herniaoperatie
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Myryana schreef:Moet maar eerst wachten tot mijn borsten weer redelijk geheeld zijn en dan kan ik het overwegen
(geinteresseerd vriendje is handig
)
wkoekoek schreef:Ik zal ze wel even via pb sturen

Nee, ik had zelfs het idee dat het de tweede keer (voor mij links) meer pijn deed, maar het kan ook zijn dat ik gewoon vergeten was hoe zeer het deed
Maar nu doe ik het wel zelf. Gewoon een beetje zalf erop smeren, dan glijdt het ook wat makkelijker. ik vond het in het begin wel vreselijk eng; wat als ik mis prikte binnenin, zeg maar
Maar hij glijdt heel makkelijk naar de andere kant

Ze kennen me inmiddels
Komt ook omdat ik daar behoorlijk wanhopig met mn lip omhoog heb gelegen toen ik bij een andere zaak mn piercing door mn frenulum niet meer kon laten zetten (piercer daar was er zat van, lukte hem niet meer). Toen heeft de ene mn lip omhoog gehouden en de andere het ringetjes erdoor gedaan. Heb daar echt met traanoogjes in de stoel gezeten

MissArianne schreef:nee idd, met zo'n plat dingetje van plastic zouden ze er geen last van moeten hebben
herniaoperatie

je plaatje ari

) Allegra schreef:Myryana schreef:Ik zag op zo'n online piercingshop website dat ze ook van die plastic piercing verstoppers hebben.. die doe je dus in en dan valt het niet op de je een tongpiercing hebt.
Die kwam ik ook ergens tegen ja... Van die doorzichtige, en dan niet met een bolletje bovenop maar een plat dingetje.
Ook erg handig als je voor je werk ofzo geen piercing mag hebben, volgens mij zie je daar echt niks van.
Maar gaat het er niet gewoon om dat je helemaal niks in mag hebben, of het nou plastic is of niet? Ik zou dat wel eerst even goed navragen, voordat ie er als nog uit moet...
Al kan ik me niet voorstellen dat ze met een plat gevalletje last hebben met intuberen (wat gaan ze eigenlijk doen met je?)...
, niet dat ze het zo snel zullen zien maar goed voor de zekerheid. Maar hij moet toch eerst nog gezet worden. 
Ook zo banketstaaf als je het laat zetten en ja sorry dat accpteren we niet. Zonde van je geld