Mooie kinderwagen Gnome! En super leuk Nijntje op de muur!!
Mriek, als ie maar de goeie kant dwars op gaat toch! En indd lekker Netflix tijd toch! Je hebt verlof!!
Oh dat wordt dan pittig weekje Melanie! Scheelt dat hij het leuk vind om overal boven op te staan!
Even tijdje niet “actief” geweest. Wel mee gelezen. Hier gaat het wel goed. Onze slaapkamer is bijna helemaal met gips en morgen is ook de baby kamer dicht. Dan plafond en vloer en dan stuccen. Klinkt nog heel veel om te doen zo

Gister middag naar Winterswijk geweest met schoonmoeder, hun hebben Oekraïners zitten en die hebben een eigen huisje gevonden. Dus wilde een leuk pakket voor hun maken. Was wel echt kapot daarna.
Vandaag weer. Richting loods5 daar rond gelopen. En toen even snel langs de prenatal want die zit daar ook, de blije doos opgehaald. En daarna naar de Ikea, meteen lekker geluncht. 2 leuke Aankleedkussenhoezen gekocht met teckels erop en ander hondjes. Kwam alleen tot de conclusie dat die niet echt voor de kussen zijn die ik heb. Maar moet vast goed komen.
Bijna 10.000 stappen, dat was voor mij altijd normaal maar nu met mijn buik echt veel.

Morgen ochtend om 8 u in t ziekenhuis zijn voor de glucose test. Hoop zo dat het goed gaat. Maar we gaan het zien.