NWDynamite schreef:Nee dat is gelukkig niet het geval. Ik ben hiermee al 25 kg afgevallen zo'n 2.5 jaar geleden en dat wat ik weer ben aangekomen daarvan is het grootste deel het afgelopen jaar erbij gekomen. En dat komt echt door chips, chocola en oreo's met witte chocola er omheen hahaha dus niet door 'normaal' eten.
En dat is dus gelijk het risico van een crashdieet. Dat je niet leert normaal te eten. Dus het afvallen is geen probleem maar een dieet is blijvend afvallen dus al je na een crash dieet niet nog jaren in staat blijkt met een normaal gezond dieet te kunnen blijven volgen is de missie blijvend afvallen mislukt. En dat is helaas meer uitzondering dan regel bij dergelijke crash dieeten. Het probleem bij overgewicht zit ook niet in het nu af kunnen vallen maar in de meeste gevallen in een uit balans zijnde eet/beweeg patroon. En in dat belangrijkste laatste stuk is de begeleiding de vorige keer toch drastisch te kort geschoten als je nu afgelopen jaar weer zo bent aangekomen. Heb je dat deze keer beter ingedekt? Want nu is het nog geen 1 1/2 jaar goed gegaan begrijp ik.