[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pasamba

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 17:33

wwillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 08:55

Dank je wel! Direct een mail gestuurd :-)

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 09:36

Hoi, ik kom even binnenvallen, zijn hier mensen die een goede tattoo-artiest kunnen aanraden (ben van België maar in Nederland is ook goed) die goed realistisch, fijn werk kan zetten? De persoon die ik in gedachten had neemt geen nieuwe klanten meer aan helaas.

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 10:52

Realistisch in dieren of meer mens of welke richting op?

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 11:00

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 20:23

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 20:27

Waar is livelie eigenlijk gebleven ? Ben heel erg benieuwd of je al wat verder bent met je ideeën !

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 20:36

Solleke_Noah schreef:
Hoi, ik kom even binnenvallen, zijn hier mensen die een goede tattoo-artiest kunnen aanraden (ben van België maar in Nederland is ook goed) die goed realistisch, fijn werk kan zetten? De persoon die ik in gedachten had neemt geen nieuwe klanten meer aan helaas.

Ik heb 2 vriendinnen die bij La Boucherie Moderne in Brussel zijn geweest en zij zijn laaiend enthousiast. Hun tattoos zijn erg goed en netjes gezet en je kan meestal binnen de 2 weken terecht. Heel vriendelijke en behulpzame mensen :) Al moet je wel in het Frans of Engels mailen/bellen want hun Nederlands is niet zo uitstekend :D

Ik weet niet of ze binnen jouw stijl een artiest hebben, maar ze maken echt waanzinnig mooie dingen.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 20:41

Oh men het kriebelt zo erg weer hier voor een nieuwe tattoo. Bij mijn vriend kriebelt het ook een beetje... En eigenlijk willen we allebei hetzelfde :P

We zijn allebei echt fan van de Legend of Zelda games. Daarin speelt altijd een Triforce een grote rol. Volgens een legende in dat spel staat de triforce voor 3 godinnen: 1 schiep de hemel, 1 de aarde en 1 het leven. Daarnaast staat elke driehoek ergens voor: moed, kracht en wijsheid.

Ik zou er dan wel iets speciaals mee willen, dotwork ofzo. Wel echt alleen die triforce maar dus niet zo standaard.

Dit is een triforce trouwens: http://www.google.nl/url?sa=i&rct=j&q=& ... 1427950784

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 20:45

Oh een triforce is ook gaaf om te zetten!

Ik heb net Immortal Ink gemaild, ik hoop dat het lukt om hem te laten zetten tijdens mijn stage :D
En ben heel benieuwd naar wat zij voor ontwerp ervan gaat maken.

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 20:53

Pfoeh, even alvast aan het neuzen wat ik precies wil voor mijn toekomstige tattoo. Even precies zoeken hoe ik mijn hondenpoot wil.
Ik zoiets in gedachte:
Afbeelding

Ik ga binnenkort even zijn haartjes weer wat bijwerken en zijn afdruk nemen :D Dan heb ik die alvast :D

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 20:56

Ik wil ook graag een hondenpoot, maar heb geen idee hoe ik die fatsoenlijk gedrukt krijg... iemand ideeën daarover?

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 21:08

Ik ga binnenkort vanalles uitproberen. Zal ik je doorgeven dan welke voor mij het mooiste werkte? :)

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 21:18

Hahaha is prima! Jij de lasten ik de lusten, maar dan even anders. ;) :P

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 22:17

Ik heb toevallig vandaag ook een shop gemaild voor een tattoo van mijn hond zn pootafdruk :) zat alleen ook al te bedenken hoe ik dat ga doen haha

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 23:51

Wil de hond inderdaad ook graag verwerkt hebben, maar hoe nog geen idee. Weet wel dat ik een grote phoenix wil (uit het logo van de band queen) met de tekst "spread your wings" (songtext queen). Zowel de muziek, band mensen die ik ontmoet heb via queen als de dubbele symbolische betekenis hebben tot dat design geleid. Liefst nog een roos erbij, maardan wel afgeleid naar een foto van een roos uit eigen tuin (van de freddie mercury rosebush;-))

Net meegedaan aan wedstrijd om een tattoo (plus trip) te winnen naar en van Ami James in miami......duimen,-)

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 12:55

Mooie plaatjes gezien! Die uil!!!

Ik ben op vakantie in Drenthe, en liep gisteren in Assen langs een tattoo shop aldaar.
Ik moest meteen aan bokt en dit topic denken.
Ik verblijf op een camping Schoonloo en heb daar vreselijk internet bereik.
Ik ben morgen weer thuis, kan ik alles weer bijlezen.

We gaan nu winkelen in Zwolle.

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 20:09

Yasmine schreef:
Solleke_Noah schreef:

Ik heb 2 vriendinnen die bij La Boucherie Moderne in Brussel zijn geweest en zij zijn laaiend enthousiast. Hun tattoos zijn erg goed en netjes gezet en je kan meestal binnen de 2 weken terecht. Heel vriendelijke en behulpzame mensen :) Al moet je wel in het Frans of Engels mailen/bellen want hun Nederlands is niet zo uitstekend :D

Ik weet niet of ze binnen jouw stijl een artiest hebben, maar ze maken echt waanzinnig mooie dingen.

Bedankt voor de tip, ze maken inderdaad hele mooie dingen! Weet alleen niet 100% zeker of het past bij de stijl van hetgeen ik in mijn hoofd heb. Heb ondertussen naar een tattooshop gemaild wiens stijl ik er wel bij vond passen, ben benieuwd!

3bengels

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 20:48

Even een hele rare vraag. Mijn man wil graag een QR code als tattoo laten zetten. Maar deze moet wel scanbaar zijn. Weet iemand of dat dat gaat werken?

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 20:52

Blacky

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 19:42

Haiii. :wave:

Na lang nadenken van hoe en wat ben ik er eindelijk overuit wat voor tattoo ik wil en waar!
Maar nu de vraag (die vast en zeker al vaker is gesteld) wat is een goede tattooshop in noordnederland?
Ik wil graag een naam van 4 letters op de zijkant van de binnenkant van mijn pols. (Volgen jullie het nog? _O- )
Dus mijn tweede vraag is.. zijn er hier meer mensen met een naam/woord op hun pols/voet etc en wat was je hiervoor kwijt?

Alvast bedankt! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 19:45

Ik weet zo 1, 2, 3 even geen goede shops in noord Nederland, maar volgens mij staan er in de openingspost een hele hoop ;) Verder zie ik in je profiel dat je 17 bent, houd er rekening mee dat 1 van je ouders dan vaak mee moet om een toestemmingsformulier te ondertekenen. Prijs is compleet afhankelijk van waar je hem laat zetten, maar houd wel in je achterhoofd dat tè goedkoop vaak duidt op slechte kwaliteit, je wilt wel strakke letters.

Ik zou gewoon eens de Facebook pagina's of websites van wat shops bij jou in de buurt erbij pakken en gewoon gaan vergelijken wat jij de mooiste letters vindt. Strak gezet e.d. Voor advies over of iets strak gezet is kan je hier altijd terecht

Blacky

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 19:54

Thanks! Facebook afspeuren had ik nog niet aan gedacht maar ga ik zeker even op kijken! :))

Het klopt inderdaad dat ik toestemming nodig heb en mijn moeder gaat zeker mee.. (alleen durf ik toch niet _O- )

En prijs is inderdaad lastig te zeggen maar wie weet zit er iemand hier in het topic die een tattoo op de pols heeft en die mij een beetje kan vertellen want ik ongeveer kwijt ben..

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 20:13

Ik heb inmiddels al een flinke, gevarieerde verzameling. Waarvan twee hele grote (één van knie tot heup), bizar realistische tattoos. Mocht iemand vragen hebben over realisme als stijl dan help ik graag.. Hierbij zijn juiste keuzes zoooo belangrijk..

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 20:15

Wow klinkt gaaf JuliaMaria! Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar je realistische tattoo's :oo

Ik was geloof ik 135 kwijt voor m'n polstattoo. Een G sleutel. Geloof dat hij nog wel hier ergens in het topic staat.
Edit: hij stond in het vorige topic. Deze dus: http://i117.photobucket.com/albums/o57/ ... g~original