_Friemel schreef:Dankjewel ome alie
[ [url=m/pmzudV.png]Afbeelding[/url] ]
Perfect voir afwisselen, vroeger droeg ik 1 paar en klaar maar dat wisselen vind ik nu toch wel leuk
Oeh wat zijn die leuk zeg!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Friemel schreef:Dankjewel ome alie
Perfect voir afwisselen, vroeger droeg ik 1 paar en klaar maar dat wisselen vind ik nu toch wel leuk
Shenavallie schreef:white_flame schreef:Zo blij met mn industrtial maar begin me nu al weer te vervelen.
Iemand super gave of aparte industerial? Show ze!
Toevallig ook ideeën voor 3 gaatjes?
[ [url=m/yHnjKl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nu ook nog blij erbij kijken!![]()
lor1_1984 schreef:_Friemel schreef:Dankjewel ome alie
Ik vind AE echt fijn voor dit soort dingen, mijn hele tunnel/plug collectie komt er vandaan.
Ik heb momenteel 12 paar tunnels/pluggen onderweg (glas, steen, acryl, hout en metaal/rvs) en was geloof ik ong €13,50 kwijt bij elkaar, iets meer mss.
white_flame schreef:Ik hoorde dat industerial er uit kan groeien vooral de helix forward... Omdat ik dat nu weet schrok ik zo erg dat ik weer 2 losse staafjes in heb nu.
Kan dit wel door kraakbeen heen ver groeien?
Roosje01 schreef:Kan het zijn dat mijn helix piercing van vrijdag begint te ontsteken mijn oor is zo warm en het klopt als een gek, maar het is niet echt rood/dik. Maakte hem 2x per dag schoon met gekookt water en zeezout en een watje wat ik er daarna ook even op liet zitten. Gister voelde ik hem al bijna niet eens meer.
white_flame schreef:Ik hoorde dat industerial er uit kan groeien vooral de helix forward... Omdat ik dat nu weet schrok ik zo erg dat ik weer 2 losse staafjes in heb nu.
Kan dit wel door kraakbeen heen ver groeien?
Roosje01 schreef:Oh dat is misschien ook wel wat ja. Kamille thee uit een zakje van bijv zonnatura kan dat ook? Heb geen thee ei enzo. Na het schoonmaken voelt het wel even wat beter. Tis vooral de achterkant van mijn oor wat echt pijn doet en gloeit.