@PeerAppel wat fijn dat ze zo vrolijk is! Hopelijk is het inderdaad geen kma.
@Eske_B wat leuk die grapjes! Dat zwaar maar ook geweldig is heel herkenbaar.
@Solleke_Noah Gefeliciteerd! Wat een lieve foto

@Jolliegirl Ah wat knap zeg al lopen!
Mila wordt over 3 weken ook alweer 1 jaar, wat gaat het snel! Sinds begin deze maand gaat ze 1 dag naar de gastouder, dat gaat super goed en ze heeft een baby vriendje van 7 maanden die al kan zitten en staan, dus die zijn erg gewaagd aan elkaar en spelen heel de dag. Ze vindt het zo ontzettend leuk om heen te gaan dat we hebben besloten dat ze vanaf vandaag 2 dagen in de week gaat. Dan heb ik heerlijk een 'vrije' dag (3 uurtjes werken). Ik merkte dat ik iedere donderdag en vrijdag met d'r thuis zijn heel pittig vond. Zeker omdat ze nog altijd niet goed slaapt en ik daarom om 20 uur vaak mee ga slapen en dus niet echt me-time heb.
Vandaag wel een vloerbed opgehaald, dus we gaan eens kijken hoe dat gaat. Dan kan m'n vriend terug naar ons bed en Mila naar het vloerbed en kan ik daar eventueel bij gaan liggen als het nodig is.
Verder doet ze het echt heel goed, ze is een mega blije baby die nog lekker in maatje 74 past. Maar ze begint in de lengte nu wel hard te groeien. Staan lukt ook al, lopen nog niet maar dat duurt niet lang meer verwacht ik.