Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pepperrr schreef:Marije_1997 schreef:Moet zeggen dat die van mij nu pas begint te jeuken (zit er 4 weken) heel bijzonder.
Apart, hij is al wel verveld neem ik aan?
Farjen schreef:Ik zweer bij de bepathen zalfInderdaad vettig maar de crème is te snel droog.
Denisesilver, ik heb ook eczeem (al heb ik op dit moment er niet veel last van) Ik zou geen tattoo nemen op een plek die gevoelig is voor eczeem, maar bij mijn tattoo's (6 ondertussen) geen last van eczeemplekjes of andere gekke dingen
Westernway wat een schattige tattoo![]()
Anoukwelsh, heel mooi met dat handschrift!
Willl65 schreef:Marije_1997 schreef:Moet zeggen dat die van mij nu pas begint te jeuken (zit er 4 weken) heel bijzonder.
Sommige delen van mijn tattoos jeuken na 4 jaar nog. Vooral in de zomer
Kunga schreef:Morgen is het voor mij zover! Alleen nu is er iets waar ik nog een vraag over heb wat ik me nu pas bedenk. Doen jullie namelijk zelf de plek scheren waar de tattoo komt of laat je de artist het doen? Op internet staat op de ene site van laat juist de artist het doen, omdat die precies weet hoe je dat het beste doet. En anderen zeggen dan weer dat je het beter al zelf kan doen. Dus nu weet ik het even niet meer hihi. Hij komt op mijn bovenarm, dus niet per se een hele harige plek. Ohja en is het voordelig om de huid nog te scrubben op die plek voordat je hem laat zetten of maakt dat niet uit?
Kunga schreef:Morgen is het voor mij zover! Alleen nu is er iets waar ik nog een vraag over heb wat ik me nu pas bedenk. Doen jullie namelijk zelf de plek scheren waar de tattoo komt of laat je de artist het doen? Op internet staat op de ene site van laat juist de artist het doen, omdat die precies weet hoe je dat het beste doet. En anderen zeggen dan weer dat je het beter al zelf kan doen. Dus nu weet ik het even niet meer hihi. Hij komt op mijn bovenarm, dus niet per se een hele harige plek. Ohja en is het voordelig om de huid nog te scrubben op die plek voordat je hem laat zetten of maakt dat niet uit?
Willl65 schreef:Kunga schreef:Morgen is het voor mij zover! Alleen nu is er iets waar ik nog een vraag over heb wat ik me nu pas bedenk. Doen jullie namelijk zelf de plek scheren waar de tattoo komt of laat je de artist het doen? Op internet staat op de ene site van laat juist de artist het doen, omdat die precies weet hoe je dat het beste doet. En anderen zeggen dan weer dat je het beter al zelf kan doen. Dus nu weet ik het even niet meer hihi. Hij komt op mijn bovenarm, dus niet per se een hele harige plek. Ohja en is het voordelig om de huid nog te scrubben op die plek voordat je hem laat zetten of maakt dat niet uit?
Mijn artist heeft graag dat je het zelf al doet.