Licht aan t einde van de tunnel, welk einde?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 12:10

esje01 schreef:
Kaartje
Kamer 10
Afdeling D
Elisabeth ziekenhuis
Tilburg

Geen straatnaam? dat komt zo gewoon daar aan dan?

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 12:14

Ik hoop dat ze even in de kunstmatige coma blijft, de eerste paar dagen na die zware operatie. Om door de eerste erge pijn heen te komen zonder het mee te maken. Daarna zal ze helaas nog genoeg pijn meemaken, dus als ze even pijnvrij is, al is het 'slapend' wens ik haar dat toe.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 12:16

gohya schreef:
esje01 schreef:
Kaartje
Kamer 10
Afdeling D
Elisabeth ziekenhuis
Tilburg

Geen straatnaam? dat komt zo gewoon daar aan dan?

Pb.

Roadracer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 12:17

Yontheke schreef:
Hier ook een stille meelezer die het topic met al zijn trouwe, vast volgers niet meer wilde binnenvallen. Wat een update om te lezen. Alice bleef overal zelf zo positief en zelfs luchtig onder al die zware ingrepen. Ik hoop dat ze van deze ingreep zo goed mogelijk mag herstellen, zonder bijwerkingen en ziek zijn en zorgen en haar positieve houding kan vasthouden.

Erg veel sterkte Alice. Ook hier draaien de duimen overuren!

Hier nog een stille meelezer in dezelfde situatie. Al maanden een trouwe volger, en nu zo'n ingrijpend bericht. Ik hoop dat je voorspoedig herstelt Alice, en dat deze spoedoperatie uiteindelijk ook weer positief zal uitwerken, net als bij je blinde darm het geval was. Ik denk aan je, kom op, je kunt het!!!

BigOne

Re: Licht aan t einde van de tunnel, welk einde?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 12:41

Ik hoop dat ze over een paar dagen wakker word en alleen maar kaarten ziet en geen behang!!!! Ga gewoon meerdere kaarten sturen.

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 13:37

Iris82 schreef:
Kaartje is al onderweg. :)

Mijn kaartje is ook verstuurd :)

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 13:37

Mijne ook :)

Dimphyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 13:51

Vanaf het moment dat dit topic aangemaakt werd heb ik het al gestipt, maar nooit gereageerd; geen goede woorden kunnen vinden en geen ervaring met de dingen die jou overkomen.

Maar lieve TS, toch even heel veel sterkte gewenst.. Y;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 13:53

ElineS schreef:
Ik hoop dat ze even in de kunstmatige coma blijft, de eerste paar dagen na die zware operatie. Om door de eerste erge pijn heen te komen zonder het mee te maken. Daarna zal ze helaas nog genoeg pijn meemaken, dus als ze even pijnvrij is, al is het 'slapend' wens ik haar dat toe.

Nee ze is niet in kunstmatige coma, ze was nog wel erg afwezig/slapend van de narcose..

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 14:21

Dank aan degenen die hier voor een update kunnen zorgen. Misschien moeten we Alice zelf maar even verbannen, zodat ze rust houdt. :D (grapje hé)

Lieve Alice, ik denk aan je en duim uit alle macht dat die nou eindelijk eens de laatste ingreep mag zijn, dat je hier goed van herstelt en dat je daarna je leven terug kan opnemen. Studeren, werken, rijden met je mooie meisje, genieten van je jonkie... :(:)

Heel veel sterkte en moed aan Bas ook. Ik weet hoe het is om in de schoenen van de partner te staan. Dat wens ik ook niemand toe.

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 14:25

bobje26 schreef:
ElineS schreef:

Nee ze is niet in kunstmatige coma, ze was nog wel erg afwezig/slapend van de narcose..

Ow, dan heb ik dat verkeerd begrepen/gelezen. Hoop dat ze alsnog niet veel pijn heeft nu.

Als je weer compleet bij bent Alice en dit allemaal leest, dikke knuffel van mij :+: En sterkte.

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 14:47

Pfff, wat een enorme nare wending heeft het gekregen.

Ik hoop echt dat dit voorlopig de laatste operatie is en dat je eindelijk wat minder pijn gaat krijgen.

Heel veel sterkte :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 14:58

Ik had gezegd dat het mogelijk was dat ze kunstmatige zouden doen. Blijkbaar niet.

Hoe dan ook, mijn kaartje gaat ook onderweg :)

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-16 15:14

Even kort berichtje, maar (hoe beroerd ik ook ben) moet gewoon even laten weten hoe fijn ik al die super lieve reacties vind! <3

Ik ben dus inderdaad wel bij, al zou ik t niet vervelend vinden om slapend de komende dagen door te mogen brengen. Krijg wel enorm veel morfine dus enorm duf (gelukkig heb ik swipe op m'n telefoon, anders hadden jullie er niets uit kunnen haken :+ ), maar ondanks de vele morfine nog wel erg veel pijn. Voornamelijk in m'n rug en hoofd.

Verder gaat t niet goed met zuurstof in m'n bloed, kan dan ook niet zonder zuurstof. Verder is buikvliesontsteking en hersenvliesontsteking, best heftig. Ben erg ziek en veel pijn. Zware operatie (die van half 11 tot half 4 geduurd heeft. Dus heel wat uurtjes). Gewoon allemaal heel veel en heel heftig, maakt veel indruk.

Operatie is volgens mij wel goed gegaan (wel lang geduurd en ingewikkelde operatie), maar de chirurg nog niet gesproken. Die is vandaag in een ander ziekenhuis. Als t goed is komt straks wel zaalarts en starten om 3 uur met antibiotica via infuus.

We hadden gisteren twee opties, alles er uit incl losse stuk. Wat we nu gedaan hebben. Of alleen de drains eruit en losse stuk laten zitten, met grote kans dat ik deze week nog een keer geopereerd moet worden. Helaas was er nog een extra complicatie, dat is dat m.i. wervels niet recht boven elkaar staan. Grote kans dus (70%) dat dat in de toekomst veel problemen gaat geven, zeker omdat ik nog jong ben.

Verder is dit helaas niet de laatste operatie, er zal weer een drain geplaatst moeten worden.

Nou, ik heb hier bijna uur over gedaan en nu weer even slapen.

Dankjewel lieve Bokkers! <3 <3

Yontheke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 15:17

Onbegrijpelijk dat jij dit allemaal zelf zo hebt kunnen typen na zulke zware operatie.
Je bent een bikkel Quir!
Veel sterkte met je herstel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 15:18

Phoe!! Wat ben ik blij even wat van <3 jezelf te mogen horen zeg :(:)

FV_Whisper

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 15:18

Meid, erg fijn om even iets van je te horen.
Heel heftig allemaal en ik kan je alleen maar heel veel sterkte wensen. Ga maar weer lekker slapen :)

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 15:19

Fijn en knap dat je een update stuurt Alice! Ontzettend veel sterkte!!

Romy_tessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 15:33

Heel veel sterkte, hoop echt voor je dat het nu eindelijk een keer positief uitpakt en je kleine stapjes vooruit kan maken. Y;(

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 15:42

Wat fijn om wat van je te horen Alice! Rust maar goed uit! :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 15:45

_/-\o_ je hoeft niet te updaten , wat een heavy operatie heb je gehad maar beter in 1 keer dan nog eens ..

balance
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 15:49

Fijn om van je te horen, slaap maar lekker als dat lukt.

ORYX

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 16:16

Ook ik ben vanaf dag 1 een stille meelezer geweest, maar nooit de woorden kunnen vinden.

Heel veel sterkte!!! Ik hoop dat dit toch echt de wending geeft waar je al zo lang voor aan het vechten bent!

esje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 16:24

Toppertje :(:)

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 16:25

Wat ontzettend fijn om een update van jou zelf te krijgen, maar denk alsjeblieft om jezelf!
Heel veel kracht de komende tijd! X