Zwanger, begin en voorjaar 2025

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:24

@PeerAppel: vrolijke baby's zijn altijd fijn <3 hoop dat er geen KMA uit de test komt!

@Eske: geweldig dat hij nu al achter het loopkarretje gaat! Leuk is dat he, zien dat er al echt een persoonlijkheid en humor naar voor komt.

Hektor is 1 jaar geworden *\o/* lekker cliché, maar dat jaar is echt absurd snel gegaan. Van klein babytje van net 3 kilo naar een spekkig mannetje dat achter de loopkar loopt, time flies. Hij is nog steeds elke dag een geweldig blije baby, ben er zo dankbaar voor. Met de keizersnede kwam de arts na de ingreep nog even dag zeggen, hij kneep in m'n schouder en zei "geniet ervan" en dat hebben we het afgelopen jaar oprecht gedaan.

Afbeelding

Jolliegirl

Re: Zwanger, begin en voorjaar 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:41

Wat leuk om te lezen!!

Hier ups en downs..

Kirsten is nu bijna 11 maanden en loopt ook al , zo schattig. Probeert ook al los te stappen, maar dat lukt matig. :')

Naomi_Jortje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:25

@PeerAppel wat fijn dat ze zo vrolijk is! Hopelijk is het inderdaad geen kma.

@Eske_B wat leuk die grapjes! Dat zwaar maar ook geweldig is heel herkenbaar.

@Solleke_Noah Gefeliciteerd! Wat een lieve foto <3

@Jolliegirl Ah wat knap zeg al lopen!

Mila wordt over 3 weken ook alweer 1 jaar, wat gaat het snel! Sinds begin deze maand gaat ze 1 dag naar de gastouder, dat gaat super goed en ze heeft een baby vriendje van 7 maanden die al kan zitten en staan, dus die zijn erg gewaagd aan elkaar en spelen heel de dag. Ze vindt het zo ontzettend leuk om heen te gaan dat we hebben besloten dat ze vanaf vandaag 2 dagen in de week gaat. Dan heb ik heerlijk een 'vrije' dag (3 uurtjes werken). Ik merkte dat ik iedere donderdag en vrijdag met d'r thuis zijn heel pittig vond. Zeker omdat ze nog altijd niet goed slaapt en ik daarom om 20 uur vaak mee ga slapen en dus niet echt me-time heb.
Vandaag wel een vloerbed opgehaald, dus we gaan eens kijken hoe dat gaat. Dan kan m'n vriend terug naar ons bed en Mila naar het vloerbed en kan ik daar eventueel bij gaan liggen als het nodig is.

Verder doet ze het echt heel goed, ze is een mega blije baby die nog lekker in maatje 74 past. Maar ze begint in de lengte nu wel hard te groeien. Staan lukt ook al, lopen nog niet maar dat duurt niet lang meer verwacht ik.

AvHdG

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:12

Goed om te lezen dat het met alle baby’s/kindjes zo goed gaat. Aron deze week ook 1 jaar geworden. Hij lijkt helemaal over de reflux heen gegroeid en is nu oprecht een super blij kindje geworden. Genieten dus

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:16

Fijn dat het met iedereen zo goed gaat!

Snap het ook van de gastouder Naomi, ik ben 3 dagen thuis met kind en soms is dat wel veel. Ik heb een vriendin in de buurt die hem af en toe een uurtje neemt of m'n ouders, vinden beide gelukkig heel leuk.

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 20:32

@Eske_B, fijn dat het goed gaat! Echt een grapjas dus.
@Solleke_Noah, wat fijn dat je zo goed kunt terug kijken op het eerste jaar! Nog gefeliciteerd! En Hektor ook al aan de wandel dus?
@Jolliegirl, Kirsten ook al aan de wandel! Wat gaat dat snel. Ups en downs, ik kan me er wel in vinden. Ik hoop dat de ups hoger zijn dan de downs :knuffel:
@Naomi_Jortje, wat fijn dat Mila het zo leuk vindt bij de gastouder! Dat laat toch wat makkelijker achter. Heerlijk dat je haar een dagje extra naar de gastouder kan brengen voor wat tijd voor jezelf. Is bij ons helaas niet mogelijk en gelukkig is die behoefte bij mij ook heel laag, omdat onze dochter zich heel goed kan vermaken en overdag prima slaapt (meestal). Kan me enorm goed voorstellen dat, als dat niet zo is, het wel lange dagen zijn! Heb ik wel zo ervaren toen het nog wat minder rooskleurig was hier.
@AvHdG, wat fijn dat Aron over de reflux heen is!
@Eske_B, ik snap wat je bedoelt. Ik heb haar 2 of 4 dagen alleen (afhankelijk van of mijn partner het weekend werkt of vrij is), omdat de opvangplanning is afgestemd op mijn werkdagen. Ik heb aanstaande vrijdag een dag helemaal voor mezelf (partner werk, kind opvang) en dat is alweer érg lang geleden :Y)