Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Solleke_Noah schreef:Hoi, ik kom even binnenvallen, zijn hier mensen die een goede tattoo-artiest kunnen aanraden (ben van België maar in Nederland is ook goed) die goed realistisch, fijn werk kan zetten? De persoon die ik in gedachten had neemt geen nieuwe klanten meer aan helaas.
Al moet je wel in het Frans of Engels mailen/bellen want hun Nederlands is niet zo uitstekend 

zat alleen ook al te bedenken hoe ik dat ga doen haha Yasmine schreef:Solleke_Noah schreef:Hoi, ik kom even binnenvallen, zijn hier mensen die een goede tattoo-artiest kunnen aanraden (ben van België maar in Nederland is ook goed) die goed realistisch, fijn werk kan zetten? De persoon die ik in gedachten had neemt geen nieuwe klanten meer aan helaas.
Ik heb 2 vriendinnen die bij La Boucherie Moderne in Brussel zijn geweest en zij zijn laaiend enthousiast. Hun tattoos zijn erg goed en netjes gezet en je kan meestal binnen de 2 weken terecht. Heel vriendelijke en behulpzame mensenAl moet je wel in het Frans of Engels mailen/bellen want hun Nederlands is niet zo uitstekend
Ik weet niet of ze binnen jouw stijl een artiest hebben, maar ze maken echt waanzinnig mooie dingen.

)
Verder zie ik in je profiel dat je 17 bent, houd er rekening mee dat 1 van je ouders dan vaak mee moet om een toestemmingsformulier te ondertekenen. Prijs is compleet afhankelijk van waar je hem laat zetten, maar houd wel in je achterhoofd dat tè goedkoop vaak duidt op slechte kwaliteit, je wilt wel strakke letters.

)