Wat een leuke foto! Zal zeker niet veel over zijn van de taart
quera
Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-19 10:06
balance schreef:
Wat een leuke foto! Ik ben benieuwd naar de andere foto’s. Was het voor jou niet vermoeiend of ging het prima zo?
De shoot ging prima. Ml en de oudste waren ook mee.
Vandaag is de oudste met mijn tante mer naar dolfinarium. Dus ook wat meer rust. En vanavond bbq
Oscar
Forumcoördinator
Geplaatst: 02-06-19 10:07
Wat een prachtige foto! Dat strikje op haar blije hoofd ook
Hoe voel je je nu, Quera?
quera
Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-19 10:09
Nu redelijk moe, maar ik plan Mn weekenden ook veel te vol morgen zijn de kinderen bij oma dus dan even rust. Dinsdag gesprek met de oncoloog en bloedprikken. En donderdag weer chemo.
Poeh, dat klinkt ook als best een druk programma. Je energie is natuurlijk beperkt en het zal niet meevallen om daar in te schipperen. Heb je dinsdag ook nog onderzoeken/tests of alleen een gesprek? Ik hoop zo gruwelijk voor je dat je goed nieuws krijgt......
quera
Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-19 10:58
Bloedprikken en een gesprek. Maar gewoon een gesprek hoe het nu gaat en of mijn bloedwaarden goed genoeg zijn.
Oscar
Forumcoördinator
Geplaatst: 02-06-19 11:27
Oke, the usual sh*t dus...... veel sterkte, ik blijf voor je duimen
pien_2010
Geplaatst: 02-06-19 11:54
quera schreef:
Bloedprikken en een gesprek. Maar gewoon een gesprek hoe het nu gaat en of mijn bloedwaarden goed genoeg zijn.
OK. Hopelijk zijn je bloedwaarden goed genoeg! Duim daarvoor Quera.
Blij voor je, je wordt goed opgevangen en op zo’n dagje met foto’s maken is dat wel zo fijn. Wat zal je oudste vol met verhalen zitten over het dolfinarium. Ik hoop dat je goede bloedwaarden hebt.
quera
Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-19 17:18
fiets Mn waardes zijn niet goed......
Een week verzetten is niet wenselijk ivm vakantie waarbij ik dan misschien niet helemaal hersteld ben.
Over de vakantie heen trekken is niet wenselijk want dan zit er te lang tussen.
Ik heb overleg gehad... en moet morgen bloedprikken. Als hij dan stijgende is dan mag hij alsnog doorgaan en krijg ik daarna een injectie die Mn witte bloedcellen een boost geven.. Als hij niet gestegen is dan mag ik hem sowieso niet. Risico op bloedvergiftiging en infecties is dan enorm....
Wat een tegenvaller die lage bloedwaarden! Duim voor morgen... Wel mooi dat de tumor in je borst voelbaar kleiner is, weet je wel waarvoor je zo afziet.