Mijn huid is nogsteeds wel oke, in vlagen ben ik er heel blij mee en soms iets minder maar tot nu toe geen ontploffingen oid gehad

Sinds 1 september, probeer het een beetje bij te houden om te kijken hoelang ik het volhoud om eraf te blijven haha

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
mymy schreef:Ik zou niet aan foundation beginnen als ik jou was!
Het maakt je huid echt nog lelijker! als je zonder gewend bent kun je er beter niet aan beginnen.
mlc schreef:BB cream heb ik ook wel eens aan gedacht, maar van veel mensen gehoord dat er veel zijn die vettig zijn en ik ben dus bang dat het dan alleen maar erger word (want dat merk je vaak pas als je hem echt hebt gebruikt). Zijn er wel héle lichte kleuren te vinden bij BB creams? (want zoals ik al zei, ik breng bleek naar een nieuw niveau)
emr schreef:mlc schreef:BB cream heb ik ook wel eens aan gedacht, maar van veel mensen gehoord dat er veel zijn die vettig zijn en ik ben dus bang dat het dan alleen maar erger word (want dat merk je vaak pas als je hem echt hebt gebruikt). Zijn er wel héle lichte kleuren te vinden bij BB creams? (want zoals ik al zei, ik breng bleek naar een nieuw niveau)
Vettige creams maken je gezicht niet nog vetter.
mlc schreef:BB cream heb ik ook wel eens aan gedacht, maar van veel mensen gehoord dat er veel zijn die vettig zijn en ik ben dus bang dat het dan alleen maar erger word (want dat merk je vaak pas als je hem echt hebt gebruikt). Zijn er wel héle lichte kleuren te vinden bij BB creams? (want zoals ik al zei, ik breng bleek naar een nieuw niveau)