Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ine23 schreef:Bijna aan die 70kg gaucho, zooooo tof![]()
![]()
Ik kan ook altijd zo blij worden van nieuwe keukenspullen arabella. Goed dat je een rem hebt gezet op overwerkdagen, je moet toch op jezelf letten
Ik heb de fout gemaakt van al voor de 2e keer deze week op de weegschaal te gaan staan. Mijn weegdag is vrijdag, maar ben er maandag op gaan staan (-200gram en dus -26kg, yay!) en dan vanochtend weer maar toen was er ineens 400gram bij. Die is er natuurlijk niet echt bij, ben ook ok in m’n kcal doelen, maar vast nog gewoon van de pasta op maandag. Ik heb altijd een dag vertraging qua vocht met vertering van pasta, weet ik ondertussen, dus ik had beter niet moeten wegen. Vandaag weer vol goede moed en hopelijk over 2 weken een 8 vooraan op de weegschaal!
Roosch schreef:Kom Billy, 6 kg in hoeveel tijd? Dat zijn niet alleen bammetjes. Bovendien beslis je zelf wat je je smoel inschuift. Kies jij voor koolhydraatarm, prima, maar dan moet je niet de boterhammen naar binnen schuiven die je voorgezet worden.
Je moet het zelf doen. Je kiest zelf wat je eet, wat je doet.. de knop is duidelijk nog niet om en dan kun je struggelen wat je wil, lukken gaat het dan niet. No way.
Genoeg geschopt of moet ik doorgaan?