esje01 schreef:Kaartje
Kamer 10
Afdeling D
Elisabeth ziekenhuis
Tilburg
Geen straatnaam? dat komt zo gewoon daar aan dan?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yontheke schreef:Hier ook een stille meelezer die het topic met al zijn trouwe, vast volgers niet meer wilde binnenvallen. Wat een update om te lezen. Alice bleef overal zelf zo positief en zelfs luchtig onder al die zware ingrepen. Ik hoop dat ze van deze ingreep zo goed mogelijk mag herstellen, zonder bijwerkingen en ziek zijn en zorgen en haar positieve houding kan vasthouden.
Erg veel sterkte Alice. Ook hier draaien de duimen overuren!
ElineS schreef:Ik hoop dat ze even in de kunstmatige coma blijft, de eerste paar dagen na die zware operatie. Om door de eerste erge pijn heen te komen zonder het mee te maken. Daarna zal ze helaas nog genoeg pijn meemaken, dus als ze even pijnvrij is, al is het 'slapend' wens ik haar dat toe.
bobje26 schreef:ElineS schreef:Ik hoop dat ze even in de kunstmatige coma blijft, de eerste paar dagen na die zware operatie. Om door de eerste erge pijn heen te komen zonder het mee te maken. Daarna zal ze helaas nog genoeg pijn meemaken, dus als ze even pijnvrij is, al is het 'slapend' wens ik haar dat toe.
Nee ze is niet in kunstmatige coma, ze was nog wel erg afwezig/slapend van de narcose..