Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Solleke_Noah schreef:Hoi, ik kom even binnenvallen, zijn hier mensen die een goede tattoo-artiest kunnen aanraden (ben van België maar in Nederland is ook goed) die goed realistisch, fijn werk kan zetten? De persoon die ik in gedachten had neemt geen nieuwe klanten meer aan helaas.
Yasmine schreef:Solleke_Noah schreef:Hoi, ik kom even binnenvallen, zijn hier mensen die een goede tattoo-artiest kunnen aanraden (ben van België maar in Nederland is ook goed) die goed realistisch, fijn werk kan zetten? De persoon die ik in gedachten had neemt geen nieuwe klanten meer aan helaas.
Ik heb 2 vriendinnen die bij La Boucherie Moderne in Brussel zijn geweest en zij zijn laaiend enthousiast. Hun tattoos zijn erg goed en netjes gezet en je kan meestal binnen de 2 weken terecht. Heel vriendelijke en behulpzame mensenAl moet je wel in het Frans of Engels mailen/bellen want hun Nederlands is niet zo uitstekend
Ik weet niet of ze binnen jouw stijl een artiest hebben, maar ze maken echt waanzinnig mooie dingen.