Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Nelleke_ schreef:Oh mensen dit is totaal offtopic maar ik wil het toch heel graag even zeggen: Ik heb zojuist over de telefoon gehoord dat ik ben aangenomen voor mijn droombaan! Ik mag mezelf straks C.abin A.ttendant bij KL.M C.ityhopper noemen! Ik ben echt onbeschrijflijk blij!![]()
![]()
(Side note: ik kan straks wekelijks shoppen in alle Europese steden bij de Sephora!!! Jaaa!)
_Nelleke_ schreef:Oh mensen dit is totaal offtopic maar ik wil het toch heel graag even zeggen: Ik heb zojuist over de telefoon gehoord dat ik ben aangenomen voor mijn droombaan! Ik mag mezelf straks C.abin A.ttendant bij KL.M C.ityhopper noemen! Ik ben echt onbeschrijflijk blij!![]()
![]()
(Side note: ik kan straks wekelijks shoppen in alle Europese steden bij de Sephora!!! Jaaa!)
DnT schreef:Ik vind wel dat ze bij de nagelriem niet heel netjes gezet zijn heel eerlijk gezegd, de overloop van natuurlijke nagel naar acryl is niet vloeiend, zou ik wel even aangeven volgende keer
Ik vind lange nagels altijd heel gaaf staan, maar die van mijn groeien heel erg rond en als ze te lang worden irriteert dat mateloos en hak ik ze er weer af
Wat jammer!