[info] Tattoo's 14!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 15:54

Moet zeggen dat die van mij nu pas begint te jeuken (zit er 4 weken) heel bijzonder.

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 17:38

L_iek"
[quote="linoleum schreef:
Captain schreef:
Jeuk is leuk, jeuk is leuk, jeuk is leuk, jeuk is leuk, jeuk is leuk..

^)

Mijn mantra ook momenteel :')

Hier nog een. Vervellen niet normaal en de jeuk is nog erger :')[/quote]

JEUK IS NIET LEUK!!! Ik wordt helemaal gek!!!

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 18:14

Marije_1997 schreef:
Moet zeggen dat die van mij nu pas begint te jeuken (zit er 4 weken) heel bijzonder.

Apart, hij is al wel verveld neem ik aan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 19:48

Pepperrr schreef:
Marije_1997 schreef:

Apart, hij is al wel verveld neem ik aan?

Nou moet zeggen dat ik geen korsten had, weinig vervelling en weinig jeuk. Heb trouwens bij geen enkele tattoage echt gehad dat ik dacht van poeeh wat een jeuk ofzo hahaha

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 20:18

Marije_1997 schreef:

Sommige delen van mijn tattoos jeuken na 4 jaar nog. Vooral in de zomer

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 20:24

Dat heb ik ook inderdaad, sommige plekjes zetten dan ook wat op

Vaak jeukt de 'nieuwe huid' na het vervellen ook, die is dun en droog

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 21:20

Farjen schreef:
Ik zweer bij de bepathen zalf :D Inderdaad vettig maar de crème is te snel droog.

Denisesilver, ik heb ook eczeem (al heb ik op dit moment er niet veel last van) Ik zou geen tattoo nemen op een plek die gevoelig is voor eczeem, maar bij mijn tattoo's (6 ondertussen) geen last van eczeemplekjes of andere gekke dingen

Westernway wat een schattige tattoo <3

Anoukwelsh, heel mooi met dat handschrift!

Thanks! Ik heb vooral last van plekjes mijn armen, met name tijdens de seizoenswissel, dus bij veel zon en richting het najaar. Handig om dan te zetten buiten die tijden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 22:28

Willl65 schreef:
Marije_1997 schreef:

Sommige delen van mijn tattoos jeuken na 4 jaar nog. Vooral in de zomer

Ik kan zomers niet nagaan of het door zonneallergie of de tattoos komt hahaha. Maar dat hoor je idd wel vaker ja. Heb het zelf nog niet echt ervaren.

Kunga

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 00:14

Morgen is het voor mij zover! Alleen nu is er iets waar ik nog een vraag over heb wat ik me nu pas bedenk. Doen jullie namelijk zelf de plek scheren waar de tattoo komt of laat je de artist het doen? Op internet staat op de ene site van laat juist de artist het doen, omdat die precies weet hoe je dat het beste doet. En anderen zeggen dan weer dat je het beter al zelf kan doen. Dus nu weet ik het even niet meer hihi. Hij komt op mijn bovenarm, dus niet per se een hele harige plek. Ohja en is het voordelig om de huid nog te scrubben op die plek voordat je hem laat zetten of maakt dat niet uit?

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 00:17

Ik heb niks geks gedaan met mijn bovenarm toen ik die liet zetten. Gewoon afgebleven.
Artiest heeft er toen wel eventjes een mesje overgehaald en nog een keer schoongemaakt / ontsmet.

Persoonlijk zou ik het dus gewoon met rust laten :-)

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 00:17

Kunga schreef:
Morgen is het voor mij zover! Alleen nu is er iets waar ik nog een vraag over heb wat ik me nu pas bedenk. Doen jullie namelijk zelf de plek scheren waar de tattoo komt of laat je de artist het doen? Op internet staat op de ene site van laat juist de artist het doen, omdat die precies weet hoe je dat het beste doet. En anderen zeggen dan weer dat je het beter al zelf kan doen. Dus nu weet ik het even niet meer hihi. Hij komt op mijn bovenarm, dus niet per se een hele harige plek. Ohja en is het voordelig om de huid nog te scrubben op die plek voordat je hem laat zetten of maakt dat niet uit?

Ik zou het niet zelf scheren en al helemaal niet scrubben. Dat scheren doen ze in de shop en scrubben is volgens mij nergens voor nodig. Dat maakt je huid alleen maar geïrriteerder. Succes morgen!

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 00:24

Heb voor al mn tattoos de plek zelf geschoren, maar staan alle 3 op mn onderbenen dus die scheer ik toch al meestal. Maar je bovenarm zou ik gewoon zo laten.

Kunga

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 00:39

Bedankt allemaal! Dan blijf ik er gewoon vanaf! :D

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 10:34

Kunga schreef:

Mijn artist heeft graag dat je het zelf al doet.

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 11:03

Willl65 schreef:
Kunga schreef:

Mijn artist heeft graag dat je het zelf al doet.

Ik heb dit nog niet mee gemaakt maar neem aan dat deze dat dan van te voren aan geeft?

Franciee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 11:14

Kunga schreef:

Ik heb het zelf gedaan want in de shop doen ze het vaak droog en dat geeft bij mij wel irritatie als ze het daarna schoonmaken voor het tatoeëren. Ik heb van het scheren meer last gehad dan van de tattoo zelf :+ Dus bij mn onderarm ervoor gekozen om het zelf al te scheren en dan gewoon een ruim gebied genomen

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 11:48

Mijn benen heb ik toen zelf geschoren. Iets met apenpootjes anders :+

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 11:49

Ik had het bij mijn eerste tattoo geloof ik zelf gedaan. De artist gaf toen aan dat hij het liever zelf doet, voor het geval dat iemand het thuis met een bot of oud mesje doet. Dus daarna heb ik het hem altijd laten doen :)

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 12:30

Bij mij doet hij het altijd haha wat een heerlijke vraag dit

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 12:48

Ik doe het zelf inderdaad, anders rossen ze er met zo'n droog wegwerpmesje overheen en dat trek ik niet :')

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 13:05

Benen doe ik zelf altijd, nu ook gedaan voor vanavond
Armen doe ik nooit, als dat nodig is laat ik het in de shop doen

Luca03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 14:02

Mijn artists (4 verschillende) hebben dat tot nu toe altijd zelf gedaan :)

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 14:15

Toen ik bij Blackbear ink mijn pols liet doen (was mijn eerste), had ik niet zelf geschoren en had ik me toch een geïrriteerde huid doordat zij het schoren en daarna afdeden met alcohol.
Bij mijn andere onderarm is er niet eens geschoren, was niet nodig (die 3 haartjes waren geen probleem volgens haar).
Bij mijn hiel heeft ze het geschoren, maar geen irritatie.

Bij mijn laatste 3 (halloween-been) was ik vergeten te scheren, maar ze zei dat het ook helemaal niet nodig was, wederom, die 3 haren waren geen probleem.

Maar mijn conclusie is, ik kan echt niet tegen dat droogscheren, dus doe het bij voorkeur zelf.

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 14:33

Bij mij op mijn arm is er niets geschoren. Voor de tattoo op mijn been heb ik zelf geschoren.

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 15:17

Hier ook niks geschoren. Nou heb ik welgeteld 3 haren op mijn arm :')

Inmiddels sneeuwt het hier zwarte korstjes :')