Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Freekieee

Re: Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-23 19:12

Kiwi. Jeetje wat heftig zeg! Weer lekker thuis nu ? Altijd fijner thuis. Hopelijk duurt het nog eventjes voordat je gaat bevallen. Sterkte !

Mooie kinderwagen Gnome! En super leuk Nijntje op de muur!!

Mriek, als ie maar de goeie kant dwars op gaat toch! En indd lekker Netflix tijd toch! Je hebt verlof!!

Oh dat wordt dan pittig weekje Melanie! Scheelt dat hij het leuk vind om overal boven op te staan!

Even tijdje niet “actief” geweest. Wel mee gelezen. Hier gaat het wel goed. Onze slaapkamer is bijna helemaal met gips en morgen is ook de baby kamer dicht. Dan plafond en vloer en dan stuccen. Klinkt nog heel veel om te doen zo :Y) maar komt zeker af voor eind mei, daar maak ik mij geen zorgen om.

Gister middag naar Winterswijk geweest met schoonmoeder, hun hebben Oekraïners zitten en die hebben een eigen huisje gevonden. Dus wilde een leuk pakket voor hun maken. Was wel echt kapot daarna.

Vandaag weer. Richting loods5 daar rond gelopen. En toen even snel langs de prenatal want die zit daar ook, de blije doos opgehaald. En daarna naar de Ikea, meteen lekker geluncht. 2 leuke Aankleedkussenhoezen gekocht met teckels erop en ander hondjes. Kwam alleen tot de conclusie dat die niet echt voor de kussen zijn die ik heb. Maar moet vast goed komen.

Bijna 10.000 stappen, dat was voor mij altijd normaal maar nu met mijn buik echt veel. 8)7 Maar ach. Nu lekker thuis op de bank.

Morgen ochtend om 8 u in t ziekenhuis zijn voor de glucose test. Hoop zo dat het goed gaat. Maar we gaan het zien.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-23 19:37

Drukke dagen Freekieee! Maar wel hartstikke leuk zo te lezen!!

Hopelijk past de hoes inderdaad. Kwamen wij in de winkel ook achter en dat kwam echt op cm verschillen. Heel irritant dat die merken zo werken.. Zullen ze wel expres doen.

Sterkte morgen met de test!

Melanie_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-23 22:36

Veel sterkte morgen Freekieee!

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-23 22:39

@freekie sterkte morgen! Pff haha dat zijn veel stappen. Klinkt alsof je in Duiven bent geweest.

@Melanie oh Pff denk goed aan je zelf en hulp vragen waar nodig. Het is best wel zwaar idd. Laat mijn zoontje ook zelf de trap op en af gaan en zelf het kinderstoeltje in klimmen.

Begin toch wel echt last te krijgen van de rug. Vooral als ik op een verkeerde stoel heb gezeten :(

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-23 08:15

DonDon schreef:
@freekie sterkte morgen! Pff haha dat zijn veel stappen. Klinkt alsof je in Duiven bent geweest.

@Melanie oh Pff denk goed aan je zelf en hulp vragen waar nodig. Het is best wel zwaar idd. Laat mijn zoontje ook zelf de trap op en af gaan en zelf het kinderstoeltje in klimmen.

Begin toch wel echt last te krijgen van de rug. Vooral als ik op een verkeerde stoel heb gezeten :(

Haha ja klopt was in Duiven.

Vervelend zeg :( misschien een kussentje meenemen ? :+ Loop je alleen altijd met een kussentje

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-23 09:25

Freekieee schreef:
DonDon schreef:

Haha ja klopt was in Duiven.

Vervelend zeg :( misschien een kussentje meenemen ? :+ Loop je alleen altijd met een kussentje

Haha dacht al ik woon naast Duiven. Kwam me bekend voor! Ja en doe vaak een kruik meenemen of een warm bad nemen. Dat helpt wel haha.

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-23 09:56

Dondon,

Oh doe je goed! Lekker doen vooral.

Hier moet ik nog iets meer dan een uur wachten. Tot nu toe gaat het goed. Vond drankje wel te doen. Vond t mee vallen. Nu filmpje kijken maar.

Ben wel blij als ik wat kan eten straks _O- heb honger

Edit: moet niet te vroeg juichen. Wordt steeds misselijker :( nog even volhouden tot 10:20

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-23 10:45

Melanie het bevalt mij tot nu toe best goed. ;) Al blijft het gevoel wel raar. Had de eerste dag ook al wat appjes van collega's: "ja ik weet dat je vrij bent maar....." Heb mijzelf voorgenomen er deze week nog soms op te reageren, maar daarna is dat ook gewoon klaar haha.
Wat vervelend dat je zo'n slaapgebrek hebt steeds, kan mij voorstellen dat dat je opbreekt! Gewoon lekker gaan liggen inderdaad, dat heeft je lijf nu ook gewoon nodig. Volgende week alleen thuis dus. Gelukkig werkt je zoontje wel mee met het overal opklimmen. ;)

Freekieee fijn dat de verbouwing de goede kant op gaat. Gelukkig dat jullie eind mei sowieso gaan halen. Drukke, leuke dagen gehad dus. Wel jammer van de aankleedhoezen, stom dat dat niet gewoon standaart maten zijn!
Lees net dat de test je goed afgaat, gelukkig maar. Nog 40 minuutjes wachten nu voor de 2e keer prikken? Hopelijk heb je een goede uitslag. Dat van die honger herken ik wel ja haha. Ik ben toen met mams gelijk de stad in gegaan voor een verlaat ontbijt. ;)
Oh lees nu dat je misselijk aan het worden bent! Balen... ik duim voor je dat het er in blijft zitten. Zou zonde zijn als het zo aan het einde nog fout gaat...

Dondon balen van je rug! :( Hoop dat het snel wat beter gaat.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-23 11:48

Herkenbaar mriek1990. Goed dat je er na deze week mee stopt hoor. Anders kom je nog niet echt aan je rust toe!

@freekie hoop dat je het binnen weet te houden en hopelijk gewoon een goede uitslag straks. Krijg je die direct?

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-23 12:12

Hoihoi!

@Sting, geniet van je vakantie!

@Marlis, hoe is het nu met Kyra?
En met jezelf? Ook al wat beter?

@Gnome, wat leuk die Nijntje op de muur.
En mooi die echo, blijft toch bijzonder zo.

@Mriek, he wat vervelend dat er toch nog collega's zijn die dan appan. En vooral het, "ik weet dat, maar.... " verhaal := Lijkt me moeilijk om niet op te reageren, maar zou er zelf wel gefrustreerd van raken denk ik.

@Freekiee, hoe is de glucose test verlopen?

Over glucosetest gesproken. Herinnert mij eraan dat ik nu echt even iets moet eten :=.

Vanochtend weer bij de verloskundige geweest. Nog even over de zwangerschapsdiabetes gehad. Volgende week staat mijn afspraak bij de diëtiste gepland. Wij wegen altijd en was nu afgevallen i.p.v. aangekomen, maar zolang het niet teveel is kan dat geen kwaad. Verder zag alles er goed uit voor de termijn. Mijn lichaam is nog geen reus aan het produceren zeg maar :+.
Wel nog een keertje extra bloedprikken deze week. Omdat na het ziek zijn de vermoeidheid zo lang aanbleef willen ze toch even mijn ijzer etc checken.

Gisteren voor het eerst echt iets voor de baby gekocht. Gaan winkelen met mijn moeder en mijn dochter. Zo schattig he al die kleine dingen.
Kinderwagen moet er hier nog komen. De vorige hebben wij een paar jaar terug weg gedaan :=. Mijn man wilt graag de kinderwagen van zijn ouders gebruiken maar ik weet niet zo goed wat ik daar van vind. Een beetje oubollig is prima, maar het moet niet zo'n oud muf ding zijn.

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-23 12:22

Marjon, leuk hè al die kleine dingen hihi.

Alles is gelukkig goed gegaan. Was wel erg blij dat ik wat kon eten.

Gnome, uitslag krijg ik te horen via de verloskundige. Maar volgens mij was het goed. Waarde was 5.6 na het drankje. Maar we wachten af.
Nu thuis en weer en terug bed in. Ben zo moe

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-23 12:34

Oh wat fijn dat je gelijk een waarde te horen kreeg. Ik wist helemaal niks.
5.6 is normaal gezien goed volgens mij. Als ik het goed begrepen heb moet ik straks ook tussen de 4 en 7 gaan zitten na het eten.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-23 12:36

_Marjon_ schreef:
Hoihoi!

@Sting, geniet van je vakantie!

@Marlis, hoe is het nu met Kyra?
En met jezelf? Ook al wat beter?

@Gnome, wat leuk die Nijntje op de muur.
En mooi die echo, blijft toch bijzonder zo.

@Mriek, he wat vervelend dat er toch nog collega's zijn die dan appan. En vooral het, "ik weet dat, maar.... " verhaal := Lijkt me moeilijk om niet op te reageren, maar zou er zelf wel gefrustreerd van raken denk ik.

@Freekiee, hoe is de glucose test verlopen?

Over glucosetest gesproken. Herinnert mij eraan dat ik nu echt even iets moet eten :=.

Vanochtend weer bij de verloskundige geweest. Nog even over de zwangerschapsdiabetes gehad. Volgende week staat mijn afspraak bij de diëtiste gepland. Wij wegen altijd en was nu afgevallen i.p.v. aangekomen, maar zolang het niet teveel is kan dat geen kwaad. Verder zag alles er goed uit voor de termijn. Mijn lichaam is nog geen reus aan het produceren zeg maar :+.
Wel nog een keertje extra bloedprikken deze week. Omdat na het ziek zijn de vermoeidheid zo lang aanbleef willen ze toch even mijn ijzer etc checken.

Gisteren voor het eerst echt iets voor de baby gekocht. Gaan winkelen met mijn moeder en mijn dochter. Zo schattig he al die kleine dingen.
Kinderwagen moet er hier nog komen. De vorige hebben wij een paar jaar terug weg gedaan :=. Mijn man wilt graag de kinderwagen van zijn ouders gebruiken maar ik weet niet zo goed wat ik daar van vind. Een beetje oubollig is prima, maar het moet niet zo'n oud muf ding zijn.

Hier kwam mijn schoonmoeder ook aan met een kinderwagen van 30 jaar oud. Hebben we dus ook niet gedaan..er is zoveel verbeterd in die tijd. Dus die mag zij gebruiken als de kleine daar is bijvoorbeeld. Scheelt ons weer slepen. Maar voor dagelijks gebruik... Nope.

Kan die oude ook gebruikt worden als buggy?

@freekie fijn!! Nu lekker slapen!

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-23 12:52

Freekieee schreef:
Marjon, leuk hè al die kleine dingen hihi.

Alles is gelukkig goed gegaan. Was wel erg blij dat ik wat kon eten.

Gnome, uitslag krijg ik te horen via de verloskundige. Maar volgens mij was het goed. Waarde was 5.6 na het drankje. Maar we wachten af.
Nu thuis en weer en terug bed in. Ben zo moe

Fijn dat het goed is gegaan!

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-23 12:55

Jullie gaan echt zo ontzettend hard, even weer bijlezen en reageren hoor!

Jammer die slechte verhalen over het ziekenhuis die je hoort. alsof het ziekenhuis al een plek is waar je graag komt...dan zou je toch op zijn minst verwachten dat ze hun best doen om je een beetje fijn te laten voelen.

Ook vervelend al die bazen die moeilijk doen. Mijn vriend is zelfstandige, dus voor hem helemaal geen vrije dagen gok ik.

@nicje: heel veel sterkte met alles

Mooi al die buikfoto's! ik vind sowieso alle foto's die altijd voorbij komen leuk om te zien! ook van kamers enzo.

@kiwitje, jij ook veel succes en sterkte met alles, kan me de spanning heel goed voorstellen zeg...pfff

@marjon, hihi een ouderwetse kinderwagen is vaak heel mooi, alleen ik denk dat de technieken tegenwoordig wel dusdanig zijn, dat de wagens van nu veel soepeler zullen rijden.
Ik zou je man eens meenemen naar een winkel met diverse modellen (waarbij je ook zo'n parcours af kan leggen), en dan even laten voelen hoe zo'n nieuwe wagen aan voelt, en dan eens kijken of hij nog zo enthousiast is over de oude wagen. En daarbij natuurlijk ook rekening houden, wie hem het vaakste moet duwen. Ik heb het geluk gehad heel veel van mijn zusje te hebben gehad, echt zo lief.
Vandaag ben ik 19 weken zwanger, en volgens mij heb ik bijna alles al wat nodig is. Een aantal dingen tweedehands gekocht via marktplaats (kamer en box), via Facebook gratis Stokke tripp trapp stal, van mijn zusje newborn setje voor daarop. En via zussen en schoonzussen dingen als badje, spiegel voor in de auto, maxicosi, traphek etc.

Ik heb afgelopen maandag de 20 weken echo gehad, en alles was goed. we hadden alleen wel een grote baby, dus ik moet binnenkort ook een bloedsuikertest doen. (kan niet wachten na de vorige test waarbij ik niet lekker werd..hihi)

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-23 13:07

Sky_As schreef:
Jullie gaan echt zo ontzettend hard, even weer bijlezen en reageren hoor!

Jammer die slechte verhalen over het ziekenhuis die je hoort. alsof het ziekenhuis al een plek is waar je graag komt...dan zou je toch op zijn minst verwachten dat ze hun best doen om je een beetje fijn te laten voelen.

Ook vervelend al die bazen die moeilijk doen. Mijn vriend is zelfstandige, dus voor hem helemaal geen vrije dagen gok ik.

@nicje: heel veel sterkte met alles

Mooi al die buikfoto's! ik vind sowieso alle foto's die altijd voorbij komen leuk om te zien! ook van kamers enzo.

@kiwitje, jij ook veel succes en sterkte met alles, kan me de spanning heel goed voorstellen zeg...pfff

@marjon, hihi een ouderwetse kinderwagen is vaak heel mooi, alleen ik denk dat de technieken tegenwoordig wel dusdanig zijn, dat de wagens van nu veel soepeler zullen rijden.
Ik zou je man eens meenemen naar een winkel met diverse modellen (waarbij je ook zo'n parcours af kan leggen), en dan even laten voelen hoe zo'n nieuwe wagen aan voelt, en dan eens kijken of hij nog zo enthousiast is over de oude wagen. En daarbij natuurlijk ook rekening houden, wie hem het vaakste moet duwen. Ik heb het geluk gehad heel veel van mijn zusje te hebben gehad, echt zo lief.
Vandaag ben ik 19 weken zwanger, en volgens mij heb ik bijna alles al wat nodig is. Een aantal dingen tweedehands gekocht via marktplaats (kamer en box), via Facebook gratis Stokke tripp trapp stal, van mijn zusje newborn setje voor daarop. En via zussen en schoonzussen dingen als badje, spiegel voor in de auto, maxicosi, traphek etc.

Ik heb afgelopen maandag de 20 weken echo gehad, en alles was goed. we hadden alleen wel een grote baby, dus ik moet binnenkort ook een bloedsuikertest doen. (kan niet wachten na de vorige test waarbij ik niet lekker werd..hihi)

Fijn dat je al zoveel hebt!! Je kunt die online lijst van prenatal er nog eventjes bij houden voor de zekerheid.

Dit heb ik nog open staan:
Beddengoed
Hydrofiele doeken
Draagdoek
Flesjes
Speentjes
Badjasje
Verzorgingsproducten
Monddoekjes
Bad thermometer
Dekbedjes
Molton
Flessenreiniger
Lakens kinderwagen

Rot dat je weer zo'n test moet doen.. Maar fijn dat het verder wel goed gaat met de kleine en alles erop en eraan zit :)

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-23 13:40

Sky_As schreef:

Dat rijden hebben we 8 jaar geleden al gedaan. Zal inmiddels wel weer een en ander verbeterd zijn hoor, maar iig geen 30 jaar. We hebben eerder een Mutsy gehad en dat was voor ons helemaal prima. Ik hoef er geen enorme wandelingen mee te maken en moet klein op te vouwen zijn.
Dus wellicht dat ik via een marktplaats ofzo weer zoiets kan vinden.

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-23 16:21

Ballard_L schreef:
Poeh Kiwipitje, nu snap ik wel dat het extra spannend is, ook omdat je andere kindje is overleden. Hopelijk krijg je geen harde buiken en mag je snel naar huis. Toch fijn om in je vertrouwde omgeving te zijn dan :) sterkte!
Uiteindelijk maandagmiddag naar huis gegaan. We hadden ook nog een extra nacht mogen blijven als we dat graag wilden, maar omdat mijn man thuis kan werken en je in het ziekenhuis toch 3x per dag 'onnodige' controles hebt thuis meer rust. Durfde me maandag / dinsdag amper te bewegen dus alleen maar gelegen en gezeten en even gedoucht. Vandaag iets meer ondernomen maar nog steeds zo min mogelijk. Vrijdag weer controle en wil dat ook wel even afwachten ofzo.

Gnome schreef:
Hier vandaag de kinderwagen gekocht. Uitgekomen bij Cybex Talus S lux. Echt heerlijk wagentje zeg. Was ook de enige van de 30 die fijn door zware ondergrond kwam. Wordt ergens half maart geleverd.
Mooie wagen zeg :j
Wij hadden voor ons eerste kindje al een wagen gekocht en die gaan we nu ook gewoon gebruiken. Ook uitgezocht op dat deze wat beter geschikt is voor buitengebied en daardoor viel al een groot deel af destijds. Wij hebben een Mutsy maar volgens mij is dat bedrijf inmiddels failliet en kunnen wij daardoor de buggy opzet er ook niet meer bij kopen.. maar goed dat zien we dan wel weer.

Gnome schreef:
Onze kerel <3 heb 'm ook ingestuurd voor 8k..zal het resultaat hier duren. Kost ongeveer 8 dagen.
Wat een mooie echo! Mijn ervaring is dat kindjes daar ook echt op lijken straks. We hebben zelf ook een 3D echo laten maken maar ben alsnog zo benieuwd hoe onze kleine er straks uit zal zien. Wat houdt dat 8k precies in?

Ballard_L schreef:
Poeh Kiwipitje, nu snap ik wel dat het extra spannend is, ook omdat je andere kindje is overleden. Hopelijk krijg je geen harde buiken en mag je snel naar huis. Toch fijn om in je vertrouwde omgeving te zijn dan :) sterkte!
Uiteindelijk maandagmiddag naar huis gegaan. We hadden ook nog een extra nacht mogen blijven als we dat graag wilden, maar omdat mijn man thuis kan werken en je in het ziekenhuis toch 3x per dag 'onnodige' controles hebt thuis meer rust. Durfde me maandag / dinsdag amper te bewegen dus alleen maar gelegen en gezeten en even gedoucht. Vandaag iets meer ondernomen maar nog steeds zo min mogelijk. Vrijdag weer controle en wil dat ook wel even afwachten ofzo.

Gnome schreef:
Hier vandaag de kinderwagen gekocht. Uitgekomen bij Cybex Talus S lux. Echt heerlijk wagentje zeg. Was ook de enige van de 30 die fijn door zware ondergrond kwam. Wordt ergens half maart geleverd.
Mooie wagen zeg :j
Wij hadden voor ons eerste kindje al een wagen gekocht en die gaan we nu ook gewoon gebruiken. Ook uitgezocht op dat deze wat beter geschikt is voor buitengebied en daardoor viel al een groot deel af destijds. Wij hebben een Mutsy maar volgens mij is dat bedrijf inmiddels failliet en kunnen wij daardoor de buggy opzet er ook niet meer bij kopen.. maar goed dat zien we dan wel weer.

Gnome schreef:
Onze kerel <3 heb 'm ook ingestuurd voor 8k..zal het resultaat hier duren. Kost ongeveer 8 dagen.
Wat een mooie echo! Mijn ervaring is dat kindjes daar ook echt op lijken straks. We hebben zelf ook een 3D echo laten maken maar ben alsnog zo benieuwd hoe onze kleine er straks uit zal zien. Wat houdt dat 8k precies in?

Freekieee schreef:
Morgen ochtend om 8 u in t ziekenhuis zijn voor de glucose test. Hoop zo dat het goed gaat. Maar we gaan het zien.
Succes! Waarom moet je de test doen?

Mijn verlof zou 1 maart starten (6 wk voor uitgerekende datum + nog wat vakantiedagen) maar heb vrijdag direct aangegeven dat ik niet meer aan het werk ga. Het zou fysiek nog wel kunnen (mag gewoon zitten) maar mijn hoofd staat er nu niet meer naar. Wil eerst kijken of ik de ruimte kan voelen om alle emoties van het afgelopen weekend wat toe te laten. De rem zit er nog wat op merk ik.

Plan was ook om op mijn eerste verlofdag zo’n 3D beeld van mijn buik te laten maken, maar gisteren even contact gehad met dat bedrijf omdat ik ergens bang ben vrijdag na controle in ziekenhuis te moeten blijven / plat te moeten en ik ondanks dat de gezondheid van onze kleine 1000x belangrijker is ik toch graag zo’n beeldje zou willen nu mede omdat het de vorige keer ook al niet kon. We konden gelukkig meteen vandaag nog terecht en ik vond de scan al heel mooi geworden. Wel heel gek dat dat heel zwangere lijf het mijne is.. Ik ben zo benieuwd hoe dat er straks uitziet als het hier in de kamer staat.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-23 16:41

Voorbeeldje van 3d naar 8k.
Afbeelding

Groot gelijk dat je niet meer aan het werk gaat.. Mooi je tijd nemen hoor. Iedere dag is meegenomen dat ie in je buik blijft zitten. Hebben ze vanuit het ziekenhuis nog iets meegeven over de termijn waar je rekening mee kunt houden?

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-23 16:46

Gnome schreef:
Voorbeeldje van 3d naar 8k.
Oh wauw dat is gaaf zeg! Heel benieuwd hoe dat gaat worden.

Gnome schreef:
Groot gelijk dat je niet meer aan het werk gaat.. Mooi je tijd nemen hoor. Iedere dag is meegenomen dat ie in je buik blijft zitten. Hebben ze vanuit het ziekenhuis nog iets meegeven over de termijn waar je rekening mee kunt houden?
Nee vrijdag gaven ze aan dat we serieus rekening moesten houden met dat hij misschien al kwam, maar naarmate de dagen daar vorderden leken ook de artsen daar minder rekening mee te houden dus of het dagen is, weken of dat ik tegen 38/39/40 ingeleid wordt dat durft eigenlijk niemand te zeggen maar misschien dat de controle vrijdag daar iets meer houvast in kan geven. Echt afwachten dus :=

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-23 16:47

Dat is voor nu goed nieuws in ieder geval. Blijf nog maar even veilig binnen kleintje <3

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-23 16:57

Wat gaaf Gnome! Wist niet dat zoiets bestond!!

Kiwi. Hopelijk blijft ie nog even lekker warm binnen zitten. En groot gelijk dat je niet meer werkt. Het is niet niks.

Ik moest de rest doen omdat er diabetes in mijn familie zit. Dus dan willen ze het zeker weten.

Vandaag wel echt een off dagje verder. Afgelopen 2 dagen ook veel gedaan achter elkaar. Vanmorgen kostte ook veel energie. Voor de rest alleen de paarden gedaan en that’s it. Morgen hoef ik niet naar de paarden. Schoonmoeder vond dat ik wel even thuis kon blijven. Zij heeft toch haar kleindochter en die helpt graag dan.

Manlief is vandaag ook een beetje op en klaar ermee. Dus die stopt optijd en dan maar lekker pizza bestellen vanavond.

_Marjon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-23 17:03

Oh wow dat 8k is wel gaaf zo. Kende ik nog niet.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-23 17:23

Is inderdaad nieuw sinds dit jaar. Zal de foto laten zien als het af is. Kost 20 euro en kun je gewoon online insturen dus het is niet iets van mijn verloskundige.

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-23 19:05