Mooie nieuwe stappers Roxanne. Ik maak me ook niet druk om de combi met m'n kleding, dat krijg ik toch niet passend.
Hyawatta, fijn dat je doorverwezen bent. Ik ben heel benieuwd wat eruit komt. Ik dacht eerst dat je misschien hetzelfde probleem had als ik.
benangelique schreef:gisteren een poos zitten appen met de trainer van de groep. mijn hoofd zit mij zo tegen, maar daarnaast train ik ook erg eenzijdig. Vooral op afstand en niet op tempo, waardoor ik helemaal vastzit in 1 bepaalde snelheid. Ik wil dat toch echt omhoog gooien en volgens de trainer zou ik de 10k makkelijk in 55 minuten moeten kunnen lopen. Nu moet ik daar keihard om lachen, want dat betekent dat er 1 minuut per kilometer af moet! Maar goed, hij zegt dat het kan en dan geloof ik hem maar. Krijg vanavond een schema om de komende tijd mee aan de bak te gaan, zal heftig worden!
Dat heb ik dus ook. De afstand is geen probleem maar die snelheid...Ik voel me soms net een slak als ik mijn tijd zie. Ik loop ongeveer zo snel als jij. Heel frustrerend.
Ik heb de laatste week niet veel gelopen. Ongesteld en dat Crossfit hakt er ook wel in pfff. Wel lekker maar ik merk dat mijn lijf er echt nog een beetje aan moet wennen, aan al die extra belasting. Het gaat wel heel goed, dat dan weer wel. Gisteren ook weer een pittige WOD gehad. Heeeeel veeel squats, met gewicht. Mijn benen voelen nu vermoeid maar ik wil toch even gaan lopen vanmiddag. Ik weet alleen niet of ik een lang/rustig of kort/snel rondje zal doen