Donna. Wij hebben eigenlijk al snel de gyn gebeld nadat het spiraaltje eruit was gehaald. Want ik had ook geen cyclus en bij de eerste ook clomid. Dus weinig zin om weer maanden te tobben met hetzelfde resultaat. Dus je kan gewoon bellen.
Donna89
Geplaatst: 05-12-16 19:08
Oké tnx rockwitch. Moet ik me dan niet eerst weer melden bij de ha voor een doorverwijzing? heb nog voor 1 x clomid liggen trouwens maar dat zal zijn houdbaarheid wel verstreken hebben
Ik heb zelf de gyn gebeld en toen de ha voor een brief. Hoefde daar niet eerst langs. Ze hebben gewoon de bief klaar gelegd. Clomid kan je pas pakken als je ongi bent. Dus misschien krijg je dan eerst Proreva ofzo. Hebben ze mij ook gegeven.
Wij gebruiken geen clomid. Wij hebben decapeptyl als mijn cyclus begint (1e dag menstruatie), dan een controle echo om te kijken of alles rustig is en dan menopur erbij voor de rijping van het eitje..
Top Wiebke, succes, alweer de kracht om met frisse moed er weer tegenaan te gaan?
Hier net de punctie gehad, we hadden 5 mooie eitjes en goed sperma dus weer duimen de komende dagen.
Welke zorgverzekeringen en extra pakketten hebben jullie mbt de dekking van de extra behandelingen?
Kreeg als tip dat er verzekeringen zijn waarbij meer dan 3 pogingen vergoed worden en aangezien dit de tweede poging was is het dus wel interessant om even goed rond te gaan kijken (neemt niet weg dat de artsen ook kunnen bepalen om te stoppen ookal zou je meer pogingen mogen doen).
Gister is mijn menstruatie er toch doorheen gekomen helaas. We mogen op naar de volgende ronde!
Toch ontzettend goed nieuws gekregen! Vandaag is de hypotheek helemaal akkoord gegeven!! Vanmiddag alles getekend, en nu wachten tot 9 Januari dat we de sleutel krijgen!!!
Nee, daar krijgen we tussentijds geen bericht over. Maandagmorgen worden we gebeld om een afspraak voor de middag te maken (indien er inderdaad wat terug te plaatsen is).
denk vaak aan dit topic, heb vannacht een groot gedeelte terug zitten lezen en jemig, wat hebben we allemaal met elkaar meegemaakt. Ben echt blij dat ik dit topic geopend heb.
Hier gaat alles goed! Onze dame is de 5 maanden alweer voorbij, afgelopen nacht voor het eerst op haar eigen kamer geslapen. Dat vond ik wel moeilijk hoor. Maar moeten we ook aan wennen... verder druk met een nieuwe baan, dus al met al mogen we niet klagen.