetje jaloers haha. Ben dol op mijn volle haar hoor, maar soms wilde ik dat ik stijl blond haar had, zodat ik het mooi kort kon doen.. Wat rode lippenstift erbij en voila..

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 20:04

Dat is dan ook het enige waarbij het leuk is Eline haha.
Ik moet wel zeggen dat ik heel blij ben met m'n blond (uit een potje) het valt toch wat meer op.
Maar ik ben altijd jaloers op mensen met mooi vol haar :+: bij mij blijven krullen ook totaal niet zitten.
Ziet er goed uit trouwens je krullen.

Ik heb verder niks met low/high lights vind het bijna altijd oubollig dus daar heb ik geen advies over.

lotte_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 22:27

zo ziet mijn zwarte dip-dye er nu uit!
Afbeelding
Op de foto ziet het er niet echt mooi uit vind ik zelf, maar normaal is het mooi gelijk, maar komt door mijn gekreukelde vest en vanonder is het ook zwart, ik weet niet waarom dat het grijs ziet op de foto :')

Afbeelding

Ik ben er dus zelf heel blij mee, ookal had ik donkerbruin net iets mooier gevonden