Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
c_alsemgeest schreef:Niobe schreef:Zal wel aan mij liggen maar sex wordt een stuk minder sexy van dit gesprek
Wij doen onderbewust aan geboorte beperking door onthouding op te wekken
Lillith24 schreef:Ibbel weet dus niet wat de ladycomp is en dat deze net zo betrouwbaar is als de pil![]()
Anyway ik vind het ook erg dat vrouwen de lasten van anticonceptie moeten dragen. En hormonale anticonceptie of een spiraaltje zijn niks voor mij dus ja tot die tijd gedwongen condooms. Al vinden mijn vriend en ik dat allebei geen probleem, het is schoner en makkelijker.
laetitia schreef:_Reneee schreef:Volgens mij gaat dat niet eens. Alhoewel hij ook in het andere gat past dus wie weet
![]()
Voortaan gewoon alleen in je aars, hoef je ook geen anticonceptie meer te gebruiken.
Ibbel schreef:Ik héb me er over ingelezen en heel simpel, ik geloof er geen flikker van. Er zijn té veel factoren die de overleving van sperma en/of het moment van de eisprong beinvloeden.
Het is echt gewoon de oeroude temperatuurmethode in een modern-technisch jasje. Maar het principe blijft hetzelfde vage principe, daling van lichaamstemperatuur.
Ik weet niet of je al eens in het 'dikke buikentopic' hebt meegelezen hoeveel merries alleen al héél warrige temp-dalingen laten zien, dagen achtereen, voorafgaande aan de bevalling, terwijl de theorie óók zegt: bevalling binnen 24 uur.
c_alsemgeest schreef:Bij de laatste testen wordt 95% betrouwbaarheid aangegeven... dus dat betekend over 2 jaar 10% ongelukjes.
En voor ervaringen uit eerste hand van die ongelukjes:
Kijk even op de reviews op deze pagina:
http://www.healthbeautymind.com/index.p ... -ladycomp/
Inlezen betekend ook dat je de negatieve kanten bekijkt, niet alleen de pro-sites.