Zertab schreef:@IMANDRA: Niet om over op te scheppen etc. Maar vond het vervelend dat je me niet geloofde.
Mwah er werd gezegd dat als het echt klopte dat het veel te weinig was (zie reactie diëtist) maar dat het in veel gevallen zo is dat je onbewust meer eet. Blijkbaar verbrandt je meer dan 2000 als je daarmee al in een deficit zit aldus de diëtist, dus dan is 1200 (waarschijnlijk ruim 1000kcal onder je onderhoud) ziek weinig. Vervolgens post je het hier in het topic zo van nananananana ik had toch gelijk... ja mijn eerste reactie was niet netjes (excuses daarvoor aan jou en aan de rest) maar het had wel aanleiding.
Je was nota bene naar een diëtiste geweest en dan ga je toch je eigen plan trekken met zo veel minder kcal. Vind je het gek dat je dan opmerkingen krijgt?
Maar ik zal er niet verder op in gaan, lekker je eigen ding doen. Als je daadwerkelijk niet afvalt dan hoop ik dat je dat met je diëtist bespreekt en vervolgens samen weer een nieuw plan maakt en niet zelf weer zo weinig gaat eten.
Vind het ook oneerlijk van Valina dat ze insinueert dat weinig eten beter is omdat zij geen mindere dagen heeft. Dat heeft met motivatie te maken en het zoeken naar je juiste onderhoud en níet met dat je zo weinig eet.
Maar goed. Klaar nu wat mij betreft. Nogmaals sorry voor de sfeer zo