Mijn huid is nogsteeds wel oke, in vlagen ben ik er heel blij mee en soms iets minder maar tot nu toe geen ontploffingen oid gehad

Sinds 1 september, probeer het een beetje bij te houden om te kijken hoelang ik het volhoud om eraf te blijven haha
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

vlekken, bultjes en verstopte poriën
ff weer een beetje m'n best gaan doen
bourjois heeft een foundation die ook fruitzuren oid bevat en 'goed' voor je huid is, maar ik weet niet hoe licht die is .. Anders clinique? 
als je het nooit gedragen heb zal ik er ook niet aan beginnen, dan is het heel moeilijk als je er later weer een keer mee wilt 'stoppen'.mymy schreef:Ik zou niet aan foundation beginnen als ik jou was!
Het maakt je huid echt nog lelijker! als je zonder gewend bent kun je er beter niet aan beginnen.
Voordeel is dat deze cremes lang mee gaan. Je kunt het ook gewoon met je vingers aan brengen (doe het zelf altijd met een kwast, dan gebruik je minder product) maar je hoeft er dus verder niets bij aan te schaffen. Je kunt het kopen op Ebay of hier http://www.bbcreamshop.eu/ Of in de winkels kijken of ze daar iets hebben wat bij je past. Ik gebruik geen foundation meer.
ik gebruik overigens ook geen foundation meer. En ALS ik het gebruik dan alleen om m'n ogen heen een klein beetje.

mlc schreef:BB cream heb ik ook wel eens aan gedacht, maar van veel mensen gehoord dat er veel zijn die vettig zijn en ik ben dus bang dat het dan alleen maar erger word (want dat merk je vaak pas als je hem echt hebt gebruikt). Zijn er wel héle lichte kleuren te vinden bij BB creams? (want zoals ik al zei, ik breng bleek naar een nieuw niveau)
emr schreef:mlc schreef:BB cream heb ik ook wel eens aan gedacht, maar van veel mensen gehoord dat er veel zijn die vettig zijn en ik ben dus bang dat het dan alleen maar erger word (want dat merk je vaak pas als je hem echt hebt gebruikt). Zijn er wel héle lichte kleuren te vinden bij BB creams? (want zoals ik al zei, ik breng bleek naar een nieuw niveau)
Vettige creams maken je gezicht niet nog vetter.

mlc schreef:BB cream heb ik ook wel eens aan gedacht, maar van veel mensen gehoord dat er veel zijn die vettig zijn en ik ben dus bang dat het dan alleen maar erger word (want dat merk je vaak pas als je hem echt hebt gebruikt). Zijn er wel héle lichte kleuren te vinden bij BB creams? (want zoals ik al zei, ik breng bleek naar een nieuw niveau)
Wat je ook kunt doen is een proefset kopen om uit te proberen of het wat voor je is: http://www.bbcreamshop.eu/product/16/sk ... Fo2kaNhiSM zoiets bijvoorbeeld.