Daphne__ schreef:Ja, wat ik pas zei, dat ik dikke error kreeg toen ik een pas naar achter moest zetten en daarna moest omwisselen.. Nou, vandaag was dat ongeveer de hele tijdHebben het daar ook wel even over gehad, want ik voel me dan zo dom
Wat dat betreft is 'dom' niet echt een term die nuttig is voor wat dan ook, want er zit een oordeel in maar wat valt er te oordelen? De signalen komen over en weer niet goed door, dat is de error ja. Maar dat is niet iets wat jij kiest.
Zo heel af en toe vond ik het bij dingen die bij mij soms error geven zelfs wel verbazend - hoe goed je balans bijvoorbeeld moet zijn om alleen maar een suf stoeprandje op te stappen. Heb je normaal niet door, totdat er iets fout gaat en alle dingen die normaal onbewust gaan niet zomaar meer gaan. (Frustrerend ook. En het gekke is, zodra het dan weer onbewust gaat vergeet je veel te snel hoe wonderlijk het eigenlijk is. Maar toch, in sommige opzichten vind ik het soms heel bijzonder om te ontdekken wat er gebeurt in mijn lichaam en mijn hoofd, zelfs als het niet is wat ik bedacht had of wat ik zou willen.)