Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
loez schreef:Nee dat zijn echt casual leggings dus dikker van stof. Die je zo aan kan i.p.v. een spijkerbroek bijvoorbeeld.
LadyMadonna schreef:Vind-burpees-niet-leuk....
MarlindeRooz schreef:loez schreef:Nee dat zijn echt casual leggings dus dikker van stof. Die je zo aan kan i.p.v. een spijkerbroek bijvoorbeeld.
Oh die heb ik van asos! Heeeeerlijke dingen van de tall collectie!![]()
MarlindeRooz schreef:Ik probeer gewoon 3 keer per dag wat te eten. En tussendoor hooguit wat fruit.
Eulogy schreef:Om vet te verliezen moet je in een calorietekort zitten, dat is leidendHet is misschien een beetje gedoe maar ik kan het echt iedereen aanraden om eens een tijdje alles bij te houden en in te voeren in een app als my fitness pal. Dus ook alles afwegen etc.
Eulogy schreef:Om vet te verliezen moet je in een calorietekort zitten, dat is leidendHet is misschien een beetje gedoe maar ik kan het echt iedereen aanraden om eens een tijdje alles bij te houden en in te voeren in een app als my fitness pal. Dus ook alles afwegen etc.
Cer schreef:wat grappig, volgens die app heb ik een BMR van 1318 en als ik gemiddeld 0.2 kilo per week wil afvallen (het laagste wat mogelijk is in die app) moet ik daarvoor dus 249 kcal per dag 'tekort' komen..
Dan zit ik op 1.069 kcal...
Cer schreef:wat grappig, volgens die app heb ik een BMR van 1318 en als ik gemiddeld 0.2 kilo per week wil afvallen (het laagste wat mogelijk is in die app) moet ik daarvoor dus 249 kcal per dag 'tekort' komen..
Dan zit ik op 1.069 kcal...
Needje schreef:Die app die je noemt is wel lastig enzino.
Of ik zie te weinig calorieen, of juist veel te veel. haha
Ik heb ook weiing richtlijnen. Ik moet imnimaal 115 gram eiwitten eten en mag tussen de 1800 en 1900 kcal.
Hoe vul ik dat ooit in dan?