Siggislief schreef:Wat heb je uitgespookt?
Heb je hele uitleg gelezen, maar bij de 2e foto zat ik als eerste te bekijken, lijken net je neusgaten maar dan binnen in je lijf.
Gelukkig niet bij mij. Maar bij iemand ken.
Het korte verhaal is, dat het gat een complicatie is van een behandeling.

Het was onwijs afgezakt en gaf geen support. Hierna weer netjes ingepakt. Bedankt voor de beterschap wensen
15 augustus met een scherp groot mes twee bevroren hamburgers uit elkaar proberen te halen. Doorgeschoten in m’n hand, banketstaaf wondje, maar erg diep. Op de HAP was helaas het peesletsel gemist, dus daar gehecht, en toen kon ik 2 dagen later mn pink niet meer los van mn ringvinger bewegen. Met spoed naar de plastisch chirurg, die constateerde dat de oppervlakkige buigpees door midden was, dus lag een paar dagen later op de operatietafel… pittige en lange (12 weken) revalidatie vond ik het wel, je gebruikt echt voor veel dingen 2 handen 

waar ben je aan geopereerd? Flinke jaap!
toch nog best een flink zichtbaar litteken! Dat paars worden en tintelen herken ik wel van een litteken waarbij ze zenuwen doorgesneden hebben bij m’n hiel. 
gelukkig tussen m’n middenvoetsbeentjes door. Net boven m’n tenen. heb er helaas geen foto’s van.

recht m'n duim in. Doet best zeer op het moment dat het gebeurt.